Visa fullständig version : Idol 2007 - premiär ikväll!
Missa inte :D Det är nu i början det är roligast.
Pudzianovski
2007-09-04, 17:42
Men jag är ju hårdrockare !
http://www.fuskbugg.se/pub/misc/Heavy_metal.jpg
Missa inte :D Det är nu i början det är roligast.
Så sant. Kommer absolut se idag! :thumbup:
Så sant. Kommer absolut se idag! :thumbup:
+1
Ingen chans att man missar det, man kollar alltid på dom 5 första sen när det blir lite seriöst så skiter man i att.
tyckte mig se gymTT, kan det stämma?
Nej.
Hahhahahha
verkar bli en bra säsong!
:D
Klarar inte av falsksång, har fobi mot det. Får panik och måste stänga av så det blir inget av det för mig.
champion
2007-09-04, 19:17
FAN jag missa 15min av premiären!! Känns som mitt liv är slut *cry*
Detta får man inte missa, fett kul :hbang:
Klarar inte av falsksång, har fobi mot det. Får panik och måste stänga av så det blir inget av det för mig.
Word, när det blir som mest pinsamt och genant så byter jag kanal....
Dom har ju inte vett att skämmas så jag gör det åt dom! *screwy*
Som med i princip allt, det var bättre förr. Nu känns juryns vredesutbrott så krystade och man vet ju att ingen som sjunger falsk faktiskt är seriös, självklart får man ju se en del praktmongon och byfånar men det är inte värt det. Inte ikväll i alla fall, kanske nästa avsnitt :)
Jag kollar Youtube klippen som kommer upp senare. ;) Så slipper jag dem som faktiskt nästan kan sjunga bra.
Scratch89
2007-09-04, 19:44
Hittills tycker jag att de har fokuserat för mycket på Bimbo-Caroline och alla losers. Varför var de tvungen att visa snubben som gjorde ett medley? Jag vill få mer Halleluja moments! *mini*
Killen dom hämtade in, som stod och repade, verkade riktigt jävla grym! :hbang:
EDIT: Även den andra killen med gitarr ffs!
Jag tyckte jag såg Niklas Sjöö :D tror snubben hette morgan eller nåt. fick inte komma med hur som helst.
Killen dom hämtade in, som stod och repade, verkade riktigt jävla grym! :hbang:
faktiskt :P fast inte var han gammal.
Som med i princip allt, det var bättre förr. Nu känns juryns vredesutbrott så krystade och man vet ju att ingen som sjunger falsk faktiskt är seriös, självklart får man ju se en del praktmongon och byfånar men det är inte värt det. Inte ikväll i alla fall, kanske nästa avsnitt :)
Håller med helt och hållet, var kul första året när det iaf kändes lite äkta.
Vimpyboy
2007-09-04, 19:58
Damn, den sista var grym. Vad heter låten han sjöng?
Vimpyboy
2007-09-04, 19:59
Jag tyckte jag såg Niklas Sjöö :D tror snubben hette morgan eller nåt. fick inte komma med hur som helst.
Från irc-kanalen:
(20:22:38) (Vimp) Sjöö på idol?
Du är inte ensam. ;)
+
Carina Berg
Killarna med gitarr
Peter Swartling:D
-
Carolina Gynning
Peter Jihde (bra på sport, håll dig där för bövelen)
Att man inte fick se killen som roidade
edit: @vimpy: unchained melody
- Får man fota här?
- Nej, förfan de tar din kamera
- oj
NiXPhoenix
2007-09-04, 20:05
Kollade bara sista kvarten men man fick ju se ytterst lite av de som sjöng dåligt, de gjorde nåt hastigt klipp på 5-10s och sen visade de bara hur juryn sågade dem och filmade när de gick ut från studion.
Hur kul är det?
Fyfan vad Jihde är dålig. Är han den programledare som är högst betald? Håller inte svensk TV högre kvalite.
Jag vet att det håller relativt låg kvalite, men ändå.
Bah. Det är kul att se puckon, men jag vill se de som faktiskt KAN sjunga också.
Tjejen med indiskt namn var det sooooeeeetaste jag sett på länge *cupid*
Killarna med gura var ju asbra.
Scratch89
2007-09-04, 20:34
Bah. Det är kul att se puckon, men jag vill se de som faktiskt KAN sjunga också.
Tjejen med indiskt namn var det sooooeeeetaste jag sett på länge *cupid*
Hon var söt ja. *cupid*
Unchained melody e sjukt bra.
Hittills tycker jag att de har fokuserat för mycket på Bimbo-Caroline och alla losers.
är det inte det programmet går ut på under uttagningen för att sen zoma in på talang?
Metal_boy_
2007-09-04, 21:22
Jag har redan en favorit. Tror han hette Erik. Att sjunga "I Want To Break Free" (som man är van att höra med Freddan) sådär bra som han gjorde det betyder talang. Att dessutom dra av den utan en väldig jävla ansträngning är också ett stort plus!
champion
2007-09-04, 21:27
Hon som tyckte peter var så himla vacker och vill gå ut på en date med honom. Men blev otroligt sågad av sin röst. När hon gick ut så spelades det nån melodi som gick "bang.. bang" nån som vet vilken låt det var???
Doctor Snuggles
2007-09-04, 21:27
är det inte det programmet går ut på under uttagningen för att sen zoma in på talang?
Talang? Var? *popcorn*
Hon som tyckte peter var så himla vacker och vill gå ut på en date med honom. Men blev otroligt sågad av sin röst. När hon gick ut så spelades det nån melodi som gick "bang.. bang" nån som vet vilken låt det var???
Från Kill Bill, vet ej vad den heter.
edit @ metalpojken: Black Sabbath - Crazy Train
Metal_boy_
2007-09-04, 21:30
Ingen aning. Jag undrar med vad det var för rocklåt när Karolina Gyno och den andra tjejen skulle åka tunnelbana!??!?! Jag har ju hört låten innan men kommer inte ihåg!?
internethjälten
2007-09-04, 21:35
Nancy Sinatra - Bang Bang
NisseEriksson
2007-09-04, 21:36
Nancy Sinatra - My baby shot me down
Från filmen/mästerverket Kill Bill Volume 1
Metal_boy_
2007-09-04, 21:37
Min låt då grabbar!?
internethjälten
2007-09-04, 21:37
Men som någon annan skrev tidigare i tråden så kommer detta bli en intressant omgång! Verkar som vanligt vara ett helt gäng med rötägg som söker sig till detta mediajippo.
