Logga in

Visa fullständig version : Police Report Confirms Wilson Attempted Suicide

JusupWilkosz
2007-08-29, 21:24
http://www.imdb.com/news/wenn/2007-08-29/

"Reports immediately began circulating that Wilson had cut his wrists and taken pills in an attempt to end his life."

Tydligen är det inte bara vanliga människor som mår dåligt i dessa mörka tider.....

Pudzianovski
2007-08-29, 21:26
http://www.imdb.com/news/wenn/2007-08-29/

"Reports immediately began circulating that Wilson had cut his wrists and taken pills in an attempt to end his life."

Tydligen är det inte bara vanliga människor som mår dåligt i dessa mörka tider.....

Är han ovanlig eller?

JusupWilkosz
2007-08-29, 21:29
Är han ovanlig eller?

Ja, i klass med Jusup.

Yucko
2007-08-29, 21:31
Ja, i klass med Jusup.

Who? :confused:

ManuelIT
2007-08-29, 21:33
shiiiit, det trodde man verkligen inte av alla personer...

gibfel
2007-08-29, 21:35
Konstigt. Av någon anledning verkar personer som är komiker vara mer benägna att ta/försöka ta självmord än andra skådisar. Den uppfattningen har jag fått iaf.

mathor
2007-08-29, 21:35
Cocaine's a helluva drug.

Timme
2007-08-29, 21:46
Cocaine's a helluva drug.

Mycket möjligt att det är det som ligger bakom + mycket annat också givetvis. Fy vad hemskt tråkigt :(

Det är lätt att man identifierar skådespelarna med deras roller och Owen fick man ju intrycket av att vara den gladaste skådisen i Hollywood.

Cerberus
2007-08-29, 22:11
han mår väl dåligt som så många andra kända personer, eller okända för den delen också.

Frida.B
2007-08-29, 22:39
Det är väl större risk att kända människor mår dåligt. Deras liv är ju inte direkt lätta. Visst de har råd att göra vad de vill och köpa vad de vill. Men de kan ju inte gå utanför dörren utan att hela världen kan läsa om det i nån cheap ass skvallertidning. De har paparazzis efter sig hela tiden, de kommer i kontakt med droger, har falska människor runt sig... etc etc... Depression är nog rätt vanligt bland kändisar

gibfel
2007-08-29, 22:42
Det är väl större risk att kända människor mår dåligt. Deras liv är ju inte direkt lätta. Visst de har råd att göra vad de vill och köpa vad de vill. Men de kan ju inte gå utanför dörren utan att hela världen kan läsa om det i nån cheap ass skvallertidning. De har paparazzis efter sig hela tiden, de kommer i kontakt med droger, har falska människor runt sig... etc etc... Depression är nog rätt vanligt bland kändisar

Det handlar mycket om att spela korten rätt när det gäller kändisar. Bra exempel på kända personer som inte gjort det är bla Paris Hilton och Britney Spears.

Är det din syrra på din avatar? Enormt lika!

Raggis
2007-08-29, 23:14
Han såg sitt ex hångla med sin nyblivna pojkvän. Det var därför det slog slint (or so they say).

gibfel
2007-08-29, 23:20
Han såg sitt ex hångla med sin nyblivna pojkvän. Det var därför det slog slint (or so they say).

Inte nerver av stål precis men hon kanske betydde allt för honom. Borde inte du sova så här dax ;)?

Raggis
2007-08-29, 23:23
Inte nerver av stål precis men hon kanske betydde allt för honom. Borde inte du sova så här dax ;)?

Nej, inte nerver av stål :P Sova? Äru cp lr??!!!!! (som dom flesta 16-åringar säger ^^)

gibfel
2007-08-29, 23:26
Nej, inte nerver av stål :P Sova? Äru cp lr??!!!!! (som dom flesta 16-åringar säger ^^)

Hehe:D Syftade du på mig då eller*slap*
Jag ska iaf snooza nu så jag är kan hålla ögonen öppna imorn i skolan! God natt:sleep:

Raggis
2007-08-29, 23:27
Hehe:D Syftade du på mig då eller*slap*
Jag ska iaf snooza nu så jag är kan hålla ögonen öppna imorn i skolan! God natt:sleep:

Lol, skola...........

Gn!

Kwon
2007-08-30, 10:54
Ja, tillochmed skådisar kan vara lite "under the weather" ibland.

De är människor dom med.