View Full Version : Pez - update 070923.
Jag önskar att jag, som Munter, kunde skylla på att jag var på lyran när jag tog dom här fotona... men tyvärr. :D
Stats:
181cm
86-87kg
Tränat i 3 år
Senaste bilderna sidan 51.
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=8433&page=51
82kg
Bilder (030311) på sidan 4.
84kg
Bilder (030513) på sidan 6.
87kg
Bilder (040311 efter 3 månaders träning efter skadeuppehåll...) på sidan 9.
89.5kg
Bilder (041015) på sidan 16.
Bilder (050209) på sidan 19.
90 fat kg "more or less"
Bilder (050331) "Pre-formförbättring" sidan 22.
Bilder (060716) på sidan 28.
Bilder uppe 060806.
82-83kg
Bilder uppe 060913. Sidan 34-35.
86 kg
Bilder uppe 0702. Sidan 49.
87-88 kg
Ett par träningsklipp på sidan 24.
Vi börjar lite lätt med en Discopose...
Latspread bakifrån typ...
En lite knäpp sidechest...
Avslutar med en riktigt riktigt dålig tricbild...
Och vad kan vi lära oss av det här?
Jo att posering är svårt. :D
/pez
Poseringen ser så lätt ut när man kollar på tävlingsbilder men ack så svårt när man själv ska få till det..........fast Du är inte "helt ute och cyklar".....lite justeringar bara så sitter poserna där.......btw, det är faktiskt lite lättare att få till poseringen i ju bättre form man är och övning ger färdighet
Keep up the good work :thumbup:
Nattsudd från Helen@
Ser bra ut Pez! Visst syns det att du är på "bulk" men du har faan blivit ganska mycket grövre och kralligare sen Expot... Vad är hemligheten? Fastlagsbullar? McDonalds? Sojaprotein? :angel:
Mvh
Originally posted by Helen@
Poseringen ser så lätt ut när man kollar på tävlingsbilder men ack så svårt när man själv ska få till det..........fast Du är inte "helt ute och cyklar".....lite justeringar bara så sitter poserna där.......btw, det är faktiskt lite lättare att få till poseringen i ju bättre form man är och övning ger färdighet
Keep up the good work :thumbup:
Nattsudd från Helen@
Deffen börjar så smått på måndag, siktar inte på att bli "rippad" till sommaren eller så, utan snarare på att komma i "ok" form till våren för att utvärdera läget lite sas. Att träna posering blir väl lite av ett projekt tills dess, då jag tar nya bilder.
Nattuggla som jag är ska det bli spännande att försöka komma igång med morgonpromenader... första gången jag ska försöka komma "i form" genom att sköta både cardio och kost nu på de 3 år jag tränat. Förra gången jag försökte mig på det var det enbart genom att skära i kosten, vilket innebar en viktminskning med 12-13kg varav en stor del var muskler. :insane:
Drar nog igång dagboken här på Kolozzeum inom kort också för att ha lite press på mig. :whipped: :D
/pez
Originally posted by Jarod
Ser bra ut Pez! Visst syns det att du är på "bulk" men du har faan blivit ganska mycket grövre och kralligare sen Expot... Vad är hemligheten? Fastlagsbullar? McDonalds? Sojaprotein? :angel:
Mvh
Du vet mycket väl att "lussebullar byggde denna vackra kropp"... :eating: :D
/pez
muskelbyggarn
13-02-2003, 08:40
"Och vad kan vi lära oss av det här?
Jo att posering är svårt. "
Exakt, men också att en människokropp kan vara riktigt VIT :D
Skämt å sido, ser bra ut Pezen!
Själv törs jag inte lägga upp sådana där blilder, då blir man bara spyfärdig... får leva på min avatar så länge :smokin:
Vänl,,,
Tobbe
The Dwag
13-02-2003, 08:45
Och helt plötsligt känner jag mig inte så off season !
Ser bra ut Pez:thumbup: ! Det Verkar ha blivit många kakor sen Expot ;)
Originally posted by The Dwag
Och helt plötsligt känner jag mig inte så off season !
