Visa fullständig version : No Bulk, No Hulk!!!
Du börjar bli riktigt stark Sällen! Funkar det bra med att hoppa upp en viktklass?
Tack :) jora det går bara bra, konstigt att det inte märks att jag fått så mkt synligt fett, för jag har ändå gått upp 4kg på kort tid, jag tänker såhära "då rutorna fortfarande syns måste man upp i vikt" :D
idag gick det bra i böjen, och marken gick väl hyffsat.
Knäböj
20x10
60x5
80x5
110x2 med bälte. lätt
130 med utrustning, kom inte alls ner.
150x1 kom nästan ner under godkänt, va parallelt, lite mer fart så blir de tnog godkänt.
170x1 ganska tungt, men PB!
Sumomark 2a sumpmarkspasset sen förra tävlingen.
120x3 utan nånting, lätt
160x2 med dräckt, lätt
190x1 -II- lättare än 160 typ :S
210x 0,9 fick framvikt när det kom upp till knäna och då tappade jag hållningen och blev en fin ostbåge :D
sedan testade jag 210 på en liten förhöjning på typ 3-4cm, vilet blev typ likadant, jag har min klena punkt vid knäna, så där kommer jag lägga in en komplementövning efter nyår. Annars va 210 lätt att dra upp till knäna än fast dräckten inte ger ett skit, speciellt nu också då jag töjde ut den lite i böjen.
160x3 utan dräckt lätt.
nu blir det bara underhållsträning fram till tävlingen som är den 29e.
Jens Hellberg
2007-12-16, 23:10
Fina lyft, grattis till pb ;) jobba på med marken !
Fint med 170kg i böj! Även 190kg i mark är ju inte helt fel :).
tackar pajkar, böjen kändes bra, marken kändes faktist rätt så bra också med tanke på att det va typ raw, för dräckten va som en trikå :P
Grymt fint böjt man!!!
Jävlar va' stark du är!*flex*
gnagaren
2007-12-17, 17:25
Fan vad nice böjt, du är riktigt stark i benen också ju :thumbup:
Grymt fint böjt man!!!
Jävlar va' stark du är!*flex*
Tackar :) styrkan är på väg ;)
Fan vad nice böjt, du är riktigt stark i benen också ju :thumbup:
:)
mår lite *spy* men det blev PB ändå, nu känns 100 i bänken riktigt säkert, kändes som 95 lyften.
Bänkpress
30x8
50x5
70x3
80x2
90x1 med stopp
3x1x95 med stopp lätt. PB på antal sett med stopp.
100x1 PB, med riktigt stopp, lätt dessutom, träffade skitbra på bröstet.
105x0 kände att stången sänktes för långt ner mot bröstet så jag tappade röreslemönstret, så jag försökte inte ens att pressa, ville inte bränna krut, det sparar jag tills tävlingen.
Körde med avlyftare 2a setet på 95 men blev lite vingligt pga det så jag körde resten utav seten utan avlyft.
Sedan blev det lite triceps och bröst bäbisövningar.
JAG FÅR INTE GLÖMMA KONCENTRATIONSCURLSPRESTATIONEN
15x5
20x5
27,5x3 PB.tungt :D
Gött pass! Finers bänk!:thumbup:
AntonLindberg
2007-12-18, 22:26
bänkarna tar sej ;) !!
Jens Hellberg
2007-12-18, 22:35
Fina bänkar, tar du mer oxå tror du ? =)
thanks folks :)
Hellberg: asså 100 va förvånansvärt lätt, ingen skillnad mot 95 lyften, ganska säker på att 105 kan ha gått upp om jag sänkte på rätt ställe och verkligen pressat.
Jens Hellberg
2007-12-18, 22:53
thanks folks :)
Hellberg: asså 100 va förvånansvärt lätt, ingen skillnad mot 95 lyften, ganska säker på att 105 kan ha gått upp om jag sänkte på rätt ställe och verkligen pressat.
Okej, härligt !. själv ska ja testa på 110-115 kg på torsdag. kommer med info ;)
David-Tajik
2007-12-18, 23:33
Avis på dina bänkar och "dina" brudar xD
Fint bänkat! Skönt att va stabil på 100kg :). Går du ner snabbt med stången mot bröstet?
Emil_Larsson
2007-12-19, 06:38
Fint bänkat mannen, 105 går nästa gång! kriga peå! :hbang:
theolito
2007-12-19, 10:50
Grymt bra sällen! :) 170 i böj och 190 i mark(!) , sjukt bra
Simpan: jag går rätt så sakta ned på bröstet, låter lite konstigt att man kan träfa fel på bröstet då typ men på nått vis lyckas jag :P
Jag har själv en teori om att jag känner att stången väger lätt och slappnar på så vis av litegrann occh då tappar man all styrka :/ För dom starkaste fibrerna aktiveras tror jag när man tar i som mäst, och dom kopplas bort när man slappnar av lite :D
OnT: kanske filmar nästa bänkpass då jag lirar lite lätt bänk på uppimot ingångsvikt (90kg)
Avis på dina bänkar och "dina" brudar xD
haha :D du får väl komma ner och göra ett träningsbesök:naughty:
Vad tar du i böj raw?
gjorde en maxning för någon vecka sedan, gjorde då 140x2 parallelt, och 150x1 med ett dåligt bälte som inte ger någon stabilitet. :)
gjorde en maxning för någon vecka sedan, gjorde då 140x2 parallelt, och 150x1 med ett dåligt bälte som inte ger någon stabilitet. :)
Okej, är ju bra!
David-Tajik
2007-12-20, 14:08
haha :D du får väl komma ner och göra ett träningsbesök:naughty:
hade INTE vart dumt :D
Fint bänkat!
Sjukt curlat!! :Virro :thumbup:
Fint bänkat!
Sjukt curlat!! :Virro :thumbup:
:naughty:
blev bänk igår
5x3x50
körde litegrann idag...
Knäböj
3x3x50 och då värmde jag upp på lättare innan :D
Sumomark
3x3x80
KONCENTRATIONSCURL jag måste ta ikapp min förra bicepsstyrka ^^
3x10x20 osäker på om det är PB.
Jag börja kreatinladda nu också.
David-Tajik
2007-12-22, 19:01
biceps = onödigt? jag är då mycket svagare nu än jag var tidigare :P
ja biceps är nog onödigt men det skadar inte att träna ;)
GOD JUL!!!
Hoppas du får det bra idag. :cheers:
GOD JUL!!!
Hoppas du får det bra idag. :cheers:
god jul själv :)
ja jag ska nog upp några kg idag ^^
körde lite lätt idag för att känna på stången litegranna....
Böj
3x3x60
Bänk
3x3x40
Mark
3x3x80
Kör slappt nu under jul/nyår?
Kör slappt nu under jul/nyår?
ja iaf nu, det är tävling på lördag så.
ska gå in på 150-90-180 och vill få 170-100-210 :em:
AntonLindberg
2007-12-27, 11:53
ja iaf nu, det är tävling på lördag så.
ska gå in på 150-90-180 och vill få 170-100-210 :em:
det fixar du ;) !!
det fixar du ;) !!
ja hoppas det =D man har ju tryck nu efter julen iaf ^^
Jens Hellberg
2007-12-27, 14:48
Härligt med tävling, de fixar du lätt ;)
härligt med erat stöd grappar, nu får jag modet att kanske satsa på lite högre, säg 180-102,5-210 :D
Lycka till på lördag!! :bpump: :thumbup:
Lycka till på lördag!! :bpump: :thumbup:
thx :)
hehe jag är redan taggad, vill nita 180 i böj, jag vill slänga 100+ i bänken upp i taket och jag vill visa stångjäveln vem som bestämmer i marken :devil:
Tack :) jora det går bara bra, konstigt att det inte märks att jag fått så mkt synligt fett, för jag har ändå gått upp 4kg på kort tid, jag tänker såhära "då rutorna fortfarande syns måste man upp i vikt" :D
Man inser det inte förrän senare, det kommer så pass smygande :D
Man inser det inte förrän senare, det kommer så pass smygande :D
he mjo :D
Dagens tävling
Böj
150 lätt
165 lätt
175 TUNGT Underkänt.
Bänken
90 lätt
95 lätt
100 TUNGT och underkänt
Marken
180 SNORLÄTT
200 lika lätta, förvånad av att det skulle vara så lätt :Virro
215 underkänt pga jag drog stången mot benen.
sammanlagt blev det 165-95-200 = 460 och det är inte max, jag är på frammarch, nästa tävling blir det ökning igen ;)
Vägde in på 77.5
Grattis till en bra tävling! Det lär gå bättre nästa gång!
Tackar, kan försäkra er om att stoppen va hyffsat långa, se själva...
http://www.youtube.com/watch?v=Eo9N5j5GbSs
AntonLindberg
2007-12-29, 19:43
http://www.youtube.com/watch?v=Eo9N5j5GbSs
hahah visst skämtar dom :S , de där var värre än vad min grupp hade i kiruna :S
hahah visst skämtar dom :S , de där var värre än vad min grupp hade i kiruna :S
ja. det är ju inte bra om vissa domare ger längre stopp än andra. Förut när man gjorde stoppet själva så var det väl inte så tokigt, för domarna dömmer ju ändå.
Dagens tävling
Böj
150 lätt
165 lätt
175 TUNGT Underkänt.
Bänken
90 lätt
95 lätt
100 TUNGT och underkänt
Marken
180 SNORLÄTT
200 lika lätta, förvånad av att det skulle vara så lätt :Virro
215 underkänt pga jag drog stången mot benen.
sammanlagt blev det 165-95-200 = 460 och det är inte max, jag är på frammarch, nästa tävling blir det ökning igen ;)
Vägde in på 77.5
Synd med dina underkända, men Bra presterat!! :thumbup:
Eo9N5j5GbSs
Jag skulle ju hinna ta en fika på Biggans under ditt stopp!! :D
tackar, det här är ändå bara en mellantävling så resultatet va skitsamma, men det va skönt att känna att man har mer i kroppen, har jättemassor att hämta till böjen ovkså med dräckt, måste se till att köra med dräckt nu fram tills SM, men jag ska köra lätt denhära veckan så jag få lite vila ^^
Fin tävling! :) Håller med om att det va lååångt stopp.
Ska du tävla i 75kg eller 82.5kgs klassen?
Fin tävling! :) Håller med om att det va lååångt stopp.
Ska du tävla i 75kg eller 82.5kgs klassen?
Tackar :) jag kommer att tävla i 82an framöver.
billmaier
2007-12-31, 17:08
När har du SM?
När har du SM?
i början på mars, så jag hinner slipa till formen litegrann :)
Fan vad gött att du går i 82:an! Då slipper vi dig i 75:an iaf! No offence, men desto mindre motstånd desto bättre! ;)
Fan vad gött att du går i 82:an! Då slipper vi dig i 75:an iaf! No offence, men desto mindre motstånd desto bättre! ;)
jag har tänkt tanken att gå i 75an faktist :cool:
MEN den tanken är inte aktiv nu längre, nu vill jag väga fullt i 82an så kanske man få upp vikterna en aning till ;)
jag har tänkt tanken att gå i 75an faktist :cool:
MEN den tanken är inte aktiv nu längre, nu vill jag väga fullt i 82an så kanske man få upp vikterna en aning till ;)
Gör du så! Det blir sketgrymt! ;)
sällen vi har en ny kille som säkert inte har nått emot att tävla på sm i 82an. han gjorde 432,5 raw på sin fösta tävling vägandes 80 han hade tränat hos oss i 3 veckor då :)
sällen vi har en ny kille som säkert inte har nått emot att tävla på sm i 82an. han gjorde 432,5 raw på sin fösta tävling vägandes 80 han hade tränat hos oss i 3 veckor då :)
men sheisse, få väl bli 125+ då, där är de nog bara jag som tävlar :D
det få bli medalj eller inte, huvudsaken jag gör mitt bästa och ökar vikterna från tävlingen innan.
stahlberg
2008-01-01, 18:15
Framförallt i den första SM-tävlingen så är det viktigt att man tävlar just mot "sig själv". Gör man sitt bästa och dessutom lyckas öka sitt personrekord så har man gjort en bra tävling.
Om någon annan lyfter mera, och far iväg med medaljerna framför näsan på en, så är det inte så roligt. Men det är bara att gratulera och ta revansch senare.
Man ska absolut inte fundera för mycket på vad andra gjort före en SM-tävling. De som har lyft mycket mera än man själv gjort rår man troligen inte på (om det finns sådana med). Och det är inte sagt att de som är något bättre än man själv är kommer att få ut sitt bästa totalresultat på tävlingen. Det är skillnad mellan en bytävling och en SM-tävling, på flera sätt. En lyftare som lyft ett visst resultat raw måste dessutom träna med utrustning för att kunna få ut så mycket som möjligt av den på tävling.
Därför är det rätt tänkt att satsa på sin egen tävling. Resultaten görs på tävlingen, och inte före den - och medaljerna delas ut på basen av resultaten.
stahlberg
2008-01-01, 18:25
Orsaken till att jag skriver ett inlägg om detta är den, att man alltför ofta ser spekulationer om vad någon ska lyfta på SM. Sedan kan resulatet ifråga bli tiotals kilo lägre - eller så är lyftaren ifråga inte ens med.
Många är också otroligt dåliga både på att sätta upp mål för tävlingar och planera sina tävlingsvikter.
Det du skriver är kung stahlis:thumbup:
tänkte jag skulle lägga upp mina lyft från tävlingen, de som jag tycker är värda att huvudtaget visas :D
Knäböj - 165kg (http://www.youtube.com/watch?v=kJJPJ0grrXI)
Bänkpress - 95kg (http://www.youtube.com/watch?v=Eo9N5j5GbSs)
Marklyft - 200kg (http://www.youtube.com/watch?v=e9GY001bxr0)
Underkända marklyftet på 215kg (http://www.youtube.com/watch?v=5hEtG5vHWbo)
tänkte jag skulle jämnföra resultatet från min första tävling och den senaste :D
20 oktober 2006, DM i Sundsvall
Böj - 120
Bänk - 75
Mark - 130
Totalt = 325
29 december 2007, Nyårstävling i Ö-vik
Böj - 165
Bänk - 95
Mark - 200
Totalt = 460
Så litegrann har jag ökat på lite mer än 1 år :)
Och kroppsvikten har ökat mellan dedära tävlingarna från 66.9 till 77.5
btw körde et tlätt pass igår...
