Visa fullständig version : Ni med Handelsbanken
Kan ni kolla era saldon på era konton?
är allt okej? Inte för mig och en till, det saknas flera 1000
för mig med men nu tar jag inte mig in över huvudtaget på internetbanken!!!!!!!!!! ROIDAR JÄRNET!!!!!!!!!!!!!
och det tutar bara upptaget när jag försöker ringa.. jag blir vansinnig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men jag har inte blivit cardad för det gäller även andra konton som inte är kopplade till kortet. Va fan är felet?
Min internetbank funkade utan problem tidigare i eftermiddags, runt 1500. Illa att det fattas pengar :S
champion
2007-09-07, 17:25
Hela min jävla lön är borta + mer *gah!*
från handelsbanken. se
Fel på vissa konton
Det har uppstått ett fel på vissa av våra kunders konton. Felet innebär att dessa konton visar felaktigt saldo. Felet beräknas vara avhjälpt inom närmsta timman. Om du har några frågor, ring vår support
0771-59 60 60.
Hur ser era kontoutdrag ut? Finns det några uppgifter påa tt pengar har tagits från kontona, eller är pengar bara spårlöst försvunna, utan spår på kontoutdrag/kontohistorik?
Min flickvän tyckte sig sakna pengar på sin handelsbank, men inget såg skumt ut på kontoutdraget.
min tjej satt hos frissan när allting slutade fungera, jättekul för henne att inte kunna pröjsa :smash:
Bronkitkorv
2007-09-07, 18:18
Ja vi var och storhandlade på ica när det inte gick att betala i kassan, roligt och jag skällde på han i kassan och sa att det var fel på deras läsare:em: . Så vi gick till närmaste bankomat och minut men inget funka så då drog vi hem utan varor. Jag måste tillbaks imorgon och be kasören om ursäkt och handla lite mer:thumbup:
Krokodil
2007-09-07, 18:18
http://www.expressen.se/nyheter/1.831152/3-000-kr-drogs-av-misstag-fran-kundernas-konton
från handelsbanken. se
Fel på vissa konton
Det har uppstått ett fel på vissa av våra kunders konton. Felet innebär att dessa konton visar felaktigt saldo. Felet beräknas vara avhjälpt inom närmsta timman. Om du har några frågor, ring vår support
0771-59 60 60.
som sagt. Men det har inte löst sig ännu..
Liten Men Fet
2007-09-07, 18:35
Jävlars hoppas mitt bankomatkort fungerar för jag ska på puben nu å jag har bara 50 bagare i lädret. *cry*
"Förhoppningen var att felet skulle vara avhjälpt redan vid 20-tiden i kväll."
X-Change
2007-09-07, 19:02
Efter alla artiklar om konto-bedrägerier, förfalskade e-mejl från "bankerna" etc trodde jag folk hade lärt sig att Nordea och Handelsbanken inte är mycket att hänga i granen...
första gången handelsbanken krånglat för mig på iaf 15 år
funkar inte nu heller=/
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.