Blev själv lite rörd när kisen med guran drog igång ;)
Min låt då grabbar!?
Meeeeeeeeen, kolla inlägget ovanför din första fråga ägget ;)
Metal_boy_
2007-09-04, 21:41
Meeeeeeeeen, kolla inlägget ovanför din första fråga ägget ;)
Ah där! Tack Sluggo! :)
För att fortsätta lite på spåret med musíca mellan scenerna:
Är det någon som vet vad den lite mer ösiga (ursäkta uttrycket :D) låten heter som går nåt i stil med "get ya ready get ya ready get ya ready get ya ready to gooooooo!"
Sorry om det blev lite luddigt men vore kul om någon visste :) Tack på förhand!
hahavaffan
2007-09-04, 22:37
Känner en tjej som gick vidare i dagens :)
Nancy Sinatra - My baby shot me down
Från filmen/mästerverket Kill Bill Volume 1
Omständig fråga (såg inte programmet å har inte fungerande högtalare på datorn men vill ha en låt jag letat efter): Går den i stil med "Bang bang.. he shot me down.. bang bang" lite vemodig eller så?
Förresten så lyckas jag alltid missa första avsnittet, såärebara.
Omständig fråga (såg inte programmet å har inte fungerande högtalare på datorn men vill ha en låt jag letat efter): Går den i stil med "Bang bang.. he shot me down.. bang bang" lite vemodig eller så?
ja
Känner en tjej som gick vidare i dagens :)
Tjejen från Falsterbo? ^^
champion
2007-09-05, 19:01
Vad va det för låt som spelades när dom åkte in i hissen med bilen i början?
va fasen.. floristen va ju bättre än tjejen som gick vidare nyss:D
sheez, man får ju kräkreflex av alla pinsamma människor, men det är väl det som är tanken med det hela med .. antar jag. *måste kolla mer*
ja
Tack! Hm, ingen enastående än så länge ikväll.. är det inte väldans mkt reklam el brukar det vara så?
NEEEEEEEEEEEEEEEJ JAG HAR MISSAT IDOL *GAH!*
varför sa ingen något !?!
NEEEEEEEEEEEEEEEJ JAG HAR MISSAT IDOL *GAH!*
varför sa ingen något !?!
*whistle*
Metal_boy_
2007-09-05, 21:18
Alltså, hur många knäppgökar finns det egentligen. Jag tycker att det är obehagligt med vissa människor som kommer dit och verkligen verkar slut i skallen. Och för att inte tala om dom som inte begriper att dom inte kan sjunga. Klart dom är frustrerade, dom hör ju inte skillnad på sång och sång. Det är ju som att beskriva en färg för en blind. För hade dom varit musikaliska skulle dom inte gå dit.
Sen finns det ju såklart dom så går dit och driver med juryn.
Staaan (Skellefteå) i morgon kan bli intressant!!? :thumbup:
Jag tycker faktiskt synd om en tjejen som sjöng "I'm beautiful" =/ Som tur var insåg juryn att dom inte kunde rå-dissa henne och få henne att bryta ihop fullständigt då musiken var allt för henne:(
Var fan så underhållande. Grym produktion: skitbra låtval (mellan idolframträdandena), grym klippning och juryn har lärt sig ta i lite mer mot tidigare. Sedan var ju detta avsnitt från sveriges framstjärt :)
Metal_boy_
2007-09-06, 01:25
Jag tycker faktiskt synd om en tjejen som sjöng "I'm beautiful" =/ Som tur var insåg juryn att dom inte kunde rå-dissa henne och få henne att bryta ihop fullständigt då musiken var allt för henne:(
Tyvärr är ju popbranchen hård och ytlig. Dom ville väl antagligen inte att det dom hade i sina skallar, när dom såg henne, skulle bli uppenbart och gullade med henne istället.
Slutsats: Dom tyckte antagligen att hon var snorful.
Tyvärr är ju popbranchen hård och ytlig. Dom ville väl antagligen inte att det dom hade i sina skallar, när dom såg henne, skulle bli uppenbart och gullade med henne istället.
Ja hon började gråta när hon sjöng, kanske tur att dom inte sa vad dom tyckte
Guybrush
2007-09-06, 07:14
Säga vad man vill om Carolina Gynning, men jag tycker att hon var störtskön igår! Det var kul när de "drev" med killen med krull! Han blev så nervös med henne i kort kjol i limon!
Guybrush
2007-09-06, 07:17
+ att hon sjöng som en kratta? För det gjorde hon! Jag tycker dock synd om henne pga hennes till synes väldigt dåliga självförtroende!
Kom pundaren ut genom dörren eller?:laugh:
Carina Berg har något speciellt alltså*cupid*
Förlåt mig för att jag skrattar åt psykiskt instabila människor men ibland kan man inte låta bli.
Kollar lite klipp på nätet och han som sjöng Foo Fighters var ju asgrym.:thumbup:
Någon som vet vilken eminem-låt det var som kördes i sändingen idag?
bra alla va idag.. sista va grym, riktigt grym*cupid*
bra alla va idag.. sista va grym, riktigt grym*cupid*
Di Leva wannaben? Ne usch. Han "a boybands wet dream" spöade ju alla lätt.
Jag tyckte inte att nån av dem var det minsta bra. Usch...
Fan va dålig Carina Berg är förresten :D Tebax till P3 med dig.
Di Leva wannaben? Ne usch. Han "a boybands wet dream" spöade ju alla lätt.
nu kommer ja inte ihåg vem d va riktigt.. den andra di leva kopian med långt hår?:D
annars va purple rain bra också.. 2 första går bort. verkar bara va ja som tyckte d här va bästa startfältet i idol hittills*whistle*
Fan va dålig Carina Berg är förresten :D Tebax till P3 med dig.
Shame on you, Carina Berg är bra. Tycker Michel och han den sista var bäst idag. Sam är överskattad.
nu kommer ja inte ihåg vem d va riktigt.. den andra di leva kopian med långt hår?:D
annars va purple rain bra också.. 2 första går bort. verkar bara va ja som tyckte d här va bästa startfältet i idol hittills*whistle*
Haha nä jag mena han som sjöng sist! Tyckte han sjöng jäkligt likt Di Leva. Sen så gilla jag inte hans handrörelser heller *gah!*
nä men man såg ju att på campen så tvinga dom i han rörelserna.. jaja rätt åkte ut iaf:thumbup:
Röstade på Sam (nr3) vilken mörk, skön whiskeyröst han har. underbart.