Knäböj
20x10
3x5x60
bänkpress
20x10
40x5
3x10x60
Hammercurl :D
3x10x20
tänkte jag skulle jämnföra resultatet från min första tävling och den senaste :D
20 oktober 2006, DM i Sundsvall
Böj - 120
Bänk - 75
Mark - 130
Totalt = 325
29 december 2007, Nyårstävling i Ö-vik
Böj - 165
Bänk - 95
Mark - 200
Totalt = 460
Så litegrann har jag ökat på lite mer än 1 år :)
Och kroppsvikten har ökat mellan dedära tävlingarna från 66.9 till 77.5
Riktigt bra ökningar!! :thumbup:
Riktigt bra ökningar!! :thumbup:
Tackar :)
av mina ökningar kan jag säga att innan hade jag noja i att lägga på sig fett, jag träna som satan och motionerade för att inte få de minsta fett, och då blev ökningarna därefter, otroligt nog ökade jag bra i bänken iaf.
Sedan för ganska precis ett år sedan gick jag upp från 67 till 72 och den lilla ökningen gav en ökning i marken och böjen som va lika stor som den totala ökningen från ett års träning ungefär :)
Jag hoppas det finns någon/några som läser min journal och har "inte lägga på sig fett"-noja, jag säger bara det att det är det bästa jag någonsin har gjort :)
testade en ny dräckt idag, en NXG +
Knäböj
60x5
60x3
80x2
100x2
120x2 lätt :)
150x1 dräckt på inga lindor, ville bara testa litegrann, inge djup.
160x2 lite hårdare lindat lätt lyft.
180x2 hårdare lindat och bra fart på andra reppen, det blir så att jag bara känner mig för på första reppen så jag känner mig säker och då satsa jag lite på andra reppen, va inte speciellt tungt häller :) PB!
GoodMornings
3x5x70 lätt lätt
testade en ny dräckt idag, en NXG +
Knäböj
60x5
60x3
80x2
100x2
120x2 lätt :)
150x1 dräckt på inga lindor, ville bara testa litegrann, inge djup.
160x2 lite hårdare lindat lätt lyft.
180x2 hårdare lindat och bra fart på andra reppen, det blir så att jag bara känner mig för på första reppen så jag känner mig säker och då satsa jag lite på andra reppen, va inte speciellt tungt häller :) PB!
GoodMornings
3x5x70 lätt lätt
Galen böj!!! *flex*
Längtar tills jag får prova med utrustning :).
Galen böj!!! *flex*
Längtar tills jag får prova med utrustning :).
Tackar, alla va ju inte godkända på djupet, men andra på 180 va nog där ;)
det är a och o med utrustning, enda jag tycker är bra är att man får fina märken och tyngre vikter :D
Goa böjar! :thumbup:
Märkena man får av dräkten är stentuffa!! ;)
Goa böjar! :thumbup:
Märkena man får av dräkten är stentuffa!! ;)
jora :cool:
Bänkpress
20x10
40x5
70x3
3x3x80 lätt
3x1x85 lätt
Lutande hantelpress
20x5
3x8x22,5 lätt
Militärpress
3x10x30 jättelätt
EZ-curl :D
3x8x30 lätt
lätt pass, men med tanke på att det va hyffsat lätta vikter så kändes det trycklöst, beror nog på att jag ätit dåligt idag :/
Jens Hellberg
2008-01-07, 21:38
jag ska sluta hålla ner på vikten, så ja lär nog hamna i 90 kilos :) bara så att du vet..
jag ska sluta hålla ner på vikten, så ja lär nog hamna i 90 kilos :) bara så att du vet..
kung ;) se till att väga fullt i 90an! köp gainern som innehåller 1250kcal per drink och drick ett par sånna per dag så lär du öka i vikt iaf :D
Jens Hellberg
2008-01-07, 23:01
ja ska nog köpa nån form av gainer ja :)
kung ;) se till att väga fullt i 90an! köp gainern som innehåller 1250kcal per drink och drick ett par sånna per dag så lär du öka i vikt iaf :D
Hahaha, va är det för gainer? Bara olja eller? :D
Hahaha, va är det för gainer? Bara olja eller? :D
haha typ men de tär rena rama dynamiten ;)
kom inte riktigt ihåg om den hette megamass 5200 eller supermass 5200, det va nånting på 5200 tror jag iaf :D
btw, hade tänkt köra explosiv bänk, smalbänk oh tatepressar eller va det heter på lätta bänkpasset men jag tror jag kommer lägga in smalbänken på tunga ist så jag få lite mer vila, också kör jag mkt dragövningar på det lätta bänkpasset ist :)
det blir lite småkorigeringar som sagt.
ser lovande ut men hantelpressarna får du börja jobba på mer !
tackar, hehe det är öungt det fattades väl 10kg där skulle jag tro :D
AntonLindberg
2008-01-08, 17:18
varför bör han göra de :P? ,
Han är SL:are , visst de är bra att vara stark i det. men komplimenten är bättre att inte köra maxtunga.
AntonLindberg
2008-01-08, 17:19
fina bänkar när de gick lätt btw ;)
varför bör han göra de :P? ,
Han är SL:are , visst de är bra att vara stark i det. men komplimenten är bättre att inte köra maxtunga.
precis :)
tackdu :)
jag är lite orolig att jag inte kan få dräckten insydd tills nästa böjpass, trodde morsan kunde men symaskinen pallar inte björntråd :D
passet idag gick SKITDÅLIGT!!!*mini*
Explosiv böj
5x3x60 väldigt explosivt
Sumomarklyft
60x10
100x3
130x1
160x1 med dräckt
180x3 med dräckt, fick torka av mig handsvetten efter varje repp typ :D
180x2 nu kunde jag inte hålla greppet längre, jag är väldigt lycklig att det finns gym, men att det varken finns bälten,magnesium eller lättare vikter än 2,5kg gör mig redigt förbannad, därför kan jag inte hålla mig på gymmet så länge för jag är lugn till en viss gräns sedan bryter helvetet ut, ja fick sinnesutbrott idag då både marken och kronlyften gick åt helvete pga inget magnesium så jag fick funderingar på att bli självmordsbombare å spränga hela helvetet!
Kronlyft
160x3
160x3
nä nu blev det för mkt, jag kan inte hålla mig på gymmet när man inte kan lyfta för att man inte har magnesium.
