Visa fullständig version : "Golem" lyfter upp Ronnie Coleman med tänderna
Kolla början på klippet! :)
YKfx_QrhkQ4
schabo-labo
2007-08-29, 09:09
wow
Svedberg
2007-08-29, 11:02
Bah, dom bröt ju matchen i armbrytning :banned
Bah, dom bröt ju matchen i armbrytning :banned
Ja, man undrar varför?
Synd man inte kan tjeckiska :(
De bröt ju naturligtvis med hänsyn till att de inte ville att någon av världsmästarna skulle behöva förlora. Det var ju uppenbarligen en vänskaplig uppvisning.
Hade varit kul att se vem som vunnit dock.
Btw, vem är "Golem", har aldrig hört talas om honom, är det någon strongman?
jag tror inte Coleman är så sjukt stark i armbrytning faktiskt.
Bobbokrull
2007-08-30, 04:56
jag tror inte Coleman är så sjukt stark i armbrytning faktiskt.
Tror? Som f.d styrkelyftare och nu rätt grov bodibölder så kan du nog ge dig f-n på att Kålman både har råstyrka och teknik nog att bryta ner de flesta.
"Tror inte han är så stark?"...PFFHHH *whistle* .....vadå? tror du att du har en chans mot honom eller?
:D
Sheogorath
2007-08-30, 05:53
Tror? Som f.d styrkelyftare och nu rätt grov bodibölder så kan du nog ge dig f-n på att Kålman både har råstyrka och teknik nog att bryta ner de flesta.
"Tror inte han är så stark?"...PFFHHH *whistle* .....vadå? tror du att du har en chans mot honom eller?
ZHTOHELLAS
2007-08-30, 07:49
Råstyrka? han har nog mer doping i sig än hela OS.
han körde SL i 3år under highschool, big deal.
petersson
2007-08-30, 09:32
Råstyrka? han har nog mer doping i sig än hela OS.
han körde SL i 3år under highschool, big deal.
doping lär väl funka bra i armbrytning också..?
Galet att han lyfter honom med tänderna
Svedberg
2007-08-30, 12:50
vadå? tror du att du har en chans mot honom eller?
(inte menat till mig men ändå)
Japp :D
(inte menat till mig men ändå)
Japp :D
Svedberg: Tror du det? Tyvärr tror inte jag det.
"Nathan Jones. 212 cm lång och 160 kg tung.
Magnus Samuelsson, som då vägde 30 kg mindre än nu, hade oturen att lottas mot denne jätte i armbrytningstävlingen. Publiken tyckte synd om den stackars svensken.
Så började matchen och efter några sekunder fick arrangörerna kalla på ambulans.
Magnus hade brutit armen av Jones."
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.