Logga in

Visa fullständig version : Sweet Hot Chili Sauce

Bamse
2003-04-13, 17:34
Vill bara slå ett slag för denna produkt! Ex. en 500 ml-flaska Santa Maria kostar inte mer än runt 15 spänn, men räcker länge om man är sparsam. Och oj så gott det är!

På senaste tiden har jag upptäckt att en klick av denna sås piffar upp såväl fisk- som kötträtter! :eating:

Action
2003-04-13, 17:36
Originally posted by Bamse
Vill bara slå ett slag för denna produkt! Ex. en 500 ml-flaska Santa Maria kostar inte mer än runt 15 spänn, men räcker länge om man är sparsam. Och oj så gott det är!

På senaste tiden har jag upptäckt att en klick av denna sås piffar upp såväl fisk- som kötträtter! :eating:

Ja den har jag använt till allt möjligt i några år nu.. Oslagbar... Prova gärna o rär ner i lite kesella och ha som kall sås... Gott

shirunai
2003-04-13, 21:37
:eating:

wazz
2003-04-15, 08:53
slår ytterligare ett slag för denna..
funkar till allt, speciellt till ris och kyckling/tonfisk/kassler

fast den kanske inte är så nyttig va? är väl ganska mkt socker i?
men sånt kan man inte bry sig om hela tiden!
:eating:

Niclaaas
2003-04-15, 09:24
t.o.m tonfisk smakar OK med den :eating:

wazz
2003-04-15, 10:29
t.o.m tonfisk smakar OK med den

jupp.. t o m euroshoppers tonfisk (kattmat) blir riktigt ätbar..
bara blanda i burken å äta med gaffel..:eating:

(hehe..eating-smiley i vart enda inlägg)

Bamse
2003-04-15, 12:50
Kul att ni håller med mig :devil:

Har inte provat till tonfisk än! Ska jag göra :eating:

Ang. sockret så spelar det väl inte såååå stor roll, så länge man inte häller ut halva flaskan på tallriken. Jag behöver bara en liten, liten klick för att bli nöjd :cool:

Konve
2003-04-22, 19:10
Måste bara säga att Euroshoppers Tonfisk smakar mky bättre än t ex Eldorados.. plus att den är ca "lika billig?"

Man kan ju inte räkna med Abba smak på tonfisk för 6.50?
Stäng av smaklökarna säger jag bara, (gör jag ibland på fester när det bjuds på mat) :naughty:

-Konve

Tomten
2003-04-29, 00:35
Det blir gott om man gör köttbullar en biffar med den där såsen :)

Konve
2003-05-06, 00:42
Originally posted by Bamse

Bamse, kan inte du ge mig ett tips på bra o gott fiskrecept? Jag har tröttnat lite på kyckling nu! :eating: