PDA

View Full Version : Doseringsfråga!

Iambear
30-03-2007, 12:36
Halloj!
Jag är ny inom detta med prestationshöjande, och frågade därför Anna Paulie från ************* om detta och fick följande svar i ett mejl:

Hej
Du kan mycket väl kombinera dessa tillskott, men du ska inte ta allt vid
samma dosering för då får du inte ut 100% av tillskotten.
Ta KCG2 varje morgon och före konditionsträning.
Ta Gakic före styrketräning.
Ta HMB efter alla träningspass och varje kväll.

Med vänliga Hälsningar/
Anna Paulie

Låter detta vettigt? Någon som har några synpunkter eller som rent av har prövat detta? Blir det stor skillnad om jag strunar i HMB(har läst att det är mest bluff) och enbart tar KCG2 och Gakic ca. 45 min innan styrketräning?

Tacksam för svar!

nordland
30-03-2007, 13:07
KCG2 och Gakic kan du kombinera med bra resultat. Gakic är en bra produkt, dock inte värd sitt pris (speciellt inte det priset GG tar ut).

Använder själv KCG2 tillsammans med NO-Explode vilket ger bra energi och tryck i kroppen. HMB't kan du lika gärna slopa, då det i grund och botten handlar om aminosyran L-Leucine, vilken du finner i allt protein.

Axel2
30-03-2007, 13:37
Kanske något som är värt att läsa!

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1234621&postcount=9

Iambear
30-03-2007, 14:03
KCG2 och Gakic kan du kombinera med bra resultat. Gakic är en bra produkt, dock inte värd sitt pris (speciellt inte det priset GG tar ut).

Använder själv KCG2 tillsammans med NO-Explode vilket ger bra energi och tryck i kroppen. HMB't kan du lika gärna slopa, då det i grund och botten handlar om aminosyran L-Leucine, vilken du finner i allt protein.

tar du kcg2 och no-explode 45 min innan träning?

vad är skillnaden mellan att göra det och kcg2 varje morogn och före konditionsträning, sen gakic före styrketräning?