Tur jag vann på bingolotto förra veckan, 200kr :) det ska jag köpa magnesium för så jag har ett antal år :D
NU en snabbfråga, vad kan man använda som nöd ist för magnesium FÖRUTOM nå jädra handskar eller remmar :S
David-Tajik
2008-01-09, 21:23
men du har ju inte ens en sl stång heller så inte lätt:P
Kasst gym! Har du alltså inte ens internationell stång? Skulle aldrig palla det! :P
Tänk om man kunde klaga på att vikterna blir för tunga för greppet! :thefinger :)
(Starkt jobbat! *flex* )
Finns det inget annat bättre gym du kan träna på?.
men du har ju inte ens en sl stång heller så inte lätt:P
nä det är ju det, den är ganska slätt ^^
Kasst gym! Har du alltså inte ens internationell stång? Skulle aldrig palla det! :P
jo den är internationell men något sådära grepp:(
Tänk om man kunde klaga på att vikterna blir för tunga för greppet! :thefinger :)
(Starkt jobbat! *flex* )
Finns det inget annat bättre gym du kan träna på?.
hehe, nästa "närliggande" gym är väl 3,5mil till :D
idag vare lätt, discopass :D
Explosiv bänk
5x3x60
Tatepress första gången, tar bra på triceps kände jag (a)
12,5x10
17,5x8
3x8x20 hyffsat tungt sita setet.
Stångrodd
3x5x70 lätt som en plätt
Hantelrodd
3x10x35 skitlätt
Hammercurl
3x8x25 TUNGT :devil:
ChrisDEFC
2008-01-10, 21:12
kör man 3*180 i mark på ett skitdåligt pass så är man stark, bra jobbat :thumbup: ang grepp, varför har du inte ett par remmar liggande i träninsbagen? jag har både remmar och bälte i min bag i fall att även om jag har ganska bra grepp i förhållande till vad jag lyfter för vikter så det brukar inte krisa så sett. funderar på att lägga ner lite vitt pulver från mina klättergrejer, borde väl va magnezium det åxå så vitt jag vet. tråkigt när träningen skiter sig pga att gymmet inte har tillräckligt mer utrustning dock.
kör man 3*180 i mark på ett skitdåligt pass så är man stark, bra jobbat :thumbup: ang grepp, varför har du inte ett par remmar liggande i träninsbagen? jag har både remmar och bälte i min bag i fall att även om jag har ganska bra grepp i förhållande till vad jag lyfter för vikter så det brukar inte krisa så sett. funderar på att lägga ner lite vitt pulver från mina klättergrejer, borde väl va magnezium det åxå så vitt jag vet. tråkigt när träningen skiter sig pga att gymmet inte har tillräckligt mer utrustning dock.
hehe :)
Det är det att jag tävlar i styrkelyft och jag bör då träna helt utan remmar då man inte får ha remmar på tävlingar. Dock kan det ju vara nått att ha till vissa komplementövningar men jag vill hällst vara utan remmar. Ja det är nog magnesium du har i klättringen också :)
idag skulle jag sy in dräckten men det gick inte så jag lämnade in den, så jag har den insydd tills nästa söndag, då blir det böj :naughty:
Så idag körde jag lätt rawböj.
Knäböj raw
20x10
60x5
100x3
100x5
100x5
100x10 pb lätt, säkert gjort 5reps till utan nå större problem men det va ju så jävla kondistionskrävande :D
Good-Mornings här kör jag alltid utan bälte
60x5
3x5x80 PB, hyffsat lätt
Bänkpress
20x10
40x5
60x3
3x3x85 dåligt tryck
3x1x90 lätt.
allt va lätt men sämre fart än jag ville ha.
Smalbänk
60x3
70x3
80x3
85x3 ganska lätt, blir nog pb här framöver :)
Militärpress
3x5x40 lätt som satan.
EZ-Curl :D
3x5x40 rätt så lätt :P
Tungt! Fin smalbänk
tackar :)
idag så gick jag på gymmet på skolan för att slippa lira innebandy, för då riskerar man ju att bli smal :D
enda jag gjorde va att dra en 5a i hantelrodd på 52kg.
ikväll så körde jag markpasset igen, och utan magnesium oturligt nog, imårgon ska jag fixa det.
Explosiva böj
5x3x60 lätt ^^
Sumomark
60x6
100x3
130x2 dräckt fr o m nu.
170x1
190x1 stången gled ur händerna.
190x3 PB greppet blev lite bättre när jag snörde in stången i toapapper^^ men ändå är det SKIT, magnesium måste det vara.
Sumokronlyft bara bälte
2x3x170 stångjäveln glider ur händerna :@
AntonLindberg
2008-01-16, 21:03
idag så gick jag på gymmet på skolan för att slippa lira innebandy, för då riskerar man ju att bli smal :D
enda jag gjorde va att dra en 5a i hantelrodd på 52kg.
ikväll så körde jag markpasset igen, och utan magnesium oturligt nog, imårgon ska jag fixa det.
Explosiva böj
5x3x60 lätt ^^
Sumomark
60x6
100x3
130x2 dräckt fr o m nu.
170x1
190x1 stången gled ur händerna.
190x3 PB greppet blev lite bättre när jag snörde in stången i toapapper^^ men ändå är det SKIT, magnesium måste det vara.
Sumokronlyft bara bälte
2x3x170 stångjäveln glider ur händerna :@
Fina mark :D ! , magnesium är nästan ett måste :S..
Fina mark :D ! , magnesium är nästan ett måste :S..
thx :)
ja just nu tänker jag såhära, jag persar utan magnesium och jag känner att det är greppet som det sitter i, så nästa pass som jag kör är med magnesium då lär jag kunna höjja, det blir 195x2 nästa pass, typ ingen skillnad jämnför med dagens prestation men det blir pers, passet därefter ökar jag osv.
Feta mark! :thumbup:
Vad använder du för dräkt i sumo?
Feta mark! :thumbup:
Vad använder du för dräkt i sumo?
det är en metal squatter viking v-type eller i vilken följd det nu är :D strlk 46.
Jens Hellberg
2008-01-16, 21:37
fint pb ;)
tackar, att skriva sådära börja bli en vana i din journal ^^
Jens Hellberg
2008-01-17, 00:55
hehe, ja vi tar och bestämmer att man bara får skriva när det gäller feta PB:s eller likande ;)
Jens Hellberg
2008-01-17, 00:56
haha
Fint smalbänkat, böjt, markat och framförallt curlat. :D
Grymt stark du är i marken!!
hehe, ja vi tar och bestämmer att man bara får skriva när det gäller feta PB:s eller likande ;)
hehe ;)
Fint smalbänkat, böjt, markat och framförallt curlat. :D
Grymt stark du är i marken!!
tack du, jo det känns rätt så bra i allt nu, bortsettt från att jag inte kan ta ut mig i marken än men det ska jag inte göra änså ;P
det är väl bänken som går lite krassligt, men vi få se hur det ligger till då det börja bli lite vikter :)
idag körde jag lätt, även fast det blev pbs :cool:
Explosiv bänk
2x3x60
3x3x65
Tatepress (osäker på namnet men jag kör typ plan hantelpress men sänker vikterna på högkant på bröstet.
20x5
3x6x22,5 PB höjjer inte vikten här förns jag gör 3x8
Stångrodd
70x3
3x5x75 lätt, 80 nästa pass.
Hammercurl :D
20x5
25x8
27,5x6 PB ^^
20x20 PB, kunde matat några fler men gav upp innan mjölksyran kom ;)
tack isak :)
dagens pass, kände mig inte i form, trött å sliten, men det blev pärs...
