PDA

View Full Version : Xyince NOX-CG3

Hermanssson
25-12-2006, 20:01
NOX-CG3
Min fråga: Detta är ett dyrt kreatintillskott. Är detta bättre än vanliga kreatin? Och isåfall, varför, och vad är skillnaderna? UFC-atleterna är bland de tuffaste i världen på hård uthållighetsträning, de använder det.

L-Sami
26-12-2006, 00:02
Innehåller kreatin, arginin, glutamin och taurin. Skulle gissa på att det är ännu en produkt som ger mindre effekt än vad den lovar.

tp_88
26-12-2006, 01:00
Man hör nästan på namnet att du inte får vad du betalar för... :)

-bengan-
27-12-2006, 12:47
UFC gubbarna är sponsrade av Xyience...

Turrican
31-12-2006, 18:28
Jag skrev en exakt likadan tråd som denna där jag frågade om BSN NO-Xplode, men det togs bort, ansågs som reklam tydligen :confused:. Så jag frågar väl här istället eftersom det är relaterat till ovanstående produkt. Någon som har erfarenhet av produkten?

Dr Nick
31-12-2006, 18:38
Jag skrev en exakt likadan tråd som denna där jag frågade om BSN NO-Xplode, men det togs bort, ansågs som reklam tydligen :confused:. Så jag frågar väl här istället eftersom det är relaterat till ovanstående produkt. Någon som har erfarenhet av produkten?

Dom är rätt så konstiga här angående vad och vilka trådar/inlägg som dom väljer att plocka bort.

Tycker att innehållet ser rätt så underdoserat ut,dock så kommer troligen koffeinet att ge dig en kick.
Du får nog mer info om du söker på någon utlänsk bräda om just denna produkten.

Turrican
31-12-2006, 19:04
Dom är rätt så konstiga här angående vad och vilka trådar/inlägg som dom väljer att plocka bort.

Tycker att innehållet ser rätt så underdoserat ut,dock så kommer troligen koffeinet att ge dig en kick.
Du får nog mer info om du söker på någon utlänsk bräda om just denna produkten.

Har märkt det, bland det konstigaste borttag jag varit med om faktiskt. Första inlägget jag skrev i detta forum dessutom. Fint välkomnande... *gah!*

Dr Nick
31-12-2006, 19:10
Har märkt det, bland det konstigaste borttag jag varit med om faktiskt. Första inlägget jag skrev i detta forum dessutom. Fint välkomnande... *gah!*

Jag har varit med om värre borttagningar här tro mig.
Det handlar mycket om proffit här.

Vad är det för produkt du är ute efter?no-expload är en ren pree workout produkt.
Är det en sådan du vill ha så finns det bättre,billigare där ute.

Turrican
31-12-2006, 19:39

Vad är det för produkt du är ute efter?no-expload är en ren pree workout produkt.
Är det en sådan du vill ha så finns det bättre,billigare där ute.

Jag vill prova en NO-produkt eftersom det pratas så mycket om dem... Så jag hittade denna som verkade bra. Vilka är bättre/billigare? Har du testat några?

Dr Nick
01-01-2007, 00:33
Jag vill prova en NO-produkt eftersom det pratas så mycket om dem... Så jag hittade denna som verkade bra. Vilka är bättre/billigare? Har du testat några?

jag har provat en massa olika,dock så kommer denna inte ge dig något större då den är under doserad och mer tänkt som ett komplement till kreatin,ev någon annan no produkt.
Den är också extremt dyr.

Jay-Z
01-01-2007, 02:28

Men ffs. Är ni helt pantade? Troligtvis inte. Gå in på www.kolozzeum.com så kanske ni får en susning varför. Och kom inte med nån bs om varför, varför, varför. Suck it up. Kolo är snälla att hålla igång detta trevliga forum och det vi "betalar" tillbaka är att vi måhända köper produkter ur deras shop, vilket ungefär 1/100 gör. En liten motprestation, dvs att det kanske finns en liten möjlighet att vi handlar här, till den källa av information som finns här.

Turrican
01-01-2007, 02:45
Men ffs. Är ni helt pantade? Troligtvis inte. Gå in på www.kolozzeum.com så kanske ni får en susning varför. Och kom inte med nån bs om varför, varför, varför. Suck it up. Kolo är snälla att hålla igång detta trevliga forum och det vi "betalar" tillbaka är att vi måhända köper produkter ur deras shop, vilket ungefär 1/100 gör. En liten motprestation, dvs att det kanske finns en liten möjlighet att vi handlar här, till den källa av information som finns här.

Nu var det ett harmlöst inlägg som de tog bort och inte någon reklam. Förstår för övrigt inte kopplingen mellan deras shop och censur av inlägg, för om meningen är att de via censur vinklar allt positivt mot produkter som säljs där så är ju denna "källa av information" helt värdelös.

Dr. Nick: Var har du läst att den är tänkt som ett komplement? Den är för övrigt mycket billigare än alla andra NO-produkter jag tittat på, t ex den som diskuteras i denna tråd är mer än dubbelt så dyr, samma gäller VPX NO Shotgun. Den är billigast faktiskt, det är därför jag tänkte välja den. Vilka har du testat, och vilka rekommenderar du av dem?

Jay-Z
01-01-2007, 02:52
Nu var det ett harmlöst inlägg som de tog bort och inte någon reklam.

Såg inte ditt inlägg öht.

Förstår för övrigt inte kopplingen mellan deras shop och censur av inlägg, för om meningen är att de via censur vinklar allt positivt mot produkter som säljs där så är ju denna "källa av information" helt värdelös.

Känn dig fri att söka andra jaktmarker. :)

Eller nödgad...