ICA-modellen suger ju stenhårt
vafaaaan
var tog henning vägen ;(
vafaaaan
var tog henning vägen ;(
Han åkte ju ut för flera dagar sen. Men jag gillade honom, skarpt. Även kocken Alexander som åkte ut. Och polisen Björn (mest för att han va het)
Bäst igår var ju Michel Zitron, rätt skönt namn med ;)
Fattar fortfarande inte vad Sam gör med och varför alla hyllar honom, han har ju bara ett läge, viska med Rod Stewart-röst.
Tror och hoppas att en av tjejerna tar hem det i år, det känns som de har några med högre kvalitet.
KNUT SKA UT. Helvete så dålig låtval av honom igår. Det var pinsamt att se och lyssna på.
Han ser dessutom ut som Willem Dafoe, vilket inte alls är spec. smickrande.
Scratch89
2007-09-25, 10:29
Han ser dessutom ut som Willem Dafoe, vilket inte alls är spec. smickrande.
HAHA! Jag vet, han är så sjukt lik att jag inte kan göra annat än tänka på "Bagel with my coffee!" och andra sköna citat. :D
För övrigt så är Carolina Gynning så sjukt pinsam. Kan inte Carina Berg få ta hand om det själv? Hon är så vacker att klockorna stannar. *cupid*
Scratch89
2007-09-25, 10:30
Han åkte ju ut för flera dagar sen. Men jag gillade honom, skarpt. Även kocken Alexander som åkte ut. Och polisen Björn (mest för att han va het)
+2000. Henning var grym!
För övrigt så är Carolina Gynning så sjukt pinsam. Kan inte Carina Berg få ta hand om det själv? Hon är så vacker att klockorna stannar. *cupid*
Gynning är bäst!
Han lille tjocke med ring i ögonbrynet tyckte jag va grym!
Hoppas vi får se honom nästa säsong!
Richard85
2007-09-25, 12:44
Heja Andreas!
Viktor_Balck
2007-09-25, 16:15
Han lille tjocke med ring i ögonbrynet tyckte jag va grym!
Hoppas vi får se honom nästa säsong!
Håller med, han var riktigt duktig.
Tyckte Christoffer var riktigt bra igår. Annars gillar jag Andreas riktigt mycket, verkar vara en skön snubbe och han har en skön röst. Annars e dom flesta bra, har dock rätt svårt för Knut och hans tighta byxor.
Tråkigt nu.
Det enda som är kul är när de gör bort sig framför juryn i början :).
haha jo henning.. skönast hittills:D
snart är det dags för damerna, vem åker ut?
kan bli svårt o matcha grabbarnas prestation kanske?
vi lär se snart*drool*
It's on!
Har det börjat än?
OnT: Killen med fluffhåret, vad han nu heter, är grym!
Ush vad dåligt hon sjöng nyss var det Evelina?, Anastacia låten...
Igår var ju helt klart Andreas bäst. Michel lät som en mus man trampat på.
Fan va bra Marie var. Helt kalrt bäst, de andra är ju inte värda kommentera.
Och så säger idiot juryn att jag kädne ignet för din sång?!? Det är ju för låten du inte känner något smartass... suck, de skulle kunnat ta bort hela juryn så hade programmet blivit tvefaldigt bättre.
det där är intressant för jag tycker inte Carina Berg är snygg alls.
Förstår inte vad i hennes utseende som lockar.
Säger inte alls att hon är ful men ingen jag skulle titta efter 2 gånger
Pudzianovski
2007-09-25, 20:07
det där är intressant för jag tycker inte Carina Berg är snygg alls.
Förstår inte vad i hennes utseende som lockar.
Säger inte alls att hon är ful men ingen jag skulle titta efter 2 gånger
Håller med. Jag tror att Hon ser lite EMO ut. Det är det som är lockande för Scratch.
hehe.. håller också med om defoe!.. och att henning va bäst i år.. :s
däremot känns carina berg riktigt felplacerad (överallt btw?) och gynning som vanligt jäkligt charmig!
tjejerna: tamela och gathania WOHO
killarna: mff-mannen, sam
MacGyver
2007-09-25, 20:14
Fan va bra Marie var. Helt kalrt bäst, de andra är ju inte värda kommentera.
Och så säger idiot juryn att jag kädne ignet för din sång?!? Det är ju för låten du inte känner något smartass... suck, de skulle kunnat ta bort hela juryn så hade programmet blivit tvefaldigt bättre.
Plus ett. Marie sjunger helt klart bäst av alla deltagarna. Dessutom är det dags att vi får något trevligt att titta på som omväxling till alla snoriga flickidoler
Ironbabe
2007-09-25, 20:16
polisen Björn (mest för att han va het)
Det finns ingen rättvisa i IDOL *mini* Skicka ut den hetaste hunken av alla bara för att han hade lite kracklig röst *gah!* Skitprogram..
Killarna får det svårt i år tror jag, tjejerna är grymt bra :thumbup:
Pudzianovski
2007-09-25, 20:18
däremot känns carina berg riktigt felplacerad (överallt btw?) och gynning som vanligt jäkligt charmig!
Berg är den enda vettiga programledaren i programmet. Hon är smart, snabb och har erfarenhet som man helt klart märker av. Gynning skrattar nervöst, ställer konstiga frågor om ens kommer på någon och skojar om märkliga saker. Jag föredrar Berg, hon är skärpt. :thumbup:
Patricia, Marie och den blonda tjejen som startade som nummer 6 var ju överlägset bäst, av dem andra kvittar det vem som åker ut.
Det finns ingen rättvisa i IDOL *mini* Skicka ut den hetaste hunken av alla bara för att han hade lite kracklig röst *gah!* Skitprogram..
fattar ingenting.
sångrösten kan man ju dubba.
Ja menar, fler Milli Vanilli FFS!
När killarna sjunger såhär dåligt/mesigt är ju Björn helt klart bättre. Han är också min kompis kompis :) haha
Ironbabe
2007-09-25, 20:23
När killarna sjunger såhär dåligt/mesigt är ju Björn helt klart bättre. Han är också min kompis kompis :) haha
Är han inte medlem på kolo än så se till att han blir det pronto och postar lite poseringsbilder, han kan skippa de obligatoriska om han vill.. han kan stå o spexa (flexa) lite med miccen annars :D
Är han inte medlem på kolo än så se till att han blir det pronto och postar lite poseringsbilder, han kan skippa de obligatoriska om han vill.. han kan stå o spexa (flexa) lite med miccen annars :D
you tube!!
Tigerkotten
2007-09-25, 20:32
Mjo Patrizia, Amanda (blonda tjejen som sjöng någon oldschool låt) samt Marie var klart bäst.
Gathania är dock het.
piraten99
2007-09-25, 20:34
alla var verkligen asa bra!
hon som sjöng "how to save a life" åker nog ut.
Picasso var verkligen världsklass ikväll
Amanda är grym! och riktigt jäkla snygg också.
Amanda är grym! och riktigt jäkla snygg också.
+1, lite småkär ;)
*drool* omgomgomgomgomgomgomgomg!! Vet inte vart jag ska ta vägen.. detta innebär ju att jag och Björn typ är gifta nu? *cupid*
*drool* omgomgomgomgomgomgomgomg!! Vet inte vart jag ska ta vägen.. detta innebär ju att jag och Björn typ är gifta nu? *cupid*
Barbados-Björn :O?
Barbados-Björn :O?
pfft. Han är INTE snygg!
pfft. Han är INTE snygg!
Men är det han ni snackar om :D?
Men är det han ni snackar om :D?
Detta är en tråd om Idol 2007. Så vitt jag vet är BarbadosBjörn inte med i Idol och han är inte polis heller för den delen. Så nej.
Detta är en tråd om Idol 2007. Så vitt jag vet är BarbadosBjörn inte med i Idol och han är inte polis heller för den delen. Så nej.
Men sug :thefinger
Tigerkotten
2007-09-25, 23:24
Särla som åkte då, hon var inget vidare idag så kändes inte speciellt överraskande iaf.
mkt pra.. rätt person åkte idag med. måste va tufft o va först ut, enligt statistiken iaf. däremot tycker ja inte alls save a life va dålig:D men ja e ju helt bakfram vanligtvis
Måste tyvärr erkänna att jag inte har sett idol tidigare men Ironboobies har så bra smak så om hon gråter över Björns försvinnande så utgår jag ifrån att han var en goding.
Såg det dock nu och killarna var inte så roliga.
Tycker säms om Knut och han som sjöng sist vad han nu hette.
Borde döda stylisten som satte på honom en cardigan. Herregud!!!
AFanatic
2007-09-26, 20:04
Carina Berg är ju sjukt inkompetent. Bryter vid fel tillfällen, ställer konstiga frågor som deltagarna inte vet vad de ska svara på, är hyper och stressig och håller programkorten uppe i brösthöjd hela tiden så det stör. Trodde hon hade lite koll men tydligen gick hennes karriär lite väl fort fr radion. Carolina är ju tamefan bättre och det säger väl allt.
Slartibartfast
2007-09-26, 20:07
Carina Berg är ju sjukt inkompetent. Bryter vid fel tillfällen, ställer konstiga frågor som deltagarna inte vet vad de ska svara på, är hyper och stressig och håller programkorten uppe i brösthöjd hela tiden så det stör. Trodde hon hade lite koll men tydligen gick hennes karriär lite väl fort fr radion. Carolina är ju tamefan bättre och det säger väl allt.
+1
Kul när hon avbröt ene i juryn och han fräste, "fan Berg, det finns nåt som heter konstpaus!" :D
Det är redan över.. Di Leva tar hem hela rubbet:D
Guybrush
2007-09-26, 20:19
...men hon hade rätt snygga ben tycker jag :D
edit: Berg alltså
+1
Kul när hon avbröt ene i juryn och han fräste, "fan Berg, det finns nåt som heter konstpaus!" :D
Fast hon sa ju att hon blivit uppvinkad på scenen, alltså skyller vi detta missöde på någon inkompetent prao som ska dirigera från kulisserna.
Jag gillar Berg ja:D
AFanatic
2007-09-26, 20:34
+1
Haha ja Swartling lät lite trött i rösten. :D
Spelar ingen roll om de vinkade upp henne, sånt där borde de ha koll på - oproffsigt helt enkelt. Det gör ju saken än värre egentligen, att hon skyller ifrån sig: "Ja men de sa ju faktiskt att...". Snyft.
TcAnders
2007-09-26, 21:15
Daniel Karlsson, helt klart min favorit!.. Han kan sjunga fint han, ujujuj...
Berg är lite knepig, men jag tycker hennes leende är mkt MKT fint..
// Anders
Daniel verkar ju vara överlägsen
Jag har totalt missat den här Gynning-grejjen. Jag lämnade Sverige innan Big Brother-säsongen hon var med. Gör hennes personlighet att man inte vill sätta? Rent baserat på de bilder jag sett i Aftonhoran så blir det nog hon och jag i natt i mina drömmar. Eller?
Jag har totalt missat den här Gynning-grejjen. Jag lämnade Sverige innan Big Brother-säsongen hon var med. Gör hennes personlighet att man inte vill sätta? Rent baserat på de bilder jag sett i Aftonhoran så blir det nog hon och jag i natt i mina drömmar. Eller?
Röst/dialekt kanske inte är så het, men jag tycker hon är riktigt ball. :)
Röst/dialekt kanske inte är så het, men jag tycker hon är riktigt ball. :)
Jasså, e hon snuskskånska?
Ironbabe
2007-09-27, 19:59
Vad cool hon är Amanda!! Vilken röst och vilka framträdanden hon gör, hon är min IDOL big time :hbang:
Amanda eller Daniel, Daniel eller Amanda? Det är det som är frågan.
Amanda eller Daniel, Daniel eller Amanda? Det är det som är frågan.
Amanda
JustinCredible
2007-09-27, 20:13
Tänk hur Amanda lär låta när hon stönar med den rösten uhjuj
Metal_boy_
2007-09-27, 21:22
Fan det är inte roligt i år. Inga skojiga profiler kvar.
Amanda Jensen är en fulländad kvinna.
Tigerkotten
2007-09-28, 11:31
Amanda + Patrizia är de 2 bästa tjejerna tycker jag :) Killarna är klart en besvikelse.
Jag gillade Daniel men inte så mycket han som sjöng som tvåa idag.
Marie var bra med
(förlåt men jag kan inte namnen än)
Min kompis raggade på Daniel på krogen för några helger sen...(ja hockeytjejjen)
Min kompis raggade på Daniel på krogen för några helger sen...(ja hockeytjejjen)
fick hon napp då?
Mattias var väldigt bra och har nog varit bäst hittills.
Mattias var väldigt bra och har nog varit bäst hittills.
japp
Jag tycker att en utav tjejerna ser ut som en alv. Vet dock inte namnet då jag inte tittar på det högkvalitativa programmet Idol efter audtionavsnitten.
Gillar inte Amandas tolkning.
Men gissar att juryn gör det.
Den ger mig ingenting
Gillar inte Amandas tolkning.
Men gissar att juryn gör det.
Den ger mig ingenting
Ser inget speciellt i henne alls faktiskt. Enligt vissa sajter ska hon vara den populäraste av alla och det är en gåta för mig. Men det beror säkert på att juryn lovordat henne så mycket.
Skitprogram med skit jury, thats it....
Pudzianovski
2007-10-05, 20:22
Jag tycker Amanda är bäst. Resten låter meningslös pop. :thumbup:
nä
attans jag som hoppades att du satt inne på ett scoop
Gathania (tror hon heter så) såg ut som en frisk och ung Whitney Houston
Amanda lät ju askass...tyckte honlät bra förrut,,men nu,,njeee
Lyssna på Mp3 + kolo > Idol BIG TIME!
Jag kan inte bestämma mig för vem jag håller på. Gathania är typ det snyggaste jag sett ever och hon var riktigt bra idag, men nja, jag vet inte. Jag gillar alla på olika sätt utom Sam, han ser så jäkla tom ut i ögonen, puckad alltså. Amanda är också snygg, men njä gillar inte henne riktigt. Evelina sjunger bra, men är rätt tradig. Marie gillar jag, hon sjunger bra och verkar så lugn och genuin. Andreas är så underbart genuin, Mattias och han med håret söta och sjunger bra. Han Daniel är lite för spattig för min smak, men känns definitivt som en artist och sjunger bra.
Ja, jag vet inte.
Vem är sam av dom?
Det är två jag tycker har lägre standard
den ena är han som är lite äldre och gift och den andra är han som sjunger i linne, är lite större och har lite muskler.
Amanda lät ju askass...tyckte honlät bra förrut,,men nu,,njeee
Jag instämmer. Jag tyckte det lät falskt flera gånger. Daniel var återigen bäst, tätt följt av Christoffer. Sen får jag nog säga att Evelina var bra idag, hennes röst passade bra till låten för en gångs skull.
Vem är sam av dom?
Det är två jag tycker har lägre standard
den ena är han som är lite äldre och gift och den andra är han som sjunger i linne, är lite större och har lite muskler.
Linnet är Sam, den andra är Andreas. Synd att Patrizia åkte ut idag, jag gillade henne.
Dumleman
2007-10-12, 21:54
Vad elak Swartling var mot stackars Jihde :(.
Viktor_Balck
2007-10-12, 21:54
Sam borde åkt.
Sam borde åkt.
+1 men det är ju bara småbrudar som ringer som tokar så tjejerna kommer väl åka en efter en nu...*rolleyes*
Viktor_Balck
2007-10-12, 22:02
+1 men det är ju bara småbrudar som ringer som tokar så tjejerna kommer väl åka en efter en nu...*rolleyes*
Jo, antagligen, men tycker att hon är betydligt bättre än Sam faktiskt, hans röst låter bara fake.
Håller med om att Sam borde åkt denna gång..
Patrizia borde fått vara kvar även att hon inte var så vidare i kvällens program.
bäst ikväll: gathania,christoffer,anderas,evelina
daniel är proffsig och bra, men han borde variera sig mer, kör samma grej varje gång tycker jag
klarar inte av sam, tyckte han skulle åkt.
tycker att amanda är den som blivit sämre sedan hon kom med i finalen, var mkt bättre i början.
Tigerkotten
2007-10-12, 23:34
suck att Patrizia åkte :( Hade en dålig känsla efter hennes sång. Gillade ej låten (saknade passion) samt hur hon var sminkad. Ser bara smått trashit ut.
Daniel överlägset bäst. Evelina och Marie efter honom, fast inte alls på samma nivå. Gathania sämst. Stel, tråkig, noll kamerakontakt och när hon väl tittar i kameran så ser det ut som att hon går på droger.
"Om jag gör såhär med armarna kanske.. eh.. det hjälper"
Dålig kvallé i år?
Dålig kvallé i år?
tycker det är hög nivå i år
Jag tycker inte det är vidare dåligt i år men inte vidare bra heller..
Programändringarna eller vad man ska säga drog ner det mycket, Gynning & Berg borde fått fortsatt att hålla i programmet, var mycket bättre än peter jihde (hur man nu stavar det?), och sen vissa andra ändringar på själva programmet. men deltagarna är helt okej. jag håller på marie, gillar dock inte daniel som de flesta andra.
stackars peter är ju bara ur sin miljö.. gynning/berg i sporten hade varit 10 ggr värre än peter i idol.
jo det får jag ta och hålla med om :P haha.
Ignatius72
2007-10-19, 20:18
Om den där pajasen Sam tar av sin kepa så jag får se vad han döljer för tumör där så ska jag rösta på honom.
Ironbabe
2007-10-19, 20:19
Amandas röst..so jäkla bra och häftig!! :hbang:
Men fyfan för evelina?! Låter som en förkyld skata.
Guybrush
2007-10-19, 20:33
Men fyfan för evelina?! Låter som en förkyld skata.
Ja, vafan hände där!? Hon var bra förra veckan!
Ja, vafan hände där!? Hon var bra förra veckan!
Hon håller inte måttet helt enkelt :D Ut, säger jag. Värsta av allt var att hon tyckte att hon gjorde en bra insats..
Tigerkotten
2007-10-19, 20:45
Ut med Sam pls, aldrig varit bra.
Vilken tid är utröstningen? eller vad det nu kallas..
22.30?
Ignatius72
2007-10-19, 21:12
man borde ha ett nummer där man kan rösta på nån som man vill få bort. det hade kunnat kosta 10ggr så mycket, det hade jag använt
Jag gillar inte Sam.
Har inte sett på programmet på några veckor men idag var han ännu tråkigare än tidigare.
Marie var riktigt bra.
Amanda slaktade Bossens Born to run *gah!*
Ignatius72
2007-10-26, 20:19
Jag gillar inte Sam.
Har inte sett på programmet på några veckor men idag var han ännu tråkigare än tidigare.
Marie var riktigt bra.
Sam är ett kräkmedel, han är ful som stryk och kräker fram sin sångröst, hade säkert varit bättre om haninte försökte så jävla mycket.
Jag gillar inte Christoffer heller
Vet inte vd det är men han retar mig
Amanda slaktade Bossens Born to run *gah!*
Vad gjorde inte Sam med Nothing Else Matters då? Jag kan verkligen inte förstå hur han ens kunde gå vidare från första auditionen. Han är totalt värdelös
Vad gjorde inte Sam med Nothing Else Matters då? Jag kan verkligen inte förstå hur han ens kunde gå vidare från första auditionen. Han är totalt värdelös
det var inte slakt det var köttfärs direkt
AFanatic
2007-10-26, 20:42
det var inte slakt det var köttfärs direkt
Haha jag märker en förändring hos dig cilia, nu på senare tid....du är på G.
Ignatius72
2007-10-26, 20:45
Jag gillar inte Christoffer heller
Vet inte vd det är men han retar mig
Lite bättre idag när han sjöng ut, men alldeles för knarrig röst.
AFanatic
2007-10-26, 20:46
Jag förstår iofs fortfarande inte hur juryn kunde ta med Sam fr första början. Han har ju en falsk "sångröst" (eg. har han ingen alls). Den är ju bara tillgjord och det verkar mest vara en gimick för honom. Han är faktiskt riktigt dålig.
Jag tippar:
No1 Daniel
No2 Marie
No3 oklart
Haha jag märker en förändring hos dig cilia, nu på senare tid....du är på G.
börjar jag bli mesig? *L*
Jag förstår iofs fortfarande inte hur juryn kunde ta med Sam fr första början. Han har ju en falsk "sångröst" (eg. har han ingen alls). Den är ju bara tillgjord och det verkar mest vara en gimick för honom. Han är faktiskt riktigt dålig.
Jag tippar:
No1 Daniel
No2 Marie
No3 oklart
vad heter han den där svärmorsdrömmen?
Han är också i topp 3
AFanatic
2007-10-26, 20:57
börjar jag bli mesig? *L*
Lite?
vad heter han den där svärmorsdrömmen?
Han är också i topp 3
Ja han ja..vad han nu heter. Ja tyvärr är han nog det.
Hur faaan kan Sam sitta säkert
vad har han för kompisar som tokringer?
Ignatius72
2007-10-26, 21:33
Vem i helvete är det som ringer och röstar på Sam? Nu är det fan kompanistryk som gäller.
Jag tror det är så att när juryn är ärlig och säger att ngn är dålig så ska svenska folket visa sympati och röstar på den.
Inte ska vi vara elaka offentligt.
Ignatius72
2007-10-26, 21:37
Jag tror det är så att när juryn är ärlig och säger att ngn är dålig så ska svenska folket visa sympati och röstar på den.
Inte ska vi vara elaka offentligt.
Men han är ju så fruktansvärt kass! Det kan bara betyda att det är inte fler än ett par 100 som röstar så det räcker med att Sam slänger iväg några röster själv för att sitta säkert.
Viktor_Balck
2007-10-26, 21:39
Vem i helvete är det som ringer och röstar på Sam? Nu är det fan kompanistryk som gäller.
hehe, håller med, det slutar nog med att han vinner.
Men han är ju så fruktansvärt kass! Det kan bara betyda att det är inte fler än ett par 100 som röstar så det räcker med att Sam slänger iväg några röster själv för att sitta säkert.
Jag tycker också han är kass
Jag får ångest bara av att titta på honom.
Fattar inte hur någon kan rösta på honom.
Ryska_raketen
2007-10-26, 21:40
Va fan är det med er era jävla ******. Sam är inte dålig! Han är grym!
Kan vi inte rasa???
Vi ringer aftonbladet och rasar.
Folkstorm mot att Sam är kvar
Viktor_Balck
2007-10-26, 21:44
Va fan är det med er era jävla ******. Sam är inte dålig! Han är grym!
Ryska Raketen+sam och hans hesa sopröst= sant
Ryska_raketen
2007-10-26, 21:44
Jag tycker seriöst att Sam är bra. Och vi är många. Många med mig.
Sam's röst är unik. How the fuck can u hate him. Mina stämband skulle dö inom loppet av 5 sekunder om jag försökte mig på det han gör.
Mina stämband skulle dö inom loppet av 5 sekunder om jag försökte mig på det han gör.
Dom flesta av oss är glada att han är ensam om att prova
"Rädda-Sam".
Sam är usel. Pinsam manér. Varför förvränga sin sångröst?
Marie sjöng jättebra.
Scratch89
2007-11-02, 20:30
Vilka tittar fortfarande? Själv blev jag ledsen sist då Evelina åkte ut. Dels för att hon var cool, dels för att hon sjöng bra men dels för att hon var så sjukt het att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Hittills idag har iofs bara Mattias sjungt, men han valde fel låt. I filmen innan satt han och sjung Walking Away med Craig David och jag tänkte "YES! Äntligen väljer han en låt som passar honom perfekt!" men nej, då sjunger han If I Could Turn Back Time...
Jag förstår mig inte på honom.
Förhoppningsvis blir det bättre snart.
Scratch89
2007-11-02, 21:08
JÄKLARS! Amanda var skitbra! *drool*
Första gången jag verkligen tyckt att hon var bra sedan det blev fredagsfinaler.
Tigerkotten
2007-11-02, 21:19
Amanda vill jag ska vinna av de som är kvar. Patrizia ansåg jag var bäst av de som kom till finalen. Men hon åkte alldeles för tidigt :/
Tycker det är dålig kvalité på de som är kvar.
Scratch89
2007-11-02, 21:21
Amanda vill jag ska vinna av de som är kvar. Patrizia ansåg jag var bäst av de som kom till finalen. Men hon åkte alldeles för tidigt :/
Tycker det är dålig kvalité på de som är kvar.
Idag har det varit rätt så bra, jämfört med de tidigare avsnitten. Amanda var bra, Marie med. T.o.m Sam gjorde ett bra framträdande.
Tigerkotten
2007-11-02, 21:24
lol Sam bra framträdande? Nej tycker han varit dålig sen första audition.
Scratch89
2007-11-02, 21:26
lol Sam bra framträdande? Nej tycker han varit dålig sen första audition.
Fast... om du bortser från ditt hat mot honom så var han inte dålig. Han har en riktigt jobbig röst, men det får du tänka bort. Han var riktigt on key idag, det har han inte varit någon gång innan.
Krille 87
2007-11-02, 21:33
Sam e fucking sämst! Pinsam! Känns som "operation rädda Johan" förra året å sen året där innan var det någon norrläninng som var sjuukt rööten, måns (?) eller nått!