Ser bra ut Pez:thumbup: ! Det Verkar ha blivit många kakor sen Expot ;)
Ja det är klart.. du ser ju hur glad jag är. ;)
/pez
The Dwag
13-02-2003, 09:10
Originally posted by Pez
Ja det är klart.. du ser ju hur glad jag är. ;)
/pez
Haha! höll på att spotta/hosta kaffe över hela skärmen nu... jo du ler väldigt sött på korten ;)
Ser bra ut, tycker inte du behöver deffamånga kilon. Lite skärpt kosthållning ett par månader bara.
Du ser väl själv att din rygg är sned?
Är den alltid det eller är det en biverkning av skador (har läst din journal)? Har din naprapat mätt längden på dina ben?
Frågar eftersom jag själv har sned rygg och får anpassa träningen lite efter det för att hålla i längden.
Inte visste jag att du var SA stor!? Bra jobbat!!
HAHA du lade upp dom där bilderna? hahaha ... ja härifrån kan du ju bara se bättre ut då pezan :)
ivandrago
13-02-2003, 16:32
fan du hade ju riktigt grova armar och ben!
tror du skulle se riktigt grym ut rippad! Lycka till med deffen!
Originally posted by JJ
Ser bra ut, tycker inte du behöver deffamånga kilon. Lite skärpt kosthållning ett par månader bara.
Du ser väl själv att din rygg är sned?
Är den alltid det eller är det en biverkning av skador (har läst din journal)? Har din naprapat mätt längden på dina ben?
Frågar eftersom jag själv har sned rygg och får anpassa träningen lite efter det för att hålla i längden.
Japp.. min naprapat har både påpekat det och knakat mig en hel del pg. av den..får lite sned belastning - antagligen därför jag dragits med lite skador senaste tiden.
/pez
Originally posted by clash_pb
HAHA du lade upp dom där bilderna? hahaha ... ja härifrån kan du ju bara se bättre ut då pezan :)
Du är bara avundsjuk för att jag är så mycket sötare än dig...
Nädå jag vet att du bara är ärlig. :love: Håller ju med själv.
/pez :D
Jag har fått mina låsningar under kontroll sen jag började med inlägg på det ben som är kortare, om det är det som är problemet. Se till att du hittar en riktigt bra naprapat om du inte redan har det, som gör en ordentlig analys (jag kan tipsa om en som hjälpt mig om du vill).
Originally posted by JJ
Jag har fått mina låsningar under kontroll sen jag började med inlägg på det ben som är kortare, om det är det som är problemet. Se till att du hittar en riktigt bra naprapat om du inte redan har det, som gör en ordentlig analys (jag kan tipsa om en som hjälpt mig om du vill).
Har haft inlägg tidigare (typ 10år sedan) med allt vad det innebar av kontroller... men det verkar inte vara längden på benen som är problemet (såvitt jag vet)... tack ändå. Hör av mig om jag behöver namnet.
/pez
Skickligt gjort att JJ såg att ryggen Din är lite sned?!.......Absolut inget jag ser i alla fall
http://www.planetsmilies.com/smilies/confused/confused24.gif
Skickligt gjort att JJ såg att ryggen Din är lite sned?!.......Absolut inget jag ser i alla fall
http://www.planetsmilies.com/smilies/confused/confused24.gif
Om du kikar noggrant ser du att jag "tippar" lite åt höger (från mitt håll sett). När naprapaten "rätade" upp mig så jag stod rakt kändes det helt freaky...haha.
/pez
"Om du kikar noggrant ser du att jag "tippar" lite åt höger "
Jaså, det.......det trodde jag var pga "onykterhet-på-väg-att-ramla" ;)
"(från mitt håll sett). "
Åt vilket håll är det?
....he he.....
Förbered er på en natt med jävelskap här http://www.planetsmilies.com/smilies/evilgrin/evilgrin03.gif
"(från mitt håll sett). "
Åt vilket håll är det?
....he he.....
