Visa resultat för omröstning: Är du homosexuell ?
|
Ja för fan
|

|
17 |
4.29% |
Nej för fan
|

|
327 |
82.58% |
inte fan vet jag
|

|
20 |
5.05% |
Vad fan jag är homolight
|

|
32 |
8.08% |
2005-07-17, 13:15
|
|
Banned
Reg.datum: May 2005
|
Homopoll
Vilka här är homo? , efter att flera eller åtmistonde en tråd ballat ur med anklagelser om att folk är bögar och vill ha sperma osv så tycker jag vi ska reda ut detta en gång för alla, anonymiteten garanteras !
|
|
|
2005-07-17, 13:20
|
|
Fettecke tar täten
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Brisk Snu Garvo
Vilka här är homo? , efter att flera eller åtmistonde en tråd ballat ur med anklagelser om att folk är bögar och vill ha sperma osv så tycker jag vi ska reda ut detta en gång för alla, anonymiteten garanteras !
|
Så, är du homo ?
|
|
|
2005-07-17, 13:24
|
|
Smalfet
Reg.datum: Jul 2004
|
jag är inte bög det är dem som suger av mig
|
|
|
2005-07-17, 13:26
|
|
Banned
Reg.datum: May 2005
|
Man är inte bög om man sätter på !
|
|
|
2005-07-17, 13:32
|
|
Moralistmoderator
Reg.datum: Aug 2003
|
Saknar "vidare" alternativ, nämligen "bisexuell", respektive, "kanske bisexuell"!
Jag är definitivt inte homosexuell, men det är möjligt att jag är bisexuell, men helt enkelt inte har råkat på någon av det egna könet som varit tillräckligt intressant för att jag skall upptäcka det. Något som jag f.ö. tror passar in på betydligt fler än man tror (och än de själva tror).
|
|
|
2005-07-17, 13:32
|
|
Reg.datum: Apr 2004
|
Det som jag tycker är roligast är dubbelmoralen hos moderatorerna.
|
|
|
2005-07-17, 13:36
|
|
gab the jab!
Reg.datum: Mar 2003
|
homolight!
har bögarnas smak och stil.. men är bara attraherad av tjejer.
|
|
|
2005-07-17, 13:42
|
|
Går i vanliga skor.....
Reg.datum: Jan 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Trance
Det som jag tycker är roligast är dubbelmoralen hos moderatorerna.
|
Va?
allan
|
|
|
2005-07-17, 13:44
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Allan
Va?
allan
|
Jag menar det hån av homosexuella osv som tillåts. Kan tänka mig att det inte är lätt att vara homosexuell på detta forum.
Inte för jag bryr mig, mer åt andra hållet att då borde ni vara lika slappa för hån mot andra, t.ex. folkgrupper eller raser om man vill kalla det så, invandrare osv. Jag gillar ett fritt forum, men jag förstår att det inte kan vara så alltid. Jaja, bara utråkad antar jag.
|
|
|
2005-07-17, 13:50
|
|
Går i vanliga skor.....
|
Vi tillåter inget hån mot homosexuella här. Det finns en jargong men den upplever jag som rätt snäll. Vi har ett par "filter" som brukar morra när det blir för mycket. De flesta här är INTE homofoba, utan tvärtom förvånansvärt liberala när det gäller homosexuellas rättigheter. Det brukar också märkas när nån med mer konservativa värderingar ger sig på homosexuella.
Några medlemmar använder ordet "bög" som skällsord, men det brukar de få lägga av med. Fast det krävs ju också att medlemmarna är alerta och påpekar det. Använd "report"-knappen.
allan
|
|
|
2005-07-17, 13:50
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Trance
Jag menar det hån av homosexuella osv som tillåts. Kan tänka mig att det inte är lätt att vara homosexuell på detta forum.
Inte för jag bryr mig, mer åt andra hållet att då borde ni vara lika slappa för hån mot andra, t.ex. folkgrupper eller raser om man vill kalla det så, invandrare osv. Jag gillar ett fritt forum, men jag förstår att det inte kan vara så alltid. Jaja, bara utråkad antar jag.
|
Akta dig för moderaten allan
|
|
|
2005-07-17, 13:53
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Razamanaz
Akta dig för moderaten allan 
|
 moderaten eller moderatorn?
|
2005-07-17, 13:57
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Allan
Vi tillåter inget hån mot homosexuella här. Det finns en jargong men den upplever jag som rätt snäll. Vi har ett par "filter" som brukar morra när det blir för mycket. De flesta här är INTE homofoba, utan tvärtom förvånansvärt liberala när det gäller homosexuellas rättigheter. Det brukar också märkas när nån med mer konservativa värderingar ger sig på homosexuella.
Några medlemmar använder ordet "bög" som skällsord, men det brukar de få lägga av med. Fast det krävs ju också att medlemmarna är alerta och påpekar det. Använd "report"-knappen.
allan
|
Ok, tyckte det bara var lite roligt(ironiskt om man sett filmen) med jargongen i tråden där Philadelphia nämns. Nej men jag tycker ni gör ett rätt bra jobb som moderatorer med bra nivå, även om jag anser att vissa ämnen är mer förbjudna än andra som kanske borde ligga på samma nivå. Men det är som sagt var inget Flashback utan ett forum som drivs av ett företag.
Jag bara kände för att jävlas lite, är man hemma och sjuk så har man inte mycket annat att göra.
|
|
|
2005-07-17, 14:02
|
|
Går i vanliga skor.....
|
Men är du körd? Jag driver lite med en medlem som ger uttryck för homofoba åsikter, och så får jag skit för det??????
allan
|
|
|
2005-07-17, 14:03
|
|
Kolos egen surtant
Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
fast jag håller med Trance.
Det är inget jag orkar uppröra mig över men jag har många gånger fascinerats över hur ofta medlemmar använder bög, homo och liknande ord som skällsord till andra manliga medlemmar.
Men det används även ord som CP och liknande.
Jag trodde det var utdött att slänga käft på det sättet men man slutas aldrig att förvåna *s*
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:01.
|

|