handdator

Visa fullständig version : No sex before marriage?

beckman88
2007-09-05, 07:24
Tycker ni att man är ytlig om man gör slut med någon för att dom inte vill ha sex innan man e gift?

LadyInsane
2007-09-05, 07:25
Tycker ni att man är ytlig om man gör slut med någon för att dom inte vill ha sex innan man e gift?

Är det din livs kärlek?

Om inte, nej.

Tolkia
2007-09-05, 07:26
Jag tror att det inte är det enda i relationen som inte funkar om det blir ett så allvarligt problem.

Sofia4_4
2007-09-05, 07:32

Nej, man är inte ytlig för att stå för vad man tror och vill.

blekfet2
2007-09-05, 07:32
De sexlivet är en ofta en ganska viktig del i ett fungerande förhållande så tycker jag då att man ska veta vad man kan vänta sig i kammaren, samt att man måste vara säker på att man inte ä tillsammans med en söt pojke :D

lectris
2007-09-05, 08:00
Beror änna på hur snart ni ska gifta er ;) Haha nej, men som någon sa, funderar man på att göra slut över en sådan sak så delar man nog inte samma värderingar och man lär inte fungera särskilt bra ändå. Med eller utan sex.

olwe
2007-09-05, 08:01
Öh va? Nej självklart inte. Det är snarare så att det är korkat att vänta tills man gifter sig. Tänk om sexlivet blir ett allvarligt problem efteråt när ni väl får reda på att ni vill helt olika saker och inte komma överrens.

Lallle
2007-09-05, 11:03
Vad är detta, Jonne? :D

Ganymedes
2007-09-05, 11:14
Man är inte ytlig, man är ärlig. Och det är inte fel att hon (eller han?) vill vänta heller. Inte fel, men dumt. Och 1800-tals. Men det är upp till var och en.

Kurash
2007-09-05, 11:34
Man kan väl inte ha ett seriöst förhållande innan man haft sex? Än mindre gifta sig.

Fatalist
2007-09-05, 12:15
Stackars jonne. :D

Till topic: Att ta bort sexet i ett förhållande är ungefär som att ta bort morfindroppet från en överkörd person - kvar blir enbart en jävla massa lidande. ;)

Whistler
2007-09-05, 12:36
Ytligt? WTF? Ytligt är om du gör slut för att hon är ful.

Hur kan man vara ihop med någon man inte vet om sexet funkar med? Alla mina förhållanden har börjat som one-nightare/KK. Man måste ju se att attraktionen och passionen finns där, sen kan känslorna växa fram allt eftersom.

Lallle
2007-09-05, 12:41
Ytligt? WTF? Ytligt är om du gör slut för att hon är ful.

Hur kan man vara ihop med någon man inte vet om sexet funkar med? Alla mina förhållanden har börjat som one-nightare/KK. Man måste ju se att attraktionen och passionen finns där, sen kan känslorna växa fram allt eftersom.

Mer behöver inte sägas kring den här frågan.

Fatalist
2007-09-05, 12:48
Mer behöver inte sägas kring den här frågan.

Jo, man är otroligt dum om man frivilligt försakar den njutning som sex ger, därmed borde man inte umgås med personen i fråga alls på grund av risken att själv bli en idiot. :D

beckman88
2007-09-06, 21:18
Min tjej kommer från USA och har växt upp rätt strikt kristet, Vi har haft sex ett antal gånger, Och om vi inte har sex så gör vi andra saker... Vet bara att hon nämde det nån gång. Men sen blev det som det blev och nu säger hon inte så mycket om saken längre:D

Tror att hon bara är jävligt rätt för att bli gravid..

En til lfråga : Om tjejen går på P-piller och man har kondom då finns det väl ingen chans att det blir en liten Beckman? så länge inte kondomen spricker ovs..:confused:

Fatalist
2007-09-06, 21:20
Min tjej kommer från USA och har växt upp rätt strikt kristet, Vi har haft sex ett antal gånger, Och om vi inte har sex så gör vi andra saker... Vet bara att hon nämde det nån gång. Men sen blev det som det blev och nu säger hon inte så mycket om saken längre:D

En til lfråga : Om tjejen går på P-piller och man har kondom då finns det väl ingen chans att det blir en liten Beckman? så länge inte kondomen spricker ovs..:confused:

Tänk efter lite nu bånge.

Metal_boy_
2007-09-06, 21:22
Ytlig? Nej. Knullsugen? Ja.

Doris
2007-09-06, 21:25
Öh va? Nej självklart inte. Det är snarare så att det är korkat att vänta tills man gifter sig. Tänk om sexlivet blir ett allvarligt problem efteråt när ni väl får reda på att ni vill helt olika saker och inte komma överrens.

+1

Guybrush
2007-09-06, 21:38
Inte ytligt alls!

machine gun
2007-09-06, 21:42
Man brukar säga att ett fungerande sexliv är 10 % av ett förhållande. Ett icke fungerande är 90 %...

Deceiver85
2007-09-06, 21:42
Man kan väl inte ha ett seriöst förhållande innan man haft sex? Än mindre gifta sig.

Var det inte du som skrev att en av dina negativa sidor var att du var översexuell? :D

Raggis
2007-09-06, 21:44

Ja, riskerna är extremt minimala med bara p-piller. Så...

L-Sami
2007-09-06, 21:45
Ytligt är det inte.

Tricklev
2007-09-06, 22:10

Klart det finns en chans, men den är så minimal så är inget att fundera över, större risk att du plötsligt självantänder än att hon blir gravid ska du se.

Kurash
2007-09-06, 22:18
Var det inte du som skrev att en av dina negativa sidor var att du var översexuell? :D

Va?! Nä, det tror jag inte. I så fall var jag full, en annan av mina negativa sidor.

Krampus
2007-09-06, 22:41
728 hits och ingen har roidat över att det står marrage ännu?

Tricklev
2007-09-06, 22:42
Dumhuvud, det stavas marriage.

*mini*

Krampus
2007-09-06, 22:44
Dumhuvud, det stavas marriage.

*mini*

Until marriage dessutom.
Tråd låst.

machine gun
2007-09-07, 14:33

Språkfascisten i mig fick ett smärre utbrott, men jag lyckades tillfälligt hålla honom borta från tangenterna :D

Deceiver85
2007-09-07, 14:40

Jag har lovat att sluta bry mig...

Fatalist
2007-09-07, 15:23
Until marriage dessutom.
Tråd låst.

No sex until death us do part för den mer nekrofilt lagda... Fniss... Nej. :(

trym
2007-09-07, 18:35

HAHA HAr detta något att göra med kristna amrikanska flickännen somn är här?=)

Motorbreath
2007-09-07, 18:48
HAHA HAr detta något att göra med kristna amrikanska flickännen somn är här?=)

Kan någon översätta? :confused: