Visa fullständig version : Coleman slutar efter Mr.O
Mass-Tech
2007-09-12, 14:12
http://www.flexonline.com/news/251
http://www.flexonline.com/images/fl/209256/3306.jpg
ManuelIT
2007-09-12, 14:15
synd:cryout: *grr*
dock inte överraskande
Han slutar med mr. O ja. Han lämnar dörren öppen för att fortfarande vara kvar i gamet dock.
För övrigt så sitter jag och lyssnar på intervju med Ronnie nu. Hade ingen aning om att karln ansåg att han var den rättmätige vinnaren förra året. Lite av en dålig förlorare!
*Edit* Helveeete vad karln låter hjärnskadad. Det är nästan synd.
För övrigt så sitter jag och lyssnar på intervju med Ronnie nu. Hade ingen aning om att karln ansåg att han var den rättmätige vinnaren förra året. Lite av en dålig förlorare!
Äh, vad är det för bs, så stor skillnad var det inte och tycker han det så får han väl tycka det.
internethjälten
2007-09-12, 15:07
Hans sätt att utöva sporten har slitit hårt på kropp och psyket, det märks. Lite synd att en sån stor ikon ska lägga hatten på hyllan, men det lär ju komma en hel del andra intressanta namn framöver =)
ska han sluta träna helt?
Fan... Jag hoppas verkligen att han vinner i år. Det skulle vara ett perfekt avslut på Mr. O karriären - tar sig tillbaka efter förlusten förra året, vinner, och blir den bodybuilder med flest Mr. O titlar genom åren. Eftersom bodybuilding är en subjektivt dömd sport, och ett sånt avslut på hans karriär antagligen skulle ge mycket press (media, PR etc) till sporten så tror jag att det är stor chans att han vinner. Å andra sidan så tycker inte IFBB om de andra bodybuildingorganisationerna, så om det var sådana som Ronnie snackade om så tror jag att han gjorde sig en björntjänst.
*Edit* Helveeete vad karln låter hjärnskadad. Det är nästan synd.
enligt honom så vann Cutler pga att han är vit. :laugh:
riktigt dålig förlorare!
Handcuff
2007-09-12, 17:11
synd:cryout: *grr*
dock inte överraskande
Nä inte direkt..man har inte direkt fått intrycket av en lycklig man med *gnista* om man så säger...
Han har kämpat hårt, hoppas han blir en filmstjärna efter bb karriären.
Ganymedes
2007-09-12, 18:43
riktigt dålig förlorare!
Lam ursäkt.
steroiderna slutar kanske ta effekt...
Synd dock, Jag ville se mer freakshow juuu, jaja det kommer nya :)
Nitrometan
2007-09-12, 18:54
Det var på tiden.
internethjälten
2007-09-12, 21:24
steroiderna slutar kanske ta effekt...
Synd dock, Jag ville se mer freakshow juuu, jaja det kommer nya :)
Ja om utvecklingen fortsätter som den gjort de sista 20 åren så ska det bli intressant att se på Mr.O runt 2030 *whistle*
Hoppas han vinner i år, vore en bra avslutning på en grym bb-karriär.
riktigt dålig förlorare!
Usel ödmjukhet. Och han ska va polis*screwy*
ManuelIT
2007-09-12, 21:41
riktigt dålig förlorare!
vart sa han det? eller skojjar du bara?
hörde inget om det i radiointervjun iaf
Nelson Muntz
2007-09-13, 12:41
världens bästa byggare genom tiderna, tävlat som proffs i ca 16 år och hållt sig i toppen
Nelson Muntz
2007-09-13, 12:42
vart sa han det? eller skojjar du bara?
hörde inget om det i radiointervjun iaf
"its just a white mans opinion" lolzor
Cerberus
2007-09-13, 13:57
jag lyssnade på intervjun i natt, Coleman e mycket ödmjukare nu. Han ska inte sluta tävla helt, han gillar the european stuff säger han ju. Tror han vill tävla där för han har större chans o vinna där o han gillar ju att vinna :D
Det kommer bli hans sista Mr Olympia dock.
Ähum.
http://static.dropline.net/cats/images/not-wanted.jpg
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.