PDA

View Full Version : Protec+ / Max Gainer

Überbiffen
10-03-2003, 11:55
Köpte Protec+ med chokladsmak igår, fy fan vad gott det var! Har tidigare prövat både jordgubb och vanilj. Jordgubb var ok i början men jag tyckte man tröttnade på smaken ganska fort, vanilj gav mig klökningar så jag gav bort tjursperman till brorsan.

Hur är det med smaken på Max Gainer choklad jämfört med Protec+? Man kan ju tydligen inte förlita sig på att det smakar likadant, köpte jordgubb (eftersom jag tyckte att Protec+ jordgubb var ok) kunde inte dricka det... gav även bort detta till brosan.

jhonny
10-03-2003, 12:00
vet inte hur chokladen är men ..vaniljen smakar riktigt bra

Fultjack
10-03-2003, 12:53
max gainer chocklad är underbar :thumbup:

lätt det godaste jag har druckit, synd jag inte kan ha gainer nå mer, jag blir fet :insane:

ivandrago
10-03-2003, 16:58
max gainer choklad är den godaste gainern jag druckit iaf.. men vääldigt svårblandad.. går inte att blanda en portion i en vanlig shaker, så den funkar inte att ta med sig till gymmet.

Wilson
10-03-2003, 18:29
då har ni inte smakat dalblads :hbang:

EiseltUK
10-03-2003, 19:08
Jag har hört mest negativt om deras smaker, men har själv smakat en i samband med en mässa och den var helt ok. Smaken är ju dock inte allt.

/ Henrik

Petrus
10-03-2003, 19:09
Originally posted by Wilson
då har ni inte smakat dalblads :hbang:

Godis köper jag på Pressbyrån... Fan så mycket billigare! :D :hbang:

Vänligen,,,
Petrus

EiseltUK
10-03-2003, 19:13
Originally posted by Tinner

Godis köper jag på Pressbyrån... Fan så mycket billigare! :D :hbang:

Vänligen,,,
Petrus

Ja, om man har behov av något gott så köper man godis. Då behöver man inte bry sig så mycket om hur proteinet smakar. En tröstgodis för varje kväljning av proteinet. :D

/ Henrik

Petrus
10-03-2003, 19:15
Behov och behov,.,.,. Jag lever ju mer eller mindre på "godis"... :cheers:

Vänligen,,,
Petrus