Förbered er på en natt med jävelskap här http://www.planetsmilies.com/smilies/evilgrin/evilgrin03.gif
Oh..u know.. the general crotch area.. :naughty:
Har varit lite svårt att hitta på jävelskap utan lekkamrater va Helen@? :D
/pez
JA!....var har ni varit?? Har tråkigt på jobbet ju....tur det är sista jobbnatten på ett tag http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/p1gbot/chels.gif
Med jävelskap menar hon antagligen att hon *host* påstår sig fylla *host* 25 idag...*host* ;)
Originally posted by ivandrago
fan du hade ju riktigt grova armar och ben!
tror du skulle se riktigt grym ut rippad! Lycka till med deffen!
Ben? Jag ser inga ben?? De är ju tvådimensionella! :insane: :D
Sämsta muskelgrupperna - lår o vader... kan ju bero på en viss ignorans i början (läs. de första 2.5åren) av "karriären". :em:
/pez
Originally posted by JJ
Tror inte bilderna riktigt återberättar den bistra verkligheten - dvs hur slät och mjuk jag är på riktigt... det finns alltid mer att plocka av än man tror.
/pez
Originally posted by Mallan
Inte visste jag att du var SA stor!? Bra jobbat!!
:love:
När kommer nya bilder från :mallan: då? :whipped:
/pez :angel:
GhostFace
14-02-2003, 09:23
Originally posted by Pez
Och vad kan vi lära oss av det här?
Jo att posering är svårt. :D /pez
Ja då vet vi hur Gunther Schlierkamp har det på scenen :D
Rippa på till sommaren nu !
;)
Originally posted by Pez
Tror inte bilderna riktigt återberättar den bistra verkligheten - dvs hur slät och mjuk jag är på riktigt... det finns alltid mer att plocka av än man tror.
/pez
Jo, men vem fan vill se ut som Jarod, det är ju snyggt med lite fett. :rolleyes:
Nej men pezan jag tycker ärligt att du ser bättre ut i duschen :angel: ...sen att du poosar som min mormor gör ju sitt ... :smokin:
AnderssoN
14-02-2003, 14:33
Oj, du var större än jag trodde. Din gamla avatar lurades lite minsann. Stora armar, och ryggen är inte fy skam.
Originally posted by AnderssoN
Oj, du var större än jag trodde. Din gamla avatar lurades lite minsann. Stora armar, och ryggen är inte fy skam.
Tack Andersson, får väl se om man kommer upp till 50strecket själv nångång också... :D
Skillnaden mellan förra avataren och nya bilderna - 7månader och lika många kg. :eating: Räknar med minst lika många kg upp i bättre form för att det ska se skapligt ut.
/pez
Nu kom jag äntligen in bland medlemsbilderna!
Det är solglasögon på som gäller när man kollar dina bilder. Bra muskler! Fet! (Nästan lika fet som jag.) Antar att du inte anlitat samma fotograf som Janna? :D
Fet ådra på biceps. Hur går den ihop med hög fettnivå? Du kanske blir vrålvaskulär deffad?
Originally posted by Örjan
Nu kom jag äntligen in bland medlemsbilderna!
Det är solglasögon på som gäller när man kollar dina bilder. Bra muskler! Fet! (Nästan lika fet som jag.) Antar att du inte anlitat samma fotograf som Janna? :D
Fet ådra på biceps. Hur går den ihop med hög fettnivå? Du kanske blir vrålvaskulär deffad?
Så vad du menar är att jag är blek och fet? Fan...det är ju faktiskt en träffande beskrivning. :thefinger
vrålvaskulär deffad? - Tja... vem vet? (Inte jag iallafall, jag har aldrig varit annat än fet. :D ) Vi får väl se om några månader...
/pez
Pez , du ser inte så fet ut på bilderna som i verkligheten:devil:
Originally posted by Fairing
Pez , du ser inte så fet ut på bilderna som i verkligheten:devil:
Ja vafan Lasse, ge mig ett par dar så kan jag säkert photoshopa till en bild av dig så du ser "någorlunda" ut - konstigare saker har ju hänt... :D
OBS - kan inte göra så mycket åt nyllet ditt.
/pez :devil:
Langster
26-02-2003, 21:17
Fan man ser ju alltid fetare ut på bild med blixt och sånt.
Lycka till med dieten!
