OggeP: Jag kör så hårt det bara går med mitt tillstånd *s*
Sunkan: Tack för lyckönskningen!
Tinus: Sis..kalvar gör väl ändå korna, tycker du att jag är en kossa eller vad vill du få sagt?? /puss puss
Mirre: Några månader sen?? För några veckor sen såg man faktiskt rutorna,och om jag spänner mig så syns dom fortfarande hehehehehe
Anabolicboy: De där axlarna jag hade förut har lixom försvunnit in i nåt mjukt och gosigt nuförtiden...
Lasse: Jag trodde oxå in i det sista att det var fairings bars eller bullarna men det visade sig vara nåt annat
Cilia: Tror du verkligen det? Hade varit rätt kul att stå på scen med den formen jag hade iofs hihihihihihi
Nu till dagens träningspass. Det blev lite bröst och axlar! Mina vikter har sänkts rejält vartefter jag växer..jag vet, jag är en svagis

Blir väl inga nya muskler nu utan försöker behålla de jag en gång lyckats få så länge det bara går!
Började med lite bänkpress
3x10 50 kg
Militärpress
3x10 40 kg
Sittande bröstpress
3x8 45 kg
supersetade med lite armhävningar
3x10 med både tuttisar och mage i backen
Drag till hakan med stång
3x10 stång (vet faktiskt inte vad den väger)
Supersetade i cc enarmsdrag
3xmax 7,5 kg
CC drag uppifrån, blir som en flyes övning (bröst)
3x12 17,5 kg
Supersetade med en 10 kg:s vikt lyft framåt (hoppas ni förstår)
Sen till sist körde jag lite cc drag nerifrån för bröst och avslutade med lite baksida axlar i maskinen
Fick för första gången på länge lite pump och det känns ju alltid kul! Annars så känns det som att jag inte kan ta i så mycket som jag vill för att det blir lätt en obehaglig känsla när inte magmusklerna hänger med längre och stabiliserar bålen. Har upptäckt att magmusklerna är med mycket mer i övningarna än vad man tror!!