PDA

View Full Version : variera med annat

krilleh
02-04-2007, 14:35
Kört på nu med kcg2+lean ett bra tag. Funkat bra tycker jag. Speciellt ibörjan. Just nu känns de faktiskt som att det inte händer så mycket när jag ta det. Får lite stickningar men ingen direkt boost som förut. Möjligen att jag blir svagare om jag slutar men vill ändå ha något annat att variera med.

Så vad föreslår ni?

Sen har jag också en annan fundering. Gick förut på kreatin ett bra tag också men slutade för en månad sedan då deffen började och tyckte att det var läge att ta en paus ifrån kreatinet. Ska jag börja med det igen snart för att få en liten boost? Behövs verkligen nu efter en månads deff och tappat litegrann i styrka. Inge märkvärdigt, men mitt mål var att öka i vikter trots deffen.

Eller kommer det nu förstöra min viktnedgång? Alltså att det binder massa vätska så vågen visar annat? För det skulle inte vara så roligt, även om det just är vätska då jag väger mig varje morgon och justerar mig efter just det. om då vikten börjar gå uppåt vet jag ju inte om det är kreatinet eller för mycket mat... Ja ni förstår!

FreCKo
02-04-2007, 14:41
Prova kre-alkalyn? Det ska ju ha kreatinets boost men utan vattenbindningen, om jag förstått allting rätt...

krilleh
02-04-2007, 14:43
Prova kre-alkalyn? Det ska ju ha kreatinets boost men utan vattenbindningen, om jag förstått allting rätt...

och kre-alkalyn finns inte i kcg2 eller leanet? Möjligtvis en dum fråga men vet inte så mycket om det. Förutom att jag har hört talas om de.

tack iaf! Om det stämmer det du skriver ska jag deffentivt beställa hem det.

Inte roligt om jag börjar med kreatin nu och helt plötsligt väger 1kg mer eller hur de nu blir. Blir ju ganska förvirrad då.

krilleh
02-04-2007, 14:47
Sökte lite på det. Ska tydligen inte binda så mycket vätska. Frågan är om det binder något? Vill fort. inte öka nåt i vikt :) Och sen så innhåller tydligen kcg2 kre.... men blir väl bättre effekt att ta det sidan om också?

Sist men inte minst, är kre-alkalyn bra att köra på när man deffar?

Robban
02-04-2007, 15:16
Kre-Alkalyn+koffein=TURBO *flex*

Lizard
02-04-2007, 15:42
Sökte lite på det. Ska tydligen inte binda så mycket vätska. Frågan är om det binder något? Vill fort. inte öka nåt i vikt :) Och sen så innhåller tydligen kcg2 kre.... men blir väl bättre effekt att ta det sidan om också?

Sist men inte minst, är kre-alkalyn bra att köra på när man deffar?

Nu är det väl kreatin i Kgc2 vad jag vill minnas? I så fall har du flödat nivåerna tillräckligt och effekten ökar inte, inte ens marginellt, genom yterligare kreatin.
Det du kommit in i är en platå-fas och det är i dessa som vinnare sorteras bort från förlorare. Vi får se vilken av dessa två du tillhör...

Lizard

krilleh
02-04-2007, 17:39
Nu är det väl kreatin i Kgc2 vad jag vill minnas? I så fall har du flödat nivåerna tillräckligt och effekten ökar inte, inte ens marginellt, genom yterligare kreatin.
Det du kommit in i är en platå-fas och det är i dessa som vinnare sorteras bort från förlorare. Vi får se vilken av dessa två du tillhör...

Lizard

I denna tråden står det iaf att det är kre-alkalyn i kcg2

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=76721&highlight=kre-alkalyn

förstår inte riktigt din sista mening. Kan du utveckla?

loverius
03-04-2007, 20:09
vill du se hård ut o vaskulär, gå på No-explode eller ännu bättre Fierce från SAN, innehåller kreatin CEM3, och du får nice ådror, fy fan...det kan du deffa på