Deceptor
01-03-2003, 00:24
Jag vet inte varför men jag tycker du ser ut att vara typ 2m lång :D Och även så där urstark som skogshuggare från bistraste Norrland.
FET? Bah! Tycker inte du är ett dugg fet pez...verkar mest vara lite svåråtkommligt underhudsfett tycker jag...
80% av medlemmarna här verkar ju vara mkt fläskigare om jag får säga så:D
Men det är coolt o ha lite små hull, det vill jag, men det går inte! Hur misslyckat är inte det!? Repsekt åt alla "feta":bow:
:) :whipped: >Träna hårdare tjockis!
3v diet, 84kg vilket ger ca. -2.5kg sen start.
The Dwag
12-03-2003, 13:13
Ser bra ut !
Byt dock fotställning i knäböj för din röv är snart större än ryggen på dig :notme:
Nää då ! Du ser ut att ha ökat lite i massa eller så är det deffen som gör att musklerna syns bättre !
Hur som helst bra jobbat Pez :thumbup:
Ser bra ut !
Byt dock fotställning i knäböj för din röv är snart större än ryggen på dig :notme:
Nää då ! Du ser ut att ha ökat lite i massa eller så är det deffen som gör att musklerna syns bättre !
Hur som helst bra jobbat Pez :thumbup:
Vafan! Bestäm dig nångång.. häromsistensens så sa du ju att min stjärt var "söt"... :D
/pez
Fan bra Pezan!
Bättre poseringar, mycket bättre form och du ser lätt grövre ut på bilderna än de första!
Jävligt bra resultat på så kort tid! Fortsätt i samma stil nu så slipper ja snart skämmas över dig när vi träffar folk! :angel:
Fultjack
12-03-2003, 14:15
DWAG det är manligt med fetröv..
härligt med rippade gluttar å julgran pez..
erhm? kanske komemr snart iaf :thumbup:
GhostFace
12-03-2003, 14:27
Ja de bilderna var bättre än de första vi såg av dig......
:booty:
:angel:
AnderssoN
12-03-2003, 14:52
Det ser ut som du har ett par ganska stora axlar!
Du ser hårdare ut, större ut, du posar bättre! Grymt bra jobbat!:kickass:
Pretender
12-03-2003, 16:07
Grymma förändringar på så kort tid! :thumbup:
Vilken vikt siktar du på?
//Pretender
Originally posted by Pretender
Grymma förändringar på så kort tid! :thumbup:
Vilken vikt siktar du på?
//Pretender
Tackar.. tycker iofs själv att det ser lika dåligt ut som vanligt, men jag suger lite på all snäll kritik ändå.. :D
Vikt...tjaa.. ingen aning, skulle tro att jag dippar ner under 80 iallafall. för ett år sedan var jag uppe i 92-93, för ett halvår sedan 82 och för en månad sen 86-87...
Har lite envisa fettdepåer - bröst, lovehandles och nedre delen av magen..siktar på att få bort dom någorlunda...
/pez
ivandrago
12-03-2003, 16:39
jävlar! Börjar se riktigt bra ut! STOR skillnad sedan förra bilderna! Keep it up! deff äger :)
Bra jobbat Pez!
Mycket bättre än sist. Dock så är det dags att du gör något åt din cafébränna nu, den håller ju inte i vassen i sommar!
:naughty:
Det där såg ju vettigt ut ju :confused:
Är det verkeligen Pez på bilderna :angel:
Ser även att du odlar slutspelsskägg Pez! Ska du ha det hela deffen eller?
GhostFace
12-03-2003, 21:34
...........könshår i ansiktet ?! Vad ska det vara bra för ?
;)
Jepp, allt tydligare konturer på bakre deltoidus dessutom, AnderssoN hade rätt.
Ser ju faktiskt bra ut nu när jag kan titta och jämföra lite på håll med de äldre fotona.
Men du har mycket att lära av mig. Grunda med solarium, underhåll med kräm och stek på caférna i sommar så kommer du vara mer än nöjd.
