View Full Version : naNO X9
Letade efter trådar om nano x9 men hittade inget..
Någon som vet mer om detta? Är skeptisk men nyfiken, dock inte så nyfiken att jag betalar 700kr för låtsaspiller... :MrT:
Det är lite för mycket textreklam för olika tillskott just nu. En del mer skumma än andra. Ni som känner er träffade tar och drar in säljskrivandet direkt, annars kan ni leta efter ett annat forum. Detta är INTE diskuterbart.
Ganymedes
02-04-2007, 19:47
Också nyfiken! Men det går väl beställa billigare om man googlar runt? Som med det mesta i kosttillskottsväg.
Mass-Tech
02-04-2007, 20:01
§3. Länkar till andra butiker som säljer likartade varor som Kolozzeum undanbedes. Kolozzeum är ett vinstdrivande företag som erbjuder denna tjänst helt gratis till alla som är intresserade av träning
För dyr för en ren NO-produkt.
ja fast adressen jag länkar till är inte en webshop, utan en info sida. :smash:
ja fast adressen jag länkar till är inte en webshop, utan en info sida. :smash:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=91995
:smash: :smash: :smash: :smash:
Vad vill du ha för effekt? Bättre pump? För det skulle inte jag betala 700 spänn iallafall.
ja ok... ni som vill veta mer får kolla google då jag inte får ha med innehållsförteckningen här tydligen... *rolleyes*
Den är absolut inte värd 700:-,inte ens om det var den bästa no produkten på marknaden..
ja ok... ni som vill veta mer får kolla google då jag inte får ha med innehållsförteckningen här tydligen... *rolleyes*
Vadå?
Klart du får lista innehålls förteckningen??
Ha inte med någon länk eller reklam om var den kan köpas bara,detta är ju trotts allt en kosttillskotts del av ett forum..
Kopiera och klistra in innehållet..
ja men mitt tidigare inlägg blev redigerat till vad det är nu, utan innehållsförteckning.
Den innehåller L-Arginine,niacin och Yohimbe..
Skulle aldrig betala 700:- spänn för den,säkert funkar den bra men lite väl dyr och den håller ju som vanligt inte vad reklamen säger men det är ju vanligt med det märket..
Ingredienser: Hydroxypropyl cellulose, micro-crystalline cellulose, croscarmellose sodium, polyvinylpyrrolidone, vegetable stearine, magnesium stearate, silica, coating (polyvinyl alcohol, polyethylene glycol, fd&c red no. 40, talc, titanium dioxide, fd&c blue no. 2), artificial flavor.
Innehåll per portion 3520 ml
L-arginine-xanthinol nicotinate
L-arginine-ketoisocaproic acid-yohimbine HCI
Nej priset är brutalt, som jag sa tidigare...
Mest nyfiken på om den fungerar överhuvudtaget.
Ingredienser: Hydroxypropyl cellulose, micro-crystalline cellulose, croscarmellose sodium, polyvinylpyrrolidone, vegetable stearine, magnesium stearate, silica, coating (polyvinyl alcohol, polyethylene glycol, fd&c red no. 40, talc, titanium dioxide, fd&c blue no. 2), artificial flavor.
Innehåll per portion 3520 ml
L-arginine-xanthinol nicotinate
L-arginine-ketoisocaproic acid-yohimbine HCI
Nej priset är brutalt, som jag sa tidigare...
Mest nyfiken på om den fungerar överhuvudtaget.
Den ger ju troligen bättre pump..
Arginine är beprövat,sök lite här på kolo om dom andra två med..
Men betala inte det priset för den produkten.
Ganymedes
03-04-2007, 09:26
Vad tycker ni är ett skäligt pris för en NO-produkt? Och har ni hittat någon till det priset som fungerar bra?
Mass-Tech
03-04-2007, 09:42
Vad tycker ni är ett skäligt pris för en NO-produkt? Och har ni hittat någon till det priset som fungerar bra?
Den jag använder/har använt kostade 399kr för 50 doser. Tycker jag är bra.
nordland
03-04-2007, 10:50
max 450kr..
Högst 200kr, som räcker en månad.
Max 300 kr för en månad, har inte hört särkilt mycket bra om NO produkter än så länge...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.