PDA

View Full Version : Altså, vad händer om jag kör kreatin jämt?

KingSize
15-02-2007, 12:16
Jag tycker det är fantastiskt roligt med kreatin... Men har förstått att man bara ska perioda skiten!?

I övrigt så förundras jag över hur bra/ spännande det kännas att bulka...
Det enda jag ser fram emot hela tiden är att äta och jag fröjdas på gymmet!
Har fan aldrig mått såhär bra!

-Håll i hatten!
KS

Whistler
15-02-2007, 12:18
Kul att det går bra för dig. :)

Anledningen till att man brukar periodisera är att man misstänker att effekten avtar om man kontinuerligt fyller på kreatinförråden.

Eddie Vedder
15-02-2007, 12:43

-Håll i hatten!
KS

Fan va glädjande å läsa!:thumbup:

Finns så många trådar om personer med ångest inför träningen och vikten "hur ska jag gå upp i vikt jag är så smal, ingenting händer?", "Varför går jag inte ner jag har försökt allt, kan det bero på att jag hetsäter godis på helgerna?" o.s.v. Känns alltid lite obehagligt å läsa dom tyvärr.:(

Alltid kul att höra nån som verkligen njuter av sin träning å tycker de är det roligaste som finns, så ska det va!:thumbup:

KingSize
15-02-2007, 12:53
Vissa dar kan det ju kännas motigt att ta sej till gymmet men alltid lika kul när man väl kommer dit samt efteråt! :)

Men oftast är det en ren fröjd att tåga ner till gymmet! När isen försvinner kommer man börja jogga till gymmet oxå! En kvarts springtur, peeerfekt och syrerik uppvärmning!

Calle Siren
15-02-2007, 13:05
Detta är lite omtvistat, men det finns en möjlighet att ett kontinuerligt högt kreatinin kan ska njurarna. Men som ovan beskrivet, så är det nog bäst att periodisera för att ha kvar effekten.

Pepz
15-02-2007, 13:37

-Håll i hatten!
KS

Håller med till 100%.. allt går uppåt!

muddler
15-02-2007, 22:10
Håller med till 100%.. allt går uppåt!

även lemen? :em: