Visa fullständig version : Jonas Leksell och Musse Hasselvall hittar på en egen religion (SVT 2, 21:30)
Nitrometan
2007-09-20, 20:15
Jonas och Musses religion. Som sagt SVT 2 idag klockan 21:30.
Wennerberg
2007-09-21, 00:20
Var det något man missade?
Nitrometan
2007-09-21, 08:20
Var det något man missade?
Om du inte såg det så missade du det. Jag vet inte vad du tittade på.
De lyckades inte uppfylla mina förväntningar. Tyvärr.
rosisbägen
2007-09-21, 08:22
Intressant.
Scrubs går på 6:an mån - torsdag varje vecka. Kanske borde göra en tråd? ^^
Intressant.
Tillräckligt intressant för att du skulle svara i tråden. Kanske skulle du ha nytta av mindre Scrubs och mer bildning?
Hur blev religionen?
Edit: Ah, det var visst en serie.
rosisbägen
2007-09-21, 10:12
Tillräckligt intressant för att du skulle svara i tråden. Kanske skulle du ha nytta av mindre Scrubs och mer bildning?
Hur kom du fram till att jag behöver mer bildning? Var det för att jag tipsade om en priceless humorserie?
Hur kom du fram till att jag behöver mer bildning? Var det för att jag tipsade om en priceless humorserie?
Behöver inte alla det?
rosisbägen
2007-09-21, 11:07
Behöver inte alla det?
Nej.
OnT: ännu en "religion" :MrT:
NiXPhoenix
2007-09-21, 12:23
Intressant.
:thumbup:
Scrubs är bra, såg det i förrgår, var kul när Elliots snygga kompis kom på besök.
Man kan bli bättre i engelska av att se amerikanska serier. Dessutom snappar man nog ett och annat om hur det fungerar på ett sjukhus.
rosisbägen
2007-09-21, 12:29
:thumbup:
Scrubs är bra, såg det i förrgår, var kul när Elliots snygga kompis kom på besök.
Man kan bli bättre i engelska av att se amerikanska serier. Dessutom snappar man nog ett och annat om hur det fungerar på ett sjukhus.
Onkeligen bra skrivit bästa herre. Och ja, hon var h0t *cupid*
*whistle*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.