Och borde inte du lägga upp fotona jag tog med min kamera (som är bättre) där man oxå kan se din massiva utsöndring av rövsvett? =)
Originally posted by Pez
Tackar.. tycker iofs själv att det ser lika dåligt ut som vanligt, men jag suger lite på all snäll kritik ändå.. :D
Vikt...tjaa.. ingen aning, skulle tro att jag dippar ner under 80 iallafall. för ett år sedan var jag uppe i 92-93, för ett halvår sedan 82 och för en månad sen 86-87...
Har lite envisa fettdepåer - bröst, lovehandles och nedre delen av magen..siktar på att få bort dom någorlunda...
/pez
Jag tycker Du är duktig, det ser bra ut, Pez......och kämpa på med dieten, den kommer att vara värd det när Du väl kommer i riktigt bra form......för det är kul att vara i bra form och ju bättre form desto mindre kläder på sig brukar det tendera i :thumbup:
//Mormor :smokin:
Jag tycker Du är duktig, det ser bra ut, Pez......och kämpa på med dieten, den kommer att vara värd det när Du väl kommer i riktigt bra form......för det är kul att vara i bra form och ju bättre form desto mindre kläder på sig brukar det tendera i :thumbup:
//Mormor :smokin:
Tack Helen@, du får peppa mig i dieten så :whipped: jag dig till gymmet. :D
/pez
Mycket bättre bilder den här gången Pez! Du har ju helt brutal rygg/axlar. Det kunde man inte tro utifrån de förra bilderna. Vad stor skillnad -2,5kg och bättre fotografering kan göra. :thumbup:
Slartibartfast
14-03-2003, 14:20
Väldigt imponerande må jag säga! :bow:
Du ser betydligt tyngre ut än 84 kg (då menar jag det som en komplimang) Jag är 92-93 kg, men ser betydligt klenare ut än dig, trots att vi verkar ha ungefär samma fett%. (Antagligen beror detta på att jag blivit bortrövad av utomjordingar och fått inopererat en tio kilos radiosändare i häcken).
Keep it up! :thumbup:
Det ser ut som du har ett par ganska stora axlar!
Tja..vad ska man säga. Axlar är i mina ögon en av mina sämre muskelgrupper! :(
Bra jobbat Pez!
Mycket bättre än sist. Dock så är det dags att du gör något åt din cafébränna nu, den håller ju inte i vassen i sommar!
Märk väl att jag tar en alternativ väg till jämn färg - genom att bli blekare... :D
Ser ju faktiskt bra ut nu när jag kan titta och jämföra lite på håll med de äldre fotona.
Men du har mycket att lära av mig. Grunda med solarium, underhåll med kräm och stek på caférna i sommar så kommer du vara mer än nöjd.
Och borde inte du lägga upp fotona jag tog med min kamera (som är bättre) där man oxå kan se din massiva utsöndring av rövsvett? =)
Ja verkligen... du har ju lyckats bra med brännan iallafall din lallare... apropå foton så har jag ju några inkriminerande sådana på dig som skulle få clash avatar att verka tam. :laugh:
Min rövsvett är för övrigt både relativt snålt tilltagen och för den delen klädsam! Sådeså!
Du ser betydligt tyngre ut än 84 kg (då menar jag det som en komplimang) Jag är 92-93 kg, men ser betydligt klenare ut än dig, trots att vi verkar ha ungefär samma fett%. (Antagligen beror detta på att jag blivit bortrövad av utomjordingar och fått inopererat en tio kilos radiosändare i häcken).
Får hålla med om att min vikt är nåt otroligt omanlig.. (jag förutsätter att det var det du menade? :D ).. men jag får jobba på det helt enkelt. Kommer nya bilder om en månad typ..då ännu omanligare får jag hoppas.
Tackar för övrigt för all snäll kritik, men är det inte nån som vill ge lite konstruktiv kritik eller tom bara kritik?
/pez
Ser bra ut tycker jag, keep up the good work!:hbang: Jag tror du skulle få ännu finare definition om du fuskade lite i solariet oxo =)
Originally posted by Snafu
Ser bra ut tycker jag, keep up the good work!:hbang: Jag tror du skulle få ännu finare definition om du fuskade lite i solariet oxo =)
Fuska med solbränna gör vi bara till sista setet foton, dvs när jag börjar bli nöjd med resultaten av dieten. Lite "grädde på moset" sas, när jag formtoppar. ;)
Kanske blir lite BUS innan dess, får se, gillar inte solarie...tror jag.
