Visa fullständig version : Bandtröja?
Windstalker
2007-08-28, 15:32
Någon som vet om man kan köpa någon sorts "bandtröja" (exempelvis med Iron Maiden eller Metallica) i Farsta centrum, Skärholmen eller Kungens Kurva och i sånna fall i vilken butik? Är i behov av en snabbt, och tänkte om jag kunde slippa åka in till stan (vet att det finns på bla blue fox).
Tack på förhand!
MasterChief
2007-08-28, 15:34
Farsta Centrum känner jag till ganska väl och jag har nog aldrig sett sådana tröjor där.
Enda stället jag sett är mitt emot mcdonalds vid plattan. Men det hjälpte ju inte dig. Men råkar du svänga förbi stan så vet du var det finns iaf :D
alienbase skickar det till dig på tre dagar annars. kanske va mer brådis än så
Brukar stå tröjnasare vid Älvsjö station, bredvid frukthandlaren
Windstalker
2007-08-28, 20:43
Tack alla för tipsen!
Jag masade mig iväg till stan iallafall, eftersom farsta var det enda stället jag kunde tänka mig ha vad jag letade efter, och efter första svaret så var ju det kört *whistle*
Men nu har jag det jag letade efter! Tack!
/Wind
LadyInsane
2007-08-28, 20:45
Vad blev det för t-shirt, och varför denna brådska?
Windstalker
2007-08-28, 20:48
Vad blev det för t-shirt, och varför denna brådska?
Ska ha skolfoto imorgon, och treorna får "spexa" till sina klassfoton lite så våran klass kom på den briljanta (ironi) iden att halva klassen skulle klä ut sig till hiphopare, och halva till hårdrockare, så skulle det bli som ett "gängbråk" eller nått i den stilen. Och ville inte ha på mig de tshirtar jag köpt på konserter (för värefulla för mig), så drog å köpte en Iron Maiden tshirt :)
Ska ha skolfoto imorgon, och treorna får "spexa" till sina klassfoton lite så våran klass kom på den briljanta (ironi) iden att halva klassen skulle klä ut sig till hiphopare, och halva till hårdrockare, så skulle det bli som ett "gängbråk" eller nått i den stilen. Och ville inte ha på mig de tshirtar jag köpt på konserter (för värefulla för mig), så drog å köpte en Iron Maiden tshirt :)
kul spex :) vårt sög
Kul att du fick din GES-tröja till slut!
Scratch89
2007-08-29, 00:26
Kul att du fick din GES-tröja till slut!
:D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.