Knäböj
20x10
40x8
60x5
100x3 bälte
150x1 me dräckt på höften, kom inte ned i godkänt djup iaf.
170x1 bra djup och lätt.
190x1 PB. lite sådär på djupet, inte godkänd :/
Satan! Jag vet inte om jag vågar göra 1or i böj :D
Satan! Jag vet inte om jag vågar göra 1or i böj :D
hehe :)
dagens...
bänkpress
3x1x90 lätt, va uppvärmning innan men den orka jag inte skriva upp
Smalbänk
drog väl en 5a på 80 som tyngst
sedan vare annat tricepsexercise också.
Sedan vare nå fjortisar som kollade va dom drog i svingcurl, en av dom svinga 15kg, så jag fick lust att få dom ner på jorden så att säga :D
så jag drog 2x5x35 i svingcurl och då stack dom på en maskin ^^
Jens Hellberg
2008-01-24, 01:00
hantel eller stång :D ?
idag satt dräckten VÄRDELÖST, tro om man ska tvätta den om den drar ihop sig litegrann då.
Explosiva böj
5x3x60 lätt som bara den!
Sumomarklyft
60x5
100x3
130x2
160x1 dräckt
180x1 -II-
200x3 PB med 2 reps, dessutom kändes det som inte dräckten gav ett skit, får äta på utav helvete tills nästa pass så kanske den sitter lite bättre, då blire vikter :D
Sumokronlyft
160x3
160x3
190x1 PB
210x0 :D
Hade bara lite magnesium då den lilla tärningen jag hade i bagen hade gått sönder och min jävla dräckt hade fått allt på sig, så jag hade väl magnesium så det blev en liten färgskiftning på ena handen iaf.
Så jag hade inge magnesium alls till kronlyften :
AntonLindberg
2008-01-24, 21:35
idag satt dräckten VÄRDELÖST, tro om man ska tvätta den om den drar ihop sig litegrann då.
Explosiva böj
5x3x60 lätt som bara den!
Sumomarklyft
60x5
100x3
130x2
160x1 dräckt
180x1 -II-
200x3 PB med 2 reps, dessutom kändes det som inte dräckten gav ett skit, får äta på utav helvete tills nästa pass så kanske den sitter lite bättre, då blire vikter :D
Sumokronlyft
160x3
160x3
190x1 PB
210x0 :D
Hade bara lite magnesium då den lilla tärningen jag hade i bagen hade gått sönder och min jävla dräckt hade fått allt på sig, så jag hade väl magnesium så det blev en liten färgskiftning på ena handen iaf.
Så jag hade inge magnesium alls till kronlyften :
härligt ;) !
Jens Hellberg
2008-01-24, 21:35
fint PB , snart marklyfter du som självaste hellberg ;)
Grattis till alla PB!!! :thumbup:
Riktigt fina vikter i Hammercurlen, knäböj och mark! *flex*
Riktigt fina mark! Du verkar prestera jävligt bra när omständigheterna suger. :D
härligt !
thx
fint PB , snart marklyfter du som självaste hellberg
ja snart så, bäst du lägger på ett kol!
Grattis till alla PB!!! :thumbup:
Riktigt fina vikter i Hammercurlen, knäböj och mark! *flex*
tackar
Riktigt fina mark! Du verkar prestera jävligt bra när omständigheterna suger. :D
tackar, ja det beror nog på att testonivåerna blir en aning hög då ^^ men jag känner att jag har en del kvar att ge.
Grym marklyft!
thank u
Erik ser på väggen säger:
Ol = halvmanligt
Erik ser på väggen säger:
SÄLLEN = CHUCK NORRIS
:D
Adam // säger:
Haha har du sett ABC?
Adam // säger:
Med anna book
Adam // säger:
BOOBS Du ska se snubben som checkar in brösten på hon
Adam // säger:
Ska kolla snart, ska bara se ABC
Adam // säger:
"du är den bästa i klassen....... i biologi" HAHAHAH
Adam // säger:
Anna book var typ het
Adam // säger:
Nu är hon FET
Adam // säger:
Kolla vid 02,30 HAHHA BRÖSTEn
Adam // säger:
Såg du vid 02,30 på anna book
Adam // säger:
HahA
Adam // säger:
Du läser på tillåme på rasten, om kärlekens kemi
Adam // säger:
DU är inte som alla andra, ooo hoooooo
Adam // säger:
du är min första kärlek
Adam // säger:
xd
Adam // säger:
Ha ahah
Adam // säger:
MATTEMATIk
Haha boden Erik, inte fan har du med vad du skrev emellan allt det där inte?
Erik youtube är en riktig vän säger:
Fan vad heta boobs, vill taaa
Haha boden Erik, inte fan har du med vad du skrev emellan allt det där inte?
Fan vad heta boobs, vill taaa
Snyggt atam =D
Adam // säger:
kolla vad man kan göra med WORDSKILLZZZZZ
Adam // säger:
Adam // säger:
http://kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2782990&postcount=378
Snyggt atam =D
Adam // säger:
kolla vad man kan göra med WORDSKILLZZZZZ
Adam // säger:
Adam // säger:
http://kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2782990&postcount=378
Haha, fan snackar du om? Orka förstöra Sällens journal!
Fan vad kåt jag blir, haha äger dit i Sällens journal
hahaha vafan är dethära? :D
kände att ljumskarna framförallt behövde lite vila, så jag körde lätt idag.
Knäböj
2x8x50
80x5
110x2 lätt
110x5 med lindor, löst lindat ca 6varv utan kors. Väldigt lätta lyfta hade garanterat gjort 10+
130x1 lindat 7 varv, blev kass lindning. Kände detblev ojämt. ganska lätt lyft iaf.
130x1 med bara bälte. va ca 20 sekunders vila från förra lyftet.
110x3 löst lindat igen.
Körde även mage.
JAG ÄR HELT JÄVLA SKITKASS PÅ ATT LINDA, OCH DET ÄR JÄVLIGT JOBBIGT! fr o m NU ska jag linda varje kväll tills det sitter :D
Har tänkt att jag går ner och köra många singlar nu fram tills sm, så lär jag ju ha viktvana osv då..
Bänkpress
20x10
60x5
80x3
5x1x95 lätta, eftersom jag håller maxbrett så känns det som stången vill glida när man inte har något magnesium :/
Smalbänk
60x5
3x3x80 lätt
Frenchpress
20x10
3x8x30 lätt, kände för att träna lite triceps ^^
Stämmer att vi är jämn i bänken! Inte skoj när händerna glider, körde med en kass stång förra veckan och fastnade lite med handen i powerracket som jag körde i då...
Har du provat köra med bänktröja, du får väl inte tävla med den men kanske bara har testat?
Stämmer att vi är jämn i bänken! Inte skoj när händerna glider, körde med en kass stång förra veckan och fastnade lite med handen i powerracket som jag körde i då...
Har du provat köra med bänktröja, du får väl inte tävla med den men kanske bara har testat?
ofan hur är det med handen nudå?
nä jag har inte testat bänktröjja, men det blir väl kanske :)
idag hade jag äntligen magnesium :krampus
explosiva böj
5x3x60 lättiölett
Sumomark
100x5
130x2
160x3 med dräckt fr o m nu.
