Allt är skit, skulle träna idag och hörde med mystic om han skulle iväg, och det skulle han så jag frågade om jag skulle ta med kameran, och det skulle jag. Stoppade i mig fyra mackor för att orka med ett lite längre pass... mixade ihop det vanliga men tog 1.5 banan istället för 2 eftersom jag inte behövde så mycket mat ;/
här är böjen...
Inledde passet med böj, först en 7 reps eller så på 60kg, stack till i knät en gång, sedan en 4 eller något på 80kg.. Gav mystic kameran och satte den på filmläge och gjorde 8 reps på 95, men något blidde fel för filmen kom inte med, så den får ni inte se... Däremot gjorde mitt knä lite ont efteråt och det har det ju aldrig gjort förr, provade även att flytta knäskålen lite, mest nerifrån på vänster sida och uppåt/höger (vänster ben), kändes ibland som det typ skrapade i, måste kolla upp det där.
Vågade hur som helst inte köra mer böj, eller ben alls, eller mark... och inte heller vader... så hela passet blev värdelöst, ingen aning om vad jag skulle köra. Gick mest runt o kikade vad mystic körde och körde en o annan grej då o då.
Bänkpress, 65/8, 70/3
Hantelrodd, 40/10+2/7+2, 45/2,3, 40/7
Chins, 8/5
Dips, 11
militärpress, 40/6
chins, 6
militärpress, 40/7
lutande hantelpress, 25/6
triset:
magmaskin, 15/12/10/10
skivstångscurl, 40/5, 37.5/7
liggande tricepspress, 30/7/9
hammercurl, 15/7
stående tricepspress, 10/5?6?/6+3
dips, 9
+ = forced
Fick även en bild på chins men det är på vägen ner så armarna är utsträckta så det är väl inte mycket att se. (nåja, om ni ändå vill se den finns den på
http://skabb.no-ip.org/~hagge/chins.jpeg men absolut inget att se som sagt)
Kändes inte som man hade gjort ett skit och det var bara trams och tråkigt så jag var väl inte så sugen på att bälga i mig smoothin efteråt, när jag kom hem hade jag inte bråttom att fixa mat heller utan jag fipplade med annat en liten stund, sedan började jag koka upp lagom mycket ris och hällde i lite grönsaker o kikärtor, stoppade i mig en matsked glass i väntan på det och sedan hade jag upp maten på tallriken, men det kan bara ha varit typ 1/3 portion, alla mina portioner har blivit så jävla små på sistone, gör ju mat som jag tidigare ansåg vara ok för en portion men JAG ÄTER JU INTE UPP SKITEN.. så mina typ "ca 80g ris/pasta och 150g baljväxter" är ju typ det, först... men sedan lite krossade tomater o grönsaker och vips så åt jag kanske bara hälften av det.. så allt är ju helt uppåtväggarna.
Åt det tillsammans med en matsked linfröolja, så var min mor här o fikade lite så då tog jag en pepparkaka med henne, sedan blev jag lite sugen på mat igen men det hade ju inte gått tre timmar... så tillslut hade det gått över tre timmar och jag tänkte att jag borde äta, så gjorde jag mackor o skit igen, men jag är nästan trött på dem, men har ju aldrig någon god mat att käka för jag har ju vare sig tid eller pengar

Men hur som helst, egentligen har jag ju bara ätit 2.5 måltid och efterträningsjoxet, ingenting ju... och som sagt, ALL vanlig mat blir pytteportioner, för jag äter bara tills jag är nöjd för jag tycker jag har ätit så mycket, vilket jag inte har, och så sitter jag o äter en massa ovärt jävla bröd för att jag inte har ätit så mycket... Och vikten o allt blir ju damp men det känns skit att käka en massa när man bara har tramsat
och det ser fortfarande ut som skit här.. och datorn fungerar inte bra, jag vill inte göra mitt "låtsasjobb" o allt suger. Visst ja, tränade ju med mystic, bilderna på honom och hans pass finner ni på
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/s...&postcount=881
Inte konstigt att allt står still när jag inte käkar... men jag "kan" ju inte äta ikapp när jag kommer på det för jag vill ju inte äta ett jättemål då.. så allt blir jämt förlitet... samma sak om man inte har någon mat utan det drar ut på tiden o bla bla... eller har med för lite för man inte hann.. hata livet.