/pez
Originally posted by Pecca
Ser även att du odlar slutspelsskägg Pez! Ska du ha det hela deffen eller?
Skägget är för övrigt borta nu Pecca, så du kan sluta sura över din egen obefintliga fjunighet nu... ;)
/pez
Originally posted by Pez
Tackar för övrigt för all snäll kritik, men är det inte nån som vill ge lite konstruktiv kritik eller tom bara kritik?
/pez
Jag skrev till de förra bilderna att du var fet och blek. Kan tyvärr inte klaga på någonting denna gången. Massa, definition, symmetri, och foton som klarar att visa det.
Oändligt fjantiga kalsonger, om du så vill. Och för det behövs inte ens räknas in att de är babyblå.
Originally posted by Örjan
Jag skrev till de förra bilderna att du var fet och blek. Kan tyvärr inte klaga på någonting denna gången. Massa, definition, symmetri, och foton som klarar att visa det.
Oändligt fjantiga kalsonger, om du så vill. Och för det behövs inte ens räknas in att de är babyblå.
Babyblå? Skulle själv kalla det en grå nyans som går mot aquagrönt. ;)
/pez
Rob The Man
18-03-2003, 12:51
Originally posted by Pez
Skägget är för övrigt borta nu Pecca, så du kan sluta sura över din egen obefintliga fjunighet nu... ;)
/pez
Ja jävlar va skäggig du var i lördags:thefinger
När ska du börja träna då? Eller är det bara balett för slanten nu:D Jag får komma till stan så ska jag köra ett riktigt pass med dig så du blir grooov
Kör hårt
Rob
Mycket bra Pez - klart imponerande. Skönt att se nån som sätter en klassisk pose där man kan bedöma muskelutveckling. Tycker du gör den bra. Just side-chest brukar skilja ut nybörjarna.
Det finns ju några poser som är mer rättvisande än andra - dubbelbicca bakifrån och framifrån, sidechest och krabban. I viss mån latsspread framifrån också.
Tricepsposer, magposer och latsspread bakifrån kan man däremot trycka till med framgång även som relativt färsk byggare. Men det är svårt att ge konstruktiva synpunkter till en del av de bilder jag sett här.
allan
Pez skall motverka sin "baby blåa" färg nu för han har köpt div. solkrämer av mig:hbang:
En liten fråga: Har du köpt kalsongerna i Polen ?
Kör på Pez :bpump:
/Lasse
Allan - tack så mycket, att höra det från dig känns fan jävligt bra med tanke på din tid i gamet. :)
Lasse - nu är det väl för 17 dags att få se lite bilder av mr. "stor i munnen" Fairing eh? Om inte annat kan du väl slänga upp lite pics på Fairings "Musclemobile". :thumbup:
Mina kalsonger är för övrigt skitsnygga! Sådeså! :thefinger
/pez
Originally posted by Pez
Mina kalsonger är för övrigt skitsnygga! Sådeså! :thefinger
/pez
http://216.40.249.192/s/contrib/gizm0/five_outta_ten_emoticon.gif
fan det ser bra ut asså. Tycker som dem andra att det ser ut som du har ökat..
sluta väx jag får ju komplex dit as :cryout:
Originally posted by oxe
sluta väx jag får ju komplex dit as :cryout:
Äh..din ödmjukhet klär dig icke min gode Oxe!
Dina nya bilder såg helt klart mer klädsamma ut, där snackar vi förändring från i höstas. Men du posar fan nästan lika dåligt som mig. :D
(ps. du din "Ross"! ;) )
/pez
.
Notera att jag nu har dumpat mina "babyblåa" i förmån för neutralt svart. ;)
.....
Benen "suger lite mer" än resten...jag vet. :D
Får väl se det här som ett sätt att få lite incitament till att göra nåt åt saken...
GhostFace
14-05-2003, 09:19
Bra jobbat Pez!!!!!!
