handdator

Visa fullständig version : Vilket Kreatin märke?

sliverr
2003-04-16, 12:24
Vilket märke på kreatin har funkat bäst för er?

Henke
2003-04-16, 12:37
Har provat att köra en omgång med peak´s kreatin citrat, funkade helt otroligt bra, gick upp en hel del i vikt under tiden, men var mkt nöjd med styrkeresultatet.

MVH

Nitrometan
2003-04-17, 12:38
Svensk kvalité sen -93!

Jag har använt flera olika märken. Men föredrar de som köper in sitt kreatin från Degussa (som har en tillverkningsprocess som ger minimalt med föroreningar). Helt enkelt för att jag vill veta vad jag stoppar i mig och vill undvika kratinin och tungmetaller.
Kreatin har alltid funkat på mig, men numera föredarar jag kreatinpyruvat.

Edit: lite felstavat.

Muskelsmurfen
2003-04-17, 12:55
Bäst - Fairing, Eiselt.
Sämst - Star.

Munter
2003-04-19, 14:27
Helt appropå, råkade fastna i en diskussion på kostillskottsbutik med en försäljare som sa att vi som svarar dåligt på kreatin skulle svara riktigt bra på sånt trams med pyruvat i. Ingen som svarar dåligt på bara monohydrat som testat det ? Skulle vara kul att höra.

Pez
2003-04-19, 14:37
Originally posted by Munter
Helt appropå, råkade fastna i en diskussion på kostillskottsbutik med en försäljare som sa att vi som svarar dåligt på kreatin skulle svara riktigt bra på sånt trams med pyruvat i. Ingen som svarar dåligt på bara monohydrat som testat det ? Skulle vara kul att höra.

Det är väl lite av en stående rekommendation - svarar du dåligt på monohydrat så ska du testa kreatincitrate eller kreatinpyruvate... Enda sättet att verkligen veta är väl att testa själv?

/pez

Munter
2003-04-19, 14:42
Jag som alltid brukar säga det... ska lära mig att leva som jag lär :smash: Tänkte bara att non-responder som non-responder, fast vi skiljer oss åt kanske, vad vet jag.

norpx
2003-04-20, 08:54
har jag inte känt skillnad på pulver å pulver det är bara trycka det billgiaste just nu kör ajg nåt billigt som jag köpte på mässan i höstas håller en och funkar kanon.

Det bästa jag kört är dock Cell tech kreatin blandning problemet är dock att skiten är så starkt så min mage pajjade totalt hehe.