Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-12-19, 20:35   #1
elan
Registered User

elans avatar

Reg.datum: Jan 2005
Dagens klubba...

...det är jag det. Idag har en hel del gått snett, och dagen är inte slut ännu. Vad har du gjort som gör att du förtjänar att bli dagens klubba?

För mig började det på förmiddagen när jag skulle baka lite smarriga vörtbullar, hade lite bråttom och mycket som skulle hinnas med under dagen. Häller i ingredienser i degbunken men för att slippa träffa det lilla hålet på toppen med mjölet (det brukar bli mjöl överallt annars) tar jag bort hela locket. När mjölet är förpassat till bunken sätter jag på maskinen...utan att ha satt tillbaka locket. Reslutatet blev deg och mjöl över hela mig och halva köket. Sedan förflöt dagen rätt okej, blev ju lite stressigt bara eftersom jag fick ägna mig åt att städa mitt i alltihopa.

Nu på kvällen skulle sambon gå till Konsum men han glömde sina nycklar hemma så han ringde upp till mig och bad mig kasta ner dem till honom. Av någon outgrundling anledning tar jag mina nycklar istället och ska kasta ner. Precis när nycklarna lämnar handen inser jag att det sticker ut ett tak nedanför mig som de kommer hamna på. Inte bra! Men vad är det jag hör...de faller rätt ner i stupröret, vad bra, då kommer de ju ut där nere. Bara det att röret gick rätt ner i marken. Som tur var så gick det att lossa röret längst ner och då återstod bara det lilla problemet att få upp nycklarna från sin position i en krök på ett rör en halvmeter ner. Men med en utdragbar magnet och en ficklampa så löste sig det med.

Nu tror jag att jag ska sitta still här på min stol och inte ta mig för något mer. Kanske slå in en julklapp eller två...vad kan gå fel då liksom?
elan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-20, 07:44   #2
hangatyr
Registered User

hangatyrs avatar

Reg.datum: Jul 2003
dagens klubba??

hrm, när jag var liten och det låg porrtidningar i varje liten skogsbacke (vart tog alla porrisar vägen förresten, det var fullt av dem ute i naturen när man var i puberteten??) fanns något som hette veckans klubba....
hangatyr är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-20, 11:02   #3
elan
Registered User

elans avatar

Citat:
Ursprungligen postat av hangatyr
dagens klubba??

hrm, när jag var liten och det låg porrtidningar i varje liten skogsbacke (vart tog alla porrisar vägen förresten, det var fullt av dem ute i naturen när man var i puberteten??) fanns något som hette veckans klubba....
Öhrm, ja nu vet jag ju inte vad veckans klubba var för något i porrtidningarna, men jag misstänker att det inte var samma som jag menade.

Jag menade klubba = klantskalle.

Är du förresten säker på att det inte finns porrtidningar ute bland buskar och under stenar nu också? Har du letat efter dem lika frenetiskt som när du var liten?
Gammal 2005-12-20, 11:07   #4
hangatyr
Registered User

hangatyrs avatar

Reg.datum: Jul 2003
Citat:
Ursprungligen postat av elan

Är du förresten säker på att det inte finns porrtidningar ute bland buskar och under stenar nu också? Har du letat efter dem lika frenetiskt som när du var liten?
det har jag förvisso itne gjort, eftersom jag har bredbandsuppkoppling hemma...
hangatyr är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-20, 11:39   #5
The_RobRoy
Living the good life

The_RobRoys avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
det har jag förvisso itne gjort, eftersom jag har bredbandsuppkoppling hemma...
Jag tror du svarade på din egen fråga där, bredband.
Gammal 2005-12-20, 11:42   #6
elan
Registered User

elans avatar

Då kommer nästa fundering då. Varför låg det porrtidningar ute i naturen förr? Det är ju liksom inte bästa stället att förvara något av papper på. Var det småkisar som köpt dem och inte vågade ta hem dem ifall mamma skulle hitta dem? Om de nu var så skraja hur fick de då mod till att köpa dem från första början? Var det äkta män som köpte dem på väg hem från jobbet och runkade bakom någon buske för att sedan gömma tidningen innan han gick hem till frun?
Gammal 2005-12-20, 11:44   #7
Lucas
Registered User

Reg.datum: Jun 2004
halvt om halvt

först stirrade jag på en tjejj som kom gående, trodde det var en polare... det var det inte, hon kollade konstigt på mig

sen påväg hem från skolan så stannade det en bil, såg ut som ngn 3:a, han vinkade... trodde det var ngn jag kände
hoppade in i bilen och ser att jag aldrig sett killen förut. men jag antog att han skulle till sporthallen. bor alldeles brevid

halvvägs så säger han "jag trode att du var ngn annan" och jag svarar
"det förstod jag. men jag tackar inte nej till skjuts
Gammal 2005-12-20, 11:45   #8
Mighty
Tragiskt forumberoende

Mightys avatar

Reg.datum: Aug 2003
Citat:
dagens klubba??

Hahahaha

Tänkte på precis detsamma
Mighty är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-20, 11:49   #9
Dissector
Steve is teh shit!

Dissectors avatar

Reg.datum: Jun 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Mighty
Hahahaha

Tänkte på precis detsamma
Är den där veckans klubba den klubba jag tror det är?
Dissector är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-20, 11:49   #10
Niclaaas
Banned

Niclaaass avatar

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
dagens klubba??

jag hittade också porrtidningar i skogen när jag var liten. ett par av mina kompisar hittade en hel låda.

gör en poll om det
Niclaaas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-20, 11:51   #11
The_RobRoy
Living the good life

The_RobRoys avatar

Reg.datum: Jul 2004
vi hittade våra i tidningscontainrar, ni anar inte hur mycket porr det finns i dom, vi hade ett stooort lager =)
Gammal 2005-12-20, 11:52   #12
Sheogorath
Förslag?

Sheogoraths avatar

Reg.datum: Aug 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Niclaaas
jag hittade också porrtidningar i skogen när jag var liten. ett par av mina kompisar hittade en hel låda.

gör en poll om det
Vi hittade en låda vi också. Jag tror att det är snälla farbröder som vill göra en god gärning och bidraga med sund sexualupplysning till nyfikna barn, som sätter ut dem i backar, skogsbryn och vägkanter.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-20, 12:17   #13
zanzi
Registered User

zanzis avatar

Reg.datum: Feb 2005
Vi hittade också porrtidningar i skogen. Utbrett fenomen det där.
zanzi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-20, 12:17   #14
Niclaaas
Banned

Niclaaass avatar

Reg.datum: Nov 2004
OK, nu måste det bli en poll.
Niclaaas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-20, 12:26   #15
blasr
Registrerad Användare

blasrs avatar

Reg.datum: Aug 2005
Hahaha, mina kompisar hade också ett stort jävla lager med tidningar i nån jävla skog.
blasr är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:07.