180x1 lätt
210x1 lätt, en bit från max kändes det som, slutdraget va klockrent också :)
sedan blev det kronlyft med "shrug" i töntsmithen eftersom klossjäveln pajjade på uppvärmningen, nu ska jag be en kompis bygga bättre grejjer på skolan ;) körde ca 7set på vikter mellan 130-190.
bra sällen :)
tackar.
jag ska tänka på detdära du nämnde om dräckten, ska försöka få den insydd. för leka raw kan man ju inte göra på sm ;) :P
Jens Hellberg
2008-01-31, 22:06
Fina marklyft ! :D
Fina marklyft ! :D
thx, vänta du bara tills nästa pass ;)
Jens Hellberg
2008-01-31, 22:14
nästa fredag ska jag testa maxlyft :D
nästa fredag ska jag testa maxlyft :D
härligt, dagen innan kör jag maxlyft ;P jag ska satsa på 230 :)
Jens Hellberg
2008-01-31, 22:26
okej ;) har du tagit 220 än ?
okej ;) har du tagit 220 än ?
nä drog ju 215 på tävlingen men det va för mkt benstöt. och 210 satt så jävla lätt så jag lägger upp för 230 :)
:eek: Grymt markat!!
hehe tackar :)
Knäböj
40x5
60x5
80x5
100x3
120x1
150x1 lindor på och dräckten på höften.
180x1 lätt, dock halvgrund. nu med full utrustning.
200 x 1 avlyft, TUNGT!
220 x 1 utlåsning RAW ,lätt
250 x 1 utlåsning RAW ,lätt
Utlåsningarna va 1dm+ ifrån toppläget, så det tog rätt så bra på benen.
Fick linda själv ikväll också, jobbigt som satan, inför 180 böjen hade jag hålle på å linda i minst 5-10 minuter :D jag måste lära mig att låsa lindan ^^
Explosiv bänk
5x3x60 lätt som bara den.
Fint pass! Att låsa lindan är skitsvårt! Har samma problem alltså! Måste börja öva på att linda mig själv efter varje pass eller nått. ;)
idag körde jag bara bänk, men satt pb ;)
Bänkpress
20x10
50x5
70x4
90x2
5x1x100 PB lätt, hade garanterat kunna göra 2or :)
Blir 105 nästa pass :)
bra som sataan sällen! fan leker ju med 100 i bänken nu grejjt!! :thumbup:
bra som sataan sällen! fan leker ju med 100 i bänken nu grejjt!! :thumbup:
hehe du som leker me 140 ^^
Feet bänk! :thumbup:
thanks maaan!
Snyggt bänkat! Vill hitta formen i bänk så även jag kan börja träna på 105kg sen :).
Snyggt bänkat! Vill hitta formen i bänk så även jag kan börja träna på 105kg sen :).
gaina som weight är rätt medicin ^^
idag körde jag bara bänk, men satt pb ;)
Bänkpress
20x10
50x5
70x4
90x2
5x1x100 PB lätt, hade garanterat kunna göra 2or :)
Blir 105 nästa pass :)
Nice bänk, Vad ligger max på nu?
Skulle va kul att test 1or någon gång :)
Nice bänk, Vad ligger max på nu?
Skulle va kul att test 1or någon gång :)
jadu jag vet inte, utan stopp <110 och med <105 kanske ^^
1or är the skit!
idag så vare nice!!!!!#¤!oneoneone!#!"¤!
Explosiva böjZor
5x3x60
Sumomarklyft
60x5
100x3
130x2
160x1
190x1 lätt, med dräckt fr o m nu.
220x1 PB! kändes inte som max, inge benstöt på denhära också, ska nog ta och sy in dräkten till veckan så kanske man får det ännu lättare på domhära vikterna :)
Cablecrunches
5x10x75
Grym mark! :thumbup:
tackar roffe :)
Va' PB:n det blivit här då!! :)
Fina pass! *flex*
Fett med grymt mannen! :thumbup:
tackar grapps :)
tills nästa vecka ska jag sy in dräckten, det ska bli spännande om det händer nått då.
AntonLindberg
2008-02-07, 22:21
Härligt med 220 ;) !
Jens Hellberg
2008-02-08, 01:07
ofan, 220 :D.. riktigt bra jobbat! grattis!
gnagaren
2008-02-08, 07:17
Jäklar vad nice med PB, vikter på 200+ är fan inte att leka med. Stark j*vel du är :thumbup:
Härligt med 220 ;) !
yea
ofan, 220 :D.. riktigt bra jobbat! grattis!
hehe tackar, bäst du pinnar på så jag inte kommer upp i mot dina vikter :naughty:
Jäklar vad nice med PB, vikter på 200+ är fan inte att leka med. Stark j*vel du är :thumbup:
hehe thx :) vikter i sig är inte att leka med ^^
Ruskigt bra markat! 235 på SM får du sikta på, då jävlar ska jag nypa skinkorna av dig ;)
Ruskigt bra markat! 235 på SM får du sikta på, då jävlar ska jag nypa skinkorna av dig ;)
hehe efteråt då, för jag kan inte lyfta utan skinkor ^^
hehe efteråt då, för jag kan inte lyfta utan skinkor ^^
Klart du kan :D
Klart du kan :D
ja det vet vi int förns vi testat:naughty:
idag blev det...
Knäböj
20x10
60x5
100x3
130x5 PB. med lindor, lätt, skulle nog kunna göra 10+
170x3 PB. med lindor och dräckt
lindade själv som vanligt, och idag lindade jag väldigt löst, typ 7varv utan kors.
Explosiv bänk
5x3x60
Cablecrunches
3x11x75 PB, tungt ^^
AntonLindberg
2008-02-11, 16:49
med hårdare lindat så åker nog 200kg+ med ;) !
med hårdare lindat så åker nog 200kg+ med ;) !
hade inte vare så tokigt ;)
AntonLindberg
2008-02-11, 17:33
hade inte vare så tokigt ;)
onej ;D
Du får snart ändra journalnamn till "PB Hulk" :D :thumbup:
Du får snart ändra journalnamn till "PB Hulk" :D :thumbup:
hehe jag tror nästan det ^^
YEAS fifan va skönt det känns i bänken nu :)
Bänkpress
20x10
50x5
50x3
70x4
80x3
90x2
3x1x105 PB. och lätt :)
Känns så jävla bra, var kanske litet stopp på sista :)
maxning nästa pass.
sedan gjorde jag lite hammercurl för att fördriva tiden och tänkte ja skulle göra PB där med :D 35x8 blev det, med lite sving ^^
Stort Grattis!!!
Grymt bänkat! *flex*
Stort Grattis!!!
