Visa fullständig version : TV4 Plus | Andar osv.
23:00 --Hemsökta hus
00:00 --Mannen som talar med andar
Seriöst, jag fattar inte varför dom visar sånt här på svenskt television.. Undra om det verkligen finns några idioter som går på sånt här.
Vad tycker ni om sånt här? Tror ni på detta?
*rolleyes*
Bara en gissning, men är inte du muslim (eller liknande)?
Det du säger kan man även ta som att Gud ect inte finns, vilket kan reta väldigt många människor.
Kan tillägga att jag inte är troende.
23:00 --Hemsökta hus
00:00 --Mannen som talar med andar
Seriöst, jag fattar inte varför dom visar sånt här på svenskt television.. Undra om det verkligen finns några idioter som går på sånt här.
Vad tycker ni om sånt här? Tror ni på detta?
*rolleyes*
Jag håller med, det är skit, folk som inte vet bättre påverkas av sånt här och börjar tro på sådana här vidskepligheter.
Stefan, vidskepligheter har oftast inget med gud eller några stora religioner att göra.
Deceiver85
2007-09-02, 22:28
"Ye, vi er i edd hjemsøgd hus. Her bor en mand som hørt mystiske lyd samme gang som han gaer pa toaledden.
*PRUUUUUUTT*
- Hørde ni no? Der var den samme lyd som jeg hørt varge gang jeg sedder mig på toaledden!"
Bara en gissning, men är inte du muslim (eller liknande)?
Det du säger kan man även ta som att Gud ect inte finns, vilket kan reta väldigt många människor.
Kan tillägga att jag inte är troende.Bra gissat men ändå fel. Jag är inte troende, aldrig varit det och kommer aldrig och bli det. Med tanke på hur många människor har dött p.g.a religion så tycker jag mer om nazism & kommunism än de.
Folk är lite väl känsliga nuförtiden.. Tycker faktiskt om att reta upp folk :cool:
Men detta har ändå inget med mina åsikter om religion o göra.
"Ye, vi er i edd hjemsøgd hus. Her bor en mand som hørt mystiske lyd samme gang som han gaer pa toaledden.
*PRUUUUUUTT*
- Hørde ni no? Der var den samme lyd som jeg hørt varge gang jeg sedder mig på toaledden!"
Shit vad trött jag måste vara nu. :laugh:
Zakath - Tänkte mer på att man tror på något så hårt att det tillslut "finns". Men förstår vad du menar.
NiXPhoenix
2007-09-02, 23:03
TV4+ är väl en skitkanal i allmänhet, vet att de kör den där engelska serien med den anrika fru Buquet (Bucket) men det är väl det enda som är bra.
Fattar inte att de fått mycket bättre bitrate än sexan i marknätet när sexan till råga på allt är gratis!
Lövbiffen
2007-09-03, 10:20
*PRUUUUUUTT*
Hahaha, vafan :P Allt som sägs på danska är fan komiskt :D
blekfet2
2007-09-03, 10:31
Dessa program är rent fjanteri, men att diskutera andevärld och allt som hör till på ett forum där mest hänger småpojkar är nog inte så klokt nä.
Orka dilla om vad folk får och inte får tro på innan de blir "löjliga". Att folk köper allt som står i tidningar är också fruktansvärt löjligt, men jag ser ingen som gnäller om att man bör ta bort massmedia.
Låt de som tycker sådant är intressant titta på det, sen kan andra titta på vad de känner är viktigt för dem.
Muskelbyggaren
2007-09-03, 10:46
"Jag tror på något, har sett saker som jag önskar kunde förklaras..."
Eller inte.
Orka dilla om vad folk får och inte får tro på innan de blir "löjliga". Att folk köper allt som står i tidningar är också fruktansvärt löjligt, men jag ser ingen som gnäller om att man bör ta bort massmedia.
Låt de som tycker sådant är intressant titta på det, sen kan andra titta på vad de känner är viktigt för dem.Finns nog fler som gnäller om massmedia ska jag säga dej.
Finns nog fler som gnäller om massmedia ska jag säga dej.
Du har säkert rätt. Jag har en sådan där dag då man känner att alla är gnälliga idioter som lägger sig i andras liv utan anledning *mini* - Du blev mitt första offer *cupid*
Musselbank
2007-09-03, 12:21
Det var så fint på något av ande-programmens "trailer": en andeskådare rycker till och är tydligt berörd i mörkret. Kittlande! Extra drama tack vare filmningen i infrarött ljus.
Sen visar det sig iofs att det var för att hon eller han (kommer inte ihåg) blev rädd för en spindel. Men ändå liksom, wow. Ffs.
Men det mest förargliga är att kanalerna är så osjälvständiga; format efter format sveper över branschen och alla hänger på.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.