View Full Version : kostillskott för fettförbränning
Johannes
31-03-2007, 21:02
Vad är det för skillnad på Betadrain och Melting point? vilken av de är bäst?
blekfet2
31-03-2007, 21:38
Finns inga lagliga fettförbrännare som duger till något annat än lördagsgodis.
Johannes
31-03-2007, 21:40
Enligt vem?
Handcuff
31-03-2007, 21:52
Fettförbännande tillskott är blaj. (säger jag)
Cerberus
31-03-2007, 22:11
kaffe :D
men inget lagligt och relativt ofarligt är särskilt effektivt.
Johannes
31-03-2007, 22:18
Hm jag har läst lite om betadrain men vet inte om den är bättre än melting point
Hm jag har läst lite om betadrain men vet inte om den är bättre än melting point
Betadrain innehåller methylerad tetradekansyra,Melting point innehåller omethylerad tetradecansyra..
Jag skulle vilja påstå att Betadrain är bättre på papperet men Melting point är mycket mer prisvärd med sina 180 kapslar som ändå är billigare än en burk Betadrain..
Effekten är ju dosrelaterat så med 180 kapslar har du ju råd att öka upp dosen avsevärt.
blekfet2
31-03-2007, 23:21
Enligt vem?
mig. *drool*
TylerDurden84
31-03-2007, 23:50
Är snart klar med min Betadrain-burk och mitt BF är samma som innan. Har tränat och ätit som jag gjort innan jag började med kapslarna. Så enligt mig är det pengarna i sjön.
Off topic: Eiselt har dock andra mycket bra produkter som EsaPro och Protec!!
Johannes
01-04-2007, 00:06
mig. *drool*
tyvärr så måste jag säga att jag inte bryr mig vad du tycker om du inte har provat nån av dessa produkter.
Johannes
01-04-2007, 00:07
Är snart klar med min Betadrain-burk och mitt BF är samma som innan. Har tränat och ätit som jag gjort innan jag började med kapslarna. Så enligt mig är det pengarna i sjön.
Off topic: Eiselt har dock andra mycket bra produkter som EsaPro och Protec!!
va du på energiunderskott?
va du på energiunderskott?
Såklart han var. Utan energiunderskott - ingen viktnedgång.
Johannes
01-04-2007, 00:46
ja men sen så tror jag också att det spelar en viss roll hur stort underskottet är för att det ska ge resultat tror jag.
ja men sen så tror jag också att det spelar en viss roll hur stort underskottet är för att det ska ge resultat tror jag.
ja exakt, men det är inte kapslarna så sköter detta åt dig.
Johannes
01-04-2007, 00:58
ja exakt, men det är inte kapslarna så sköter detta åt dig.
vem har sagt att de gör det?
tyvärr så måste jag säga att jag inte bryr mig vad du tycker om du inte har provat nån av dessa produkter.
Vad är det för effekter du tror att du kommer få med dessa tillskott?
Johannes
01-04-2007, 01:57
Vad är det för effekter du tror att du kommer få med dessa tillskott?
större förutsättningar att använda fettet som energi.
större förutsättningar att använda fettet som energi.
Hur stora då? Om vi pratar om procent.
vem har sagt att de gör det?
Du indikera på det, iochmed att du fråga TylerDurden84 om han låg på energiunderskott för att tappa vikt.
Johannes
01-04-2007, 02:09
Hur stora då? Om vi pratar om procent.
Hur ska jag kunna veta det? varför tror du jag frågar om vilken som är bäst?
Hur ska jag kunna veta det? varför tror du jag frågar om vilken som är bäst?
Det är bra att veta så att man inte blir besviken eftersom effekten lär vara marginella och även omärkbara.
Johannes
01-04-2007, 02:46
Det är bra att veta så att man inte blir besviken eftersom effekten lär vara marginella och även omärkbara.
ja det är sant.
de flesta ger inte resultat.
Betadrain innehåller methylerad tetradekansyra,Melting point innehåller omethylerad tetradecansyra..
Jag skulle vilja påstå att Betadrain är bättre på papperet men Melting point är mycket mer prisvärd med sina 180 kapslar som ändå är billigare än en burk Betadrain..
Effekten är ju dosrelaterat så med 180 kapslar har du ju råd att öka upp dosen avsevärt.
Klart att Betadrain är bättre i den jämförelsen:D
Ometylerad tetradecansyra ( ometylerad tetradekansyra på svenska ) är vanlig myristinsyra. Det är bara att köpa ett halv kg kokosfett så får du rejält med myristinsyra.
blekfet2
01-04-2007, 09:01
alla är nybörjare någon gång, du är det nu. Köp du dessa produkter men förvänta dig inte att att tappa några extra kilon från magen din.
EiseltUK
01-04-2007, 11:07
Klart att Betadrain är bättre i den jämförelsen:D
Ometylerad tetradecansyra ( ometylerad tetradekansyra på svenska ) är vanlig myristinsyra. Det är bara att köpa ett halv kg kokosfett så får du rejält med myristinsyra.
:D
Dr Nick missade att det är 3-thia.
Cerberus
01-04-2007, 11:12
*host*nerds :D
:D
Dr Nick missade att det är 3-thia.
Det ända som står är att tetradekansyran är "modifierad",vad är just 3-thia?
Sverker:
Bara för att jag skrev lite galet så hoppas jag inte att du rusar till affären och köper kokosfett?
:naughty:
Jag hann inte. Eyra Delikattes & Närbutik ligger bredvid ÖKK och det är en fräch liten butik jag brukar handla i på vägen hem. När jag kom dit nu efter träningen var hyllan i kyldisken tom:confused:
Jag hann inte. Eyra Delikattes & Närbutik ligger bredvid ÖKK och det är en fräch liten butik jag brukar handla i på vägen hem. När jag kom dit nu efter träningen var hyllan i kyldisken tom:confused:
Så synd:laugh:
Vimpyboy
01-04-2007, 15:39
Hahahaha :laugh:
EiseltUK
01-04-2007, 17:32
Det ända som står är att tetradekansyran är "modifierad",vad är just 3-thia?
Det som ger effekten är just inbaking en av svavel i tredje positionen. Det gör att den bl a inte kan beta-oxideras. Alfa-metyleringen är bara ytterligare en grej som enligt någon studie ökar effekten.
Johannes
01-04-2007, 17:43
Det som ger effekten är just inbaking en av svavel i tredje positionen. Det gör att den bl a inte kan beta-oxideras. Alfa-metyleringen är bara ytterligare en grej som enligt någon studie ökar effekten.
Går det och använda betadrain och koffein och omega 3 samtidigt?
Går det och använda betadrain och koffein och omega 3 samtidigt?
Ja..
Jahapp..
:)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.