Visa fullständig version : stilpoliser i usa- dyrt med gällivarehäng!
cowboyen
2007-08-30, 13:14
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article664895.ab
:hbang:
mistermr
2007-08-30, 13:22
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article664895.ab
:hbang:
Fan vad gött!
Fan vad gött!
Jag gillar inte att se feta människor, ska dom också få böter ?
Jag gillar att se idioter som inte kan klä sig propert så för min del får de gärna finnas kvar. Alltid kul med vardagshumor i en annars så grå vardag.
Låt folk ha vad dom vill :D
Motorbreath
2007-08-30, 14:22
Löjligt!
Mescreant
2007-08-30, 14:23
Kräktes precis lite i munnen
cowboyen
2007-08-30, 14:25
på flera arbeten tex får man inte klä sig som man vill. men när det gäller fritid så är detta kanske lite overkill. Även om jag personligen avskyr dessa hängrövar och gärna såg att det förbjöds är det att gå till överdrift med att göra det brottsligt.
rosisbägen
2007-08-30, 14:40
Kan inte stilpolisen komma hit och slänga in alla med dessa trashiga foppa-toflor? Vidrigare WT-stämpel får man leta efter :cries:
Kan inte stilpolisen komma hit och slänga in alla med dessa trashiga foppa-toflor? Vidrigare WT-stämpel får man leta efter :cries:
:laugh: :laugh: :laugh:
Land Of The Free :thumbup:
NiXPhoenix
2007-08-30, 14:48
Land Of The Free :thumbup:
Det är inte lagligt att gå naken på stan i de flesta länder i världen tror jag, varför då gå och visa en del av rumpan?
Den som gnäller högst ocj gällast får som den vill. Jävla moralkärringar.
Även i storstaden Atlanta i Georgia diskuterar politikerna förbud mot baggy-modet, som redan strider mot lagen i staden Delcambre i Louisiana. Där kan den som bryter mot förbudet få böta 3 500 kronor eller riskera sex månader i fängelse.
Hur jävla sjukt är det? Få fängelse för att ha häng? Vad händer med dom som inte har råd att betala?
För ett land som är så nojjigt om statens inflytande är det jävligt skumt att de låter lagar som dessa att tolereras.
Var nog det mest patetiska jag hört..
mistermr
2007-08-30, 16:32
Jag gillar inte att se feta människor, ska dom också få böter ?
Ironi ngn?
mvh
ZHTOHELLAS
2007-08-30, 16:36
Baggypants visst men håll arlset innanför byxorna.
GO GEORGIA :D
Haha vilka retards, skulle vilja se bilder på vad som är ok och inte.*screwy*
Det är inte lagligt att gå naken på stan i de flesta länder i världen tror jag, varför då gå och visa en del av rumpan?
Du ser ingen skillnad? Dessutom handlar det i de flesta fall om att folk visar del av kallingarna...
Föredömet är ju Nordkorea som gått ännu längre och reglerat vilka frisyrer som är okay.
Mer sånt här!
Det är inte USA som land som sätter lagarna utan varje delstat för sig, dvs det speglar ganska klart vilka det är som styr delstaten.
Trodde alla upplysta svenskar visste det :cool:
överförmynderi suger - hur ska jag nu veta vilka som är dumma i huvet
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.