Grymt bänkat! *flex*
tackar :)
fyfan va gött det känns att vara i rejäl formtopp veckorna innan sm, ska bara se till det håller i sig nu :)
stahlberg
2008-02-12, 21:15
I synnerhet som klass 75 kg verkar bli ett riktigt getingbo, fastän det ännu återstår en vecka av anmälningstiden. Striden om medaljerna kan bli knivskarp.
stahlberg
2008-02-12, 21:21
Fast jag såg sedan att du ska gå i 82an. Senast jag såg anmälningarna där var det inte så många i den klassen. Hellberg verkar ju vara i storform i klassen och Christian Skoglund är säkert god för +500 kg. Det är väl du också. Men det kommer säkert flera anmälningar ännu.
Fast jag såg sedan att du ska gå i 82an. Senast jag såg anmälningarna där var det inte så många i den klassen. Hellberg verkar ju vara i storform i klassen och Christian Skoglund är säkert god för +500 kg. Det är väl du också. Men det kommer säkert flera anmälningar ännu.
Vi har en från öjebyn som kan ge hellberg en match på sm.
jag ska se hur det blir, jag ska väga fullt i 82an så jag kan välja mellan 82an och 90an :)
Vi har en från öjebyn som kan ge hellberg en match på sm.
jasså? :)
tell me more :D
Jens Hellberg
2008-02-12, 21:33
japp tell us more :D fint bänkat föresten !
japp tell us more :D fint bänkat föresten !
tack, jag har fått lite insiderinfo nu, du få det jämt med den killen :)
AntonLindberg
2008-02-12, 21:36
vad heter killen från öjebyn och hur gammal :) ?
vad heter killen från öjebyn och hur gammal :) ?
91a med namn erik :)
Jens Hellberg
2008-02-12, 21:41
hehe, hur stark är killen då ? PB:s ?
hehe, hur stark är killen då ? PB:s ?
FÖR stark för att vara en unge på 16-17år ^^
AntonLindberg
2008-02-12, 23:29
Erik Degerman, Öjeby AK, 160-115-180=455kg
den killen du menar ?
han körde RAW på serie 1an vad jag minns ,( lr hade han lindor i böjen :/ )
han körde raw han har testat lite utrustning nu på träning och det går bra:)
Jens Hellberg
2008-02-13, 20:12
Hur bra ? :D
David-Tajik
2008-02-13, 20:25
Hur bra ? :D
han hade tagit 220 x 2 i böjen paralella och 230 x 2 i marken stopp mellan repsen
AntonLindberg
2008-02-13, 20:27
strongt :) !
ikväll gick det riktigt jävla bra, fyfan va skönt det känns :)
Sumomarklyft
60x6
100x3
130x2
160x1
190x1 med dräkt, lätt
210x1 med dräkt, förvånansvärt lätt, ingångsvikt på sm ftw.
235x1 PB, tungt men botten är inte nådd än!
lastade först på 230 men tänkte att 5kg inte skulle göra sån stor skillnad så jag slängde på det också ^^
Film kommer kanske senare ikväll, annars imårrn.
Stort grattis!!
Riktigt jävla bra markat!!!!! *flex* :thumbup:
Det kommer nog gå fint på sm. :D
Stort grattis!!
Riktigt jävla bra markat!!!!! *flex* :thumbup:
Det kommer nog gå fint på sm. :D
thank u :)
Hehe får hoppas formen håller i sig :)
MEGA_MAN
2008-02-14, 22:51
Imponerande vikter... Hittade inte riktigt vilken viktklass du ligger i?
Kommer besöka din journal igen!
Imponerande vikter... Hittade inte riktigt vilken viktklass du ligger i?
Kommer besöka din journal igen!
jag ligger just nu i 82an.
Jens Hellberg
2008-02-15, 15:35
Sumomarklyft
60x6
100x3
130x2
160x1
190x1 med dräkt, lätt
lastade först på 230 men tänkte att 5kg inte skulle göra sån stor skillnad så jag slängde på det också ^^
Härligt ! *flex*
AntonLindberg
2008-02-15, 16:11
Sumomarklyft
60x6
100x3
130x2
160x1
190x1 med dräkt, lätt
Riktigt starkt !! ;D
Härligt ! *flex*
Riktigt starkt !! ;D
thx ma men :)
här är marken på 235....
2o1TLAkNHPY
stahlberg
2008-02-15, 19:07
Är man anmäld i klass 75 kg kan man tävla i klass 67,5, klass 75 eller klass 82,5 kg. Man kan alltså gå upp eller ner en klass.
När jag snabb-bedömde deltagarna i klass 82,5 så gjorde jag det utgående från den nu aktuella situationen (men nämnde samtidigt att deltagarantalet kan öka). Erik från Öjebyn har tydligen snabbt lärt sig utnyttja utrustning, och tycks kanske kunna ge Hellberg en match.
2x220 i knäböjning parallellt vet man inte exakt vad det mostsvarar i godkända tävlingslyft på SM. Det beror på flera faktorer, bl.a lyftteknik (hur lätt är det att komma ner de sista centimetrarna och hur påverkar det lyftet), tävlingsnerver (hur är det att tävla när man är orutinerad). 230x2 i sumomark med stopp mellan repsen kan betyda något mer beroende på hur stor skillnaden är mellan 1or och 2or, samt beroende på hur viktiga marklyften är och hur han lyckas ladda upp psykiskt. Har han dykstil kan träffarna bli avgörande, i synnerhet som tekniken inte kan vara automatiserad. Bänken är stark (om stoppen i serien varit av SM-längd) och kan vara ett vapen.
Också Hellberg är ganska orutinerad. Kampen Jens-Erik kan bli hård. Marcus kan iof blanda sig i, eftersom bänken och marken gått väldigt bra på sistone. Men då får han inte ligga för långt efter efter knäböjningen.
Själv har jag en ganska klar åsikt om både lyftarna och resultat/placeringar i varenda u-klass i SM. Vi (eller egentligen jag) får se i vilka klasser jag har rätt (det brukar vara i de flesta, faktiskt!).
Är man anmäld i klass 75 kg kan man tävla i klass 67,5, klass 75 eller klass 82,5 kg. Man kan alltså gå upp eller ner en klass.
När jag snabb-bedömde deltagarna i klass 82,5 så gjorde jag det utgående från den nu aktuella situationen (men nämnde samtidigt att deltagarantalet kan öka). Erik från Öjebyn har tydligen snabbt lärt sig utnyttja utrustning, och tycks kanske kunna ge Hellberg en match.
2x220 i knäböjning parallellt vet man inte exakt vad det mostsvarar i godkända tävlingslyft på SM. Det beror på flera faktorer, bl.a lyftteknik (hur lätt är det att komma ner de sista centimetrarna och hur påverkar det lyftet), tävlingsnerver (hur är det att tävla när man är orutinerad). 230x2 i sumomark med stopp mellan repsen kan betyda något mer beroende på hur stor skillnaden är mellan 1or och 2or, samt beroende på hur viktiga marklyften är och hur han lyckas ladda upp psykiskt. Har han dykstil kan träffarna bli avgörande, i synnerhet som tekniken inte kan vara automatiserad. Bänken är stark (om stoppen i serien varit av SM-längd) och kan vara ett vapen.
Också Hellberg är ganska orutinerad. Kampen Jens-Erik kan bli hård. Marcus kan iof blanda sig i, eftersom bänken och marken gått väldigt bra på sistone. Men då får han inte ligga för långt efter efter knäböjningen.
Själv har jag en ganska klar åsikt om både lyftarna och resultat/placeringar i varenda u-klass i SM. Vi (eller egentligen jag) får se i vilka klasser jag har rätt (det brukar vara i de flesta, faktiskt!).
jag mailade upp till kiruna ang. min viktklass, dom ändrade så jag är anmäld nu i 82an :)
det ska bli hur kul som hellst att få delta på sm och träffa alla :)
Jens Hellberg
2008-02-16, 04:19
Det blir spännande ! :D
AntonLindberg
2008-02-16, 10:56
det ska bli kanon att åka dit ;D
Det blir spännande ! :D
det ska bli kanon att åka dit ;D
att det blir :)
Grymt marklyft! Ska prova dräkt på måndag och hoppas jag får några extra kilon då! Hur mycket hade du tagit med bara bälte?
Larsa_wee
2008-02-16, 18:16
Grym mark ! =)
Grymt marklyft! Ska prova dräkt på måndag och hoppas jag får några extra kilon då! Hur mycket hade du tagit med bara bälte?
Grym mark ! =)
thx mates.
simpan: jadu jag är inte säker på va jag drar raw men en bit över 200 iaf, ska kolla hur jag ligger till efter sm.
här är marken på 235....
2o1TLAkNHPY
*flex* :thumbup:
Fett markat mannen! Kommer gå grymt på SM!:hbang:
Fett markat mannen! Kommer gå grymt på SM!:hbang:
jag drar mitt egna race på sm, men jag kommer ju självklart att jaga placering ;P
Körde böj idag, kände mig inte iform. Också så maxade jag typ i marken i torsdags så jag ville inte maxa idag. Kör maxningen i böjen nästa söndag.
Knäböj
20x8
60x5
100x3
140x3 med lindor, lätt.
170x3 med dräkt, lätt och bra djup, en aning svårt att komma ner bara. Tang. PB
180x2 med dräkt, lättare att komma ner och nån reps ifrån max. Tang. PB
va bra djup på 180 böjarna, kommer GARANTERAT testa på 200+ nästa söndag.
Explosiv bänkpress
5x3x60
MEGA_MAN
2008-02-17, 20:56
Fina böjar!!
Ser ut som det kommer gå bra för dig på sm, kör på!
Fina böjar!!
Ser ut som det kommer gå bra för dig på sm, kör på!
tackar.
jo får hoppas det :)
Grymt bra böjt! :thumbup:
Fan vad grym du har blivit! 235 i mark tror jag att jag inte änns rubbar :D
Grymt bra böjt! :thumbup:
Fan vad grym du har blivit! 235 i mark tror jag att jag inte änns rubbar :D
thx gooods :D
Larsa_wee
2008-02-20, 21:46
skriv sen hur det vart med bänken ! =)
skriv sen hur det vart med bänken ! =)
va ingen som kunde följa med och passa så jag får dra bänken på fredagkväll, imårgon ska jag dra marklyft upp till ingångsvikten som jag har tänkt att ha på 210.
ingångsvikten inför sm redan, blir de inga mer mark efter d.. ?
ingångsvikten inför sm redan, blir de inga mer mark efter d.. ?
mjo, det kanske blir lite lättare marklyft vecka innan sm på 160 eller nått.
brukar köra marklyftsmaxningen 3v innan tävlingen, också kör jag böjmaxningen veckan efter och bänkmaxningen samma vecka.
idag körde jag hyffsat lätt marklyft, ingångsvikten på sm blir 200-210.
Sumomarklyft
60x6
100x3
130x3
190x1 med dräkt, väldigt lätt.
210x1 -||-
imårrn ska jag testa ut en säker ingångsvikt i bänken, också ska jag maxa :naughty:
imårrn ska jag testa ut en säker ingångsvikt i bänken, också ska jag maxa :naughty:
Hur blev det :)
Hur blev det :)
hade ingen passare, så jag körde lite halvtung bänk med stopp ist, för att ta ut en ingångsvikt.
Bänkpress, Tävlingslyft.
20x10
40x5
60x3
70x2
80x1
2x1x90 tävlingslyft
2x1x95 tävlingslyft, tar dethära som ingångsvikt.
2x1x100 PB, hyffsat lätt.
Nu ska jag börja kreatinladda också.
billmaier
2008-02-22, 21:08
Grattis till PB! :thumbup:
Grattis till PB! :thumbup:
tack du :P
Nais boi! Fina vikter :thumbup:
Larsa_wee
2008-02-24, 17:33
Härlig bänk ; )
Nais boi! Fina vikter :thumbup:
Härlig bänk ; )
thx guuuys
igår så hjälpte jag farsan ute i skogen, bände å jävlades med stockar som väger mer än vad jag gör totalt i sl =D
drog lite böj idag...
2x2x170 och 180x1 som tyngst
Jens Hellberg
2008-02-24, 19:50
tunga stockar och dylikt är väldigt trevligt :D sånt gillar jag!
Larsa_wee
2008-02-24, 20:08
Det är manligt med Skogsarbete ; ), Själv så vart det lite Lätt mark, och en pimpeltur haha
tunga stockar och dylikt är väldigt trevligt :D sånt gillar jag!
hehe det är jävligt skönt å vara ute å hålla på, dock blir man rätt mör dagen efter ^^
Det är manligt med Skogsarbete ; ), Själv så vart det lite Lätt mark, och en pimpeltur haha
jora ^^ härligt me en pimpeltur :)
Grattis till bänken!
När är SM?.
AHAA! Jag har avslöjat Norrlänningarnas hemlighet! Det är alltså att jobba ute i skogarna! Gottsha!
Så ni har alltså undanhållit information från oss andra? *mini*
Iofs äger vi också skog, men den ligger 40 mil härifrån. Lite långt att åka kanske...
Grattis till bänken!
När är SM?.
tack du, SM är 8-9 mars :)
AHAA! Jag har avslöjat Norrlänningarnas hemlighet! Det är alltså att jobba ute i skogarna! Gottsha!
Så ni har alltså undanhållit information från oss andra? *mini*
Iofs äger vi också skog, men den ligger 40 mil härifrån. Lite långt att åka kanske...
det är bara att ta cykeln till skogen då :naughty:
Emil_Larsson
2008-02-26, 06:46
Tummen upp för din bänkpressprestation :thumbup:
Tummen upp för din bänkpressprestation :thumbup:
tackar, här är sista tunga bänkpasset innan sm...
Bänkpress
20x8
60x5
80x2 med stopp
90x1 med stopp
100x1 lätt
110x1 PB. ganska lätt
115x0 bom, lite paff över att det inte gick, för 110 va snorlätt.
det är tack vare man hinka bärs i förrgår som gjorde bänken gick så bra idag :)
Fin bänk för fan! :thumbup:
Najs! Alltid skönt med pb i bänken. Stark i övrigt verkar du också vara. :thumbup:
AntonLindberg
2008-02-28, 21:05
Stabil bänk ;) ! , Hink bärs på en tisdag hehe :D? , har du lov eller ;D?
Jädra vilken ökning!!! *flex*
Du ska se att det går galant på SM! :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.