Evelina var fan topp tre enligt mig!
Krille 87
2007-11-02, 21:35
Fast... om du bortser från ditt hat mot honom så var han inte dålig. Han har en riktigt jobbig röst, men det får du tänka bort. Han var riktigt on key idag, det har han inte varit någon gång innan.
Sam är artificiell! Ingenting i hans uppträdanden känns äkta, varken rösten, scenspråket(!) eller personligheten! Han skulle åkt för 2 veckor sen!
Scratch89
2007-11-02, 21:37
Sam är artificiell! Ingenting i hans uppträdanden känns äkta, varken rösten, scenspråket(!) eller personligheten! Han skulle åkt för 2 veckor sen!
Men hur äkta är någon annan då? Amanda som verkligen är en tjej som inte lyssnar på pop måste stå där o sjunga saker hon verkligen inte ser ut att gilla. Samma sak Marcus förra året. Typisk rocker, och sen står han där och sjunger Oasis.
Tigerkotten
2007-11-02, 22:35
Sam åkte äntligen! Tycker Mattias har snygg frilla! :D
Scratch89
2007-11-02, 22:42
Sam åkte äntligen! Tycker Mattias har snygg frilla! :D
:hbang:
Tigerkotten
2007-11-02, 22:57
:hbang:
menar inte dig förresten ang frillan! :D
Britney Spears blev just odödlig.
Scratch89
2007-11-02, 23:39
menar inte dig förresten ang frillan! :D
HAHAHAHAHA! Det hade jag inte ens tänkt på. :D
(Min frilla äger iallafall)
Doctor Snuggles
2007-11-03, 02:17
HAHA! För att idol är ett program som utstrålar äkthet och artistisk integritet i övrigt, eller?
Krille 87
2007-11-03, 04:11
Men hur äkta är någon annan då? Amanda som verkligen är en tjej som inte lyssnar på pop måste stå där o sjunga saker hon verkligen inte ser ut att gilla. Samma sak Marcus förra året. Typisk rocker, och sen står han där och sjunger Oasis.
Det är det Idol handlar om, att bemästra alla genrer. Vadå samma sak som Marcus förra året? Om det var någon som gick in för varenda vecka, varenda låt, så var det Marcus. Amanda gör det ändå sevärt, trovärdigt till en grad att det blir intressant att titta på. Sam är bara tillgjord från första ton till första mening.
Marcus va iofs kass då han sjung "Don´t look back in anger" men det ger ändå mer än t ex. Sam när han sjunger låtar där man, för det första inte hör vad han säger sen att han viskar och spänner sig som jag vet inte vad!
Det handlar om att förmedla en känsla och det var Sam oduglig på!
Han är för mig, absolt motsatsen till en stjärna! "Operation rädda Sam går vidare!"
Huffo the A-LagaRe
2007-11-05, 23:47
Vad fan åkte Knut ut för, han var ju kungen av idol 2007.
Baby Baby:hbang:
Jag måste säga att jag gillar andreas röst bäst, även om daniel nog är snäppet bättre på att hantera sin röst, picasso känns bara som en jobbig dramaqueen som ska gråta konstant, amanda kan inte sjunga, sam kunde _verkligen_ inte sjunga och mattias är bara gay :P
Roobinw90
2007-11-06, 08:00
Amanda är lätt bäst! såg ni hennes uppträdande i fredags? så j*v*la bra :D
FAN så skönt med Clabbe!
Äntligen någon som kan säga ifrån, juryn behöver sågas. De Ger ju verkligen beröm till VAD SOM HELST! Finns ingen rim och reson i deras tyckande... Favoriserande å det grövsta... Och öronen har de glömt i toalettstolen...
Så skönt att juryn får sitta och sura, så många skruvar som de har lösa...
Jag måste säga att jag gillar andreas röst bäst, även om daniel nog är snäppet bättre på att hantera sin röst, picasso känns bara som en jobbig dramaqueen som ska gråta konstant, amanda kan inte sjunga, sam kunde _verkligen_ inte sjunga och mattias är bara gay :P
Picasso kan helt klart sjunga, Andreas har mycket bra röst men är dålig på att hantera den.
Christoffer vet jag inte vad han gör där. Är alla hörselskadade, hur kom han så långt?
När man hör Mattias låt "This is it" så tänker jag direkt på Agnes, sjukt vad de låtar hon sjöng satte sig i huvudet. Hennes röst fastnar verkligen.
Förövrigt måste väl detta vara Mattias bästa framträdande?....
Underbart med Idol. Fan vilket bra program.
Ignatius72
2007-11-09, 21:23
Christoffer vet jag inte vad han gör där. Är alla hörselskadade, hur kom han så långt?
Grabben får sjukt mycket cred, jag fattar inte heller att den gnetrösten inte ramlar ut.
Grabben får sjukt mycket cred, jag fattar inte heller att den gnetrösten inte ramlar ut.
Killen har ruggig känsla och det krävs nog just det för att fatta varför han är kvar.
Killen har ruggig känsla och det krävs nog just det för att fatta varför han är kvar.
fast det känns ju lite jobbigt att inte kunna lyssna på honom utan att få sår i öronen.
plus att marie etc. har dubbelt trippelt så mycket känsla som honom....
fast det känns ju lite jobbigt att inte kunna lyssna på honom utan att få sår i öronen.
plus att marie etc. har dubbelt trippelt så mycket känsla som honom....
Men fr.om idag slipper du lida, tyvärr, då han åkte ut. Men jag (och säkert många med mig) sörjer.
När det gäller Marie så instämmer jag. Hon är helt fantastiskt bra.
Psychological
2007-11-10, 00:42
Idol borde byta namn till "Sälj dig som en hora till ett taskigt skivbolag och kom fan inte hit och delta med egna ideer"
Idol är skit. Jag sitter bara och skäms å deras vägnar när jag måste tvingas bevittna detta hemska när den som har fjärrkontrollen i sitt våld besitter en jävligt taskig syn på bra tv.
Jag måste ha otroligt annorlunda smak än alla.
Amanda jag spyr när jag hör henne, jag tål inte rösten som faktiskt går över gränsen till falskt varje vecka. Och Hon låter som alla estetare vi hade på skolan i gymnasiet. PRECIS som alla andra ESTETARE.... Inte direkt något originellt där...
Daniel är så intetsägande så det inte är sant? kan han bara ett uttryck eller?
Och Andreas, fattar han ingenting? Förstår han inte att det inte är sången det handlar om, rör på benen eller vad fan som helst??? han bör nästan åka ut för ren dumhet, men sjunger gör han ju bra...
Finns bara en som är sjukt sjukt bra Marie. Bäst sångare i idol. 10 klasser högre. Lever ut på scenen också...
ChrisDEFC
2007-11-23, 22:05
hehe tano, är du känslolös eller bara dumt döv ;) amanda och daniel!!! vilken känsla!
Pudzianovski
2007-11-23, 22:08
Tycker alla har svagheter och styrkor. Ikväll när jag kollade så störde jag mig på bandet. Fy fan va kasst, totalt jävla värdelös gitarrton.
Men där ser man fler här i landet som tycker som jag!! hahaha så skönt
Amanda borde ha åkt, men men, så skönt att juryn fick en knäpp på näsan.
Daniel var flera gånger bättre än Amanda.
vad fan...daniel skulle ju fan inte åka ut*grr27*
hehe tano, är du känslolös eller bara dumt döv ;) amanda och daniel!!! vilken känsla!
Känslolös? kanske har jag inte överdrivna känslor för överspel och gnällminer, inövade maneer etc. Marie har mer känsla än dem andra...
Har inte varit mycket för falska toner heller, tur att det finns sådana som dig som gillar dem...
AFanatic
2007-11-23, 22:46
Men där ser man fler här i landet som tycker som jag!! hahaha så skönt
Amanda borde ha åkt, men men, så skönt att juryn fick en knäpp på näsan.
Daniel var flera gånger bättre än Amanda.
Kan inte annat än att hålla med. Även om det du skrev i ditt tidigare inlägg.
Marie rocks. Daniel likaså även om han inte riktigt har samma klass som Marie. Andreas borde skämmas - hur trångsynt får man vara? Amanda har bara två lägen, viska eller skrika.
Go Picasso!
ChrisDEFC
2007-11-23, 22:52
tano va en aning ironi inblandat, fattar att du inte är känslolös och tycker alla som va kvar va bra på att visa känslor var och en på sitt sätt, daniel borde inte åkt ut, och jag ser det som en show där rösten är en del i det hela men lång ifrån allt så därför tycker jag andreas borde åkt ut sen kunde dom resterande tre åkt till globen och öst på järnet =) men nu blir det val andreas som snuvar en av dom två platserna... daniel är ju den som över lag haft högst kvalitet rakt igenom, ska man enbart gå på sång är det ju ingen som slår marie på fingrarna, ska man bara gå på scenframträdande så tycker jag amanda lyckats bäst. så är min åsikt!
Daniel, nooooooooooooooooooooooo *cry*
tano va en aning ironi inblandat, fattar att du inte är känslolös och tycker alla som va kvar va bra på att visa känslor var och en på sitt sätt, daniel borde inte åkt ut, och jag ser det som en show där rösten är en del i det hela men lång ifrån allt så därför tycker jag andreas borde åkt ut sen kunde dom resterande tre åkt till globen och öst på järnet =) men nu blir det val andreas som snuvar en av dom två platserna... daniel är ju den som över lag haft högst kvalitet rakt igenom, ska man enbart gå på sång är det ju ingen som slår marie på fingrarna, ska man bara gå på scenframträdande så tycker jag amanda lyckats bäst. så är min åsikt!
Nu liknar det något.
Olika smak i vad man gillar har ju alla. Men vissa saker behöver man inte ens argumentera om :)
Så även om jag tycker Marie haft högst nivå rakt igenom, kan nog Daniel komma god tvåa. Fast jag är mycket för bra, kraftfull sång och då hade ju Andreas potentialen. Men jag vet inte vad han håller på med...
Jag...som kikar på idol med halv öga, föraktar iden osv osv, rasar tamefan...hur fan kan Daniel åka ut?? Hur fan kan Andreas vara kvar... jag rasar!
Skulle dom kalla det ROCK i kväll????!!!
Var fan bara Andreas som valde vettigt.
Samt Daniel i sista låten.
Alla gjorde hyfsat bra ifrån sig men rock var det då inte!!!!!!!!!!!!:nono:
Sen var det ju katastrof att Daniel åkte ut!. (Amanda skulle åkt nu, Andreas nästa och Marie + Daniel i final = Daniel vinnare)*gah!* *grr27* :furious:
Funderar faktiskt på att byta kanal nästa fredag.
Jag måste säga att jag är uppriktigt imponerad och förvånad över Marie Picassos sångfärdigheter. Hon är den enda i den här tävlingen som kan sjunga på riktigt.
Fultjack
2007-11-24, 12:29
Riktigt tragiskt att Andreas inte åkte, men svenska folket är för dumma och sypatiröstar på honom för han grinar så mycket. Han var ju lätt sämst av dom 4 som var kvar.
Riktigt tragiskt att Andreas inte åkte, men svenska folket är för dumma och sypatiröstar på honom för han grinar så mycket. Han var ju lätt sämst av dom 4 som var kvar.
Nog för att folk är dumma men ärligt talat, tror du att folk ringer på någon som dom inte tycker sjunger bra bara för att h*n får tuff kritik från juryn?
bump
vad är det för fel på sökfunktionen?
Ignatius72
2007-11-30, 21:31
genomskinligt försök av juryn att bli av med malmöpågen
bump
vad är det för fel på sökfunktionen?
Tack Cilia :D Förlåt för min lathet
Amanda måste bara gå vidare. Sverige stanna när hon sjöng hallelujah!
Andreas känns helt överflödig i final, Vill man ha skönsång så sjunger Marie bättre, stabilare och har intressantare röst och vill man ha artisteri och sånt så är Amanda bättre.
genomskinligt försök av juryn att bli av med malmöpågen
Det lyckades ju.
Grym första låt av Amanda. Resten var ganska tråkigt tycker jag.
Ignatius72
2007-11-30, 22:38
Det lyckades ju.
Grym första låt av Amanda. Resten var ganska tråkigt tycker jag.
Det lyckades. Men han hade gjort sitt också. Picassos Whitney var grym tycker jag.
Att Amanda fick Alicia Keys låt var ju en straffspark.
Jag orkade inte titta idag men jag tyckte Daniel (heter han så som försvann förra veckan) var bäst.
Det vore trevligt om Marie vann för hon är så sympatisk men jag sångmässigt har jag ingen favorit. Jag har sett för lite. Tur att han killen röstades ut. Han borde ha åkt för länge sen.
Hade velat sett Amanda och Daniel i finalen.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.