Skall passa på och testa all keso, kesella och Polarkraft Extrem som ni hela tiden yrar om!
Skall på spårprov och utställning med hunden till Piteå, men kommer att vara inkvarterad i Boden och det blir väl antagligen en sväng via Umeå också.
Om någon känner till någon förmånlig kosttillskottsaffär i Umeå, så dela med er! Annars verkar kosttillskott vara en av mycket, mycket få saker som inte är billigare i Sverige.
Och så naturligtvis; hårdrock! Tips på någon undergroundbutik med 'alternativa' kläder mottages tacksamt! Månne New Rock är billigare i Sverige? Säkert!
Jag far som sagt imorgon bitti, så tveka inte och svara!
I Umeå lär du inte hitta billiga kosttillskott. Vi har bara affärer som budo fitness, och där är det svindyrt. Webshopp är utan tvekan det billigaste alternativet, även om man räknar in frakt och en mindre order på typ 4 kilo.
I Umeå lär du inte hitta billiga kosttillskott. Vi har bara affärer som budo fitness, och där är det svindyrt. Webshopp är utan tvekan det billigaste alternativet, även om man räknar in frakt och en mindre order på typ 4 kilo.
Tack för ditt svar!
Webshopp? Du menar en sådan i största allmänhet antar jag?
Nå, inte gör det något; får köpa mera kesella istället eller något annat svenskt! Ska faktiskt bli kul att se om det är skillnad på det och kvarg.
[QUOTE=ChandlerOm någon känner till någon förmånlig kosttillskottsaffär i Umeå, så dela med er! Annars verkar kosttillskott vara en av mycket, mycket få saker som inte är billigare i Sverige.
[/QUOTE]
För helv... ska du vara i krokarna så kika upp Nellas sport i Luleå. Grymt stort sortiment med tillskott samt även kläder, bälten å lite annat bra.
För att slippa länka så sök på nellassport och slå honom en signal. Han har bla ett eget kosttillskottsmärke som är mkt prisvärt. Dessutom går det ofta att pruta med nån t-shirt, bars eller nåt annat kul.
Det enda som finns i Umeå är ju ovan nämnda Budo och deras priser är ju
Ursprungligen postat av Gute
Jag blir aldrig "klar" med någonting, jag uppnår ingenting, jag bara lyfter.
För helv... ska du vara i krokarna så kika upp Nellas sport i Luleå. Grymt stort sortiment med tillskott samt även kläder, bälten å lite annat bra.
För att slippa länka så sök på nellassport och slå honom en signal. Han har bla ett eget kosttillskottsmärke som är mkt prisvärt. Dessutom går det ofta att pruta med nån t-shirt, bars eller nåt annat kul.
Det enda som finns i Umeå är ju ovan nämnda Budo och deras priser är ju
Tack för tipset!
Det lät ju minst sagt intressant. Tyvärr så är det väl en 250km's omväg, så jag hinner nog inte.