:hbang:
:kickass:
I bildserien är ju bilden längst till vänster helt klart bäst! :notme: :D
Skitbra utveckling, man ser verkeligen att du tappat på lovehandels och fettet på axlarna :thumbup:
Pretender
14-05-2003, 13:10
Håller med spink:
Imponerande axlar och armar i dubbelbiccen bakifrån! :thumbup:
//
Bra utveckling Pez. Stämmer in i kören om att axlarna såg stabila ut. Bara ned mer i fett nu så blir detta finfint.
:thumbup: (<-- avslutar med den obligatoriska byggargesten)
//Veggie
Varför ska han ner mer i fett? Pez ska väl inte tävla?
Ser ju skitbra ut!
Bara att börja bulka igen :thumbup:
Hur lågt BF har du nu?
Originally posted by Grahn
Hade ju tänkt dieta, men kom på "bättre tankar" sas... :D
Insåg att med min ringa kroppsmassa (då 83kg) så skulle jag ju bli en späd rackare utan mitt hull. Så jag la ner "dieten" men fortsätter istället sköta kosten någorlunda, med mål att "tighta" till mig lite bara.
Daemon - ingen aning, 15+ typ?
Dubbelbic bakifrån satte jag lite halvkass denna plåtningen, så det var ju kul att det ändå syns skillnad.. :)
/pez
Trodde som sagt att diet var planen...
Sedan behöver man inte ha tävling som mål för att minska sitt bf. Flasha på stranden är en utmärkt anledning ;) .
//Veggie
Originally posted by Veggie
Trodde som sagt att diet var planen...
Sedan behöver man inte ha tävling som mål för att minska sitt bf. Flasha på stranden är en utmärkt anledning ;) .
//Veggie
*host*
Och därav det s.k. "tightandetillmig". ;)
Dock brukar stranden utebli, sommaren slutar oftast med många långa kaffe i vasaparken och sen gymmet.. och sen fika igen. :smokin: Därav min beryktade "cafébränna". :D
/pez
Kanon bra jobb mannen. Hur är det med måtten? du ser snarare ut o ha ökat på t ex triceps och axlarna (visst gör fettreduceringen sitt...) än minskat...
Börjar du nu bara o sola lite hårdare så är det nästan så man törs visa sig officiellt med dig:thefinger
:thumbup:
Börjar du nu bara o sola lite hårdare så är det nästan så man törs visa sig officiellt med dig
hahahaha
vis sig "officiellt"? Pecca och Pez är ett par? :D
Originally posted by Pecca
Kanon bra jobb mannen. Hur är det med måtten? du ser snarare ut o ha ökat på t ex triceps och axlarna (visst gör fettreduceringen sitt...) än minskat...
Har ökat en cm runt armarna sen februari.
Sen har jag ökat en cm runt vaderna (välbehövligt, 5cm till så ser dom kanske skapliga ut... )
Axlarna har fått lite mer vidd.
Styrkan har ökat i nästan alla övningar med 10%+
Så allt som allt.. så går det ganska bra just nu. :D
/pez
AnderssoN
14-05-2003, 21:47
Vet inte riktigt varför jag skriver något, det mesta har redan sagts.
Gillar formen på dina axlar i dubbelbiccen bakifrån. Armarna ser riktigt grova ut och ryggen har en massa trevliga detaljer.
Kort och gott har du utvecklats riktigt bra verkar det som!
vis sig "officiellt"? Pecca och Pez är ett par? :D
Snarare missriktad idolisering från Peccas sida.. börjar bli lite läskigt nu...
/pez :eek:
Nu är det ju faktiskt så att jag menade att överhuvudtaget våga träffa Pez!
Enligt Clas H så har Pez satt upp massa posters föreställande mig i hans sovrum och han har satt en massa levande ljus bredvid som han tänder om kvällarna.
Visst.... alltid roligt att ha fans, men när dessa bögar börjar för följa en så är det nästan för mycket. Tur att Jarod och Bamse har slutat o förfölja mig men nu har alltså Pez börjat...:cryout:
Var är brudarna i ålder 17-35??? Det är ju dom som ska flockas runt mig!:kinky:
Puppe lilla...det ser ju bra ut :thumbup: .....och bra form ju :)
Mvh :smokin:
Puppe lilla...det ser ju bra ut :thumbup: .....och bra form ju
Mvh
När ska du trilla ner på gymmet och sätta mig på plats då tant Helena? :whipped: :D
Pecca - tycker att det är en fin fantasi du dragit upp där, säger du till när du kommer ut från psyket? Vore kul att se om det finns nåt hopp för svensk psykiatri... skönt att det dyker upp nån (dåre) som dig ibland så dom har nåt att göra liksom. ;)
/pez
Originally posted by Pez
När ska du trilla ner på gymmet och sätta mig på plats då tant Helena? :whipped: :D
/pez
Satan, pojk......"tant"...*hrmpf*.....ännu en valp som ska ha smörj på blöjan ;)
by the way; jag är ju för bövelen på gymet varje dag....... :smokin:
Satan, pojk......"tant"...*hrmpf*.....ännu en valp som ska ha smörj på blöjan ;)
by the way; jag är ju för bövelen på gymet varje dag....... :smokin:
Jaja.. men alldeles för tidigt för en lat spoling som mig.. :sleep: :D
/pez
The Dwag
16-05-2003, 10:34
Nu får man passa sig för Captin Pez är på G :hbang:
;)
Nu får man passa sig för Captin Pez är på G :hbang:
;)
*ARRRR!!* :D
/pez
http://www.athletic-fitness.com/profiles/erik_b.asp
Kolla Pez-look-aliken :D Fan vad likt på denna bild! :D
http://www.athletic-fitness.com/profiles/erik_b/pics/05.jpg
Men va fan, det är ju likt =)
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/attachment.php?s=&postid=143912
http://www.athletic-fitness.com/profiles/erik_b/pics/05.jpg
Ja det var riktigt likt faktiskt först trodde jag att du klippt in pez huvud..Du hittar då allt Bamse:smokin:
Det där är killen från Camp Molloy.
vad är det för kal fläck du har där bak ?
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/attachment.php?postid=143910 :D :booty:
Megatuttarna
05-03-2004, 11:12
Originally posted by Dwag
:laugh:
Originally posted by Dwag
Haha.. "måste vara ljuset som ligger fel" eller hur var det nu igen? :smokin:
/pez
Megatuttarna
05-03-2004, 11:44
Originally posted by Pez
/pez
Eller så var det där mobbarna gnuggade när du gick på lågstadiet :D
Härliga bilder Pez! Armarna ser ut att innehålla mycket kött! :thumbup:
Originally posted by Pez
/pez
hehe ;)
Originally posted by Megatuttarna
Eller så var det där mobbarna gnuggade när du gick på lågstadiet :D
Härliga bilder Pez! Armarna ser ut att innehålla mycket kött! :thumbup:
Thnks man, synd bara att det är nästan 1 år gamla bilder som bäst.. före skadeuppehållet. :cryout:
Kommer nya bilder snart om jag bara hugger tag i en kamera.
/pez
Hmmmm...jag har en kamera,,,,
allan
Originally posted by Allan
allan
Ja men seså... du får väl pallra dig in till storstan nån dag då.
Måste dokumentera min dagsfärska sälform innan jag går och skadar mig igen...för nu går det nästan för bra med träningen.
Men bikinibilder är fortfarande uteslutet. Så sluta tjata.
Pez e Grofv!
Grymme Axlar!
Herkulez
06-03-2004, 09:33
Originally posted by Allan
allan
Inga bilder till snyggaste moderator röven tävlingen va:nono:
Stooor skillnad mellan första och dom senare bilderna :thumbup:
Originally posted by Herkulez
Inga bilder till snyggaste moderator röven tävlingen va:nono:
Stooor skillnad mellan första och dom senare bilderna :thumbup:
Om Allan droppar byxorna för flickornas skull så får jag väl lov att fota.. dom har ju tjatat om hans stjärt så länge (känn er träffade emmzan och pinglan). :D
Tack herk... ska försöka ta nya bilder nu i veckan som visar hur mycket sämre man kan bli på 5 månader utan träning. Känns ju jