Visa fullständig version : Heroes ?
Bronkitkorv
2007-09-14, 20:03
Är det någon som följer det eller. Jag har motvilligt fastnat nu när fyran började från första avsnittet....
haleluje för i helvete nu är jag full...
Handcuff
2007-09-14, 20:05
Jodå. Är inte så jätteimpad av den men visst den funkar. Tyvärr så kom världens längsta uppehåll just när jag kommit in i serien *screwy*
King Grub
2007-09-14, 20:07
Säsong två börjar om 10 dagar! Wee!
Musselbank
2007-09-14, 20:08
Super-Hiro ensam gör serien värd att överväga.
Jo jag har börjat följa serien. Men så bor jag inte hemma i huset just nu och är ganska sysslolös i den temporära lägenheten.
Super-Hiro ensam gör serien värd att överväga.
Tvärtom, hiro gör att man tvekar på att se serien, men som tur blir han bättre senare :)
Guybrush
2007-09-14, 20:39
Serien blir bättre och bättre! Håller man ut några avsnitt blir det RIKTIGT bra! Jag har själv ett par avsnitt kvar av säsong 1 och snart börjar 2:an!
Bronkitkorv
2007-09-14, 21:02
Jag har sett fram tills 3an nu. Är jag ett omoraliskt svin för att jag laddar ner serien på datorn, min fru ser ju på det när jag jobbar, kan bara se var 3dje vecka ju.
Om ni tycker det då jag sluta... buhuuuu
Metal_boy_
2007-09-14, 22:08
Såg bara lite. Var nån snygg tjej som sprang ut från ett bårhus. Jag gillar inte Science Fiction för mycket.
De första avsnitten var jag inställd att jag skulle "gilla" det, med alla rykten osv. Men jag tyckte den var så amerikansk, förutsägbar... "titta nu går jag in i elden, undrar vad som händer"?
jag håller ut dock. :P
Längtar till säsong två!
Jag gillar verkligen Hiro Nakamura, hoppas att han kommer med i nästa säsong! :)
blekfet2
2007-09-14, 22:13
ville först inte, men efter att ha kikat avsnitten 4an har visat så har jag redan fattat tycke för serien :D
(Till er andra som också gillar Hiro så är det avsnitt 5 som ni bara MÅSTE se.) :thumbup:
De första avsnitten var jag inställd att jag skulle "gilla" det, med alla rykten osv. Men jag tyckte den var så amerikansk, förutsägbar... "titta nu går jag in i elden, undrar vad som händer"?
jag håller ut dock. :P
Gör det, har inte sett någon serie där jag har fastnat redan efter ett avsnitt. Man behöver lite mer för att komma in i det.
(Till er andra som också gillar Hiro så är det avsnitt 5 som ni bara MÅSTE se.) :thumbup:
Vadå, blir det rena rama Akira eller? Isåfall är jag på. :D
JustinCredible
2007-09-14, 22:32
Hayden Paneterrie (eller vad hon heter)*cupid* Hon är en sån där som verkligen står ut från mängden på nåt sätt även om hon skulle stå brevid en massa snygga tjejer.
Hayden Paneterrie (eller vad hon heter)*cupid* Hon är en sån där som verkligen står ut från mängden på nåt sätt även om hon skulle stå brevid en massa snygga tjejer.
Smaken är verkligen som baken, jag tycker att hon ser ganska alldaglig ut.
Hon den där tjejen som kan övertala folk däremot, VILKA ÖGON! (Fast hon är inte heller min smak i övrigt, men ögonen, ögonen!)
Jorice, jag ger inga spoilers. Men om du gillar Hiro så kommer du gilla avsnitt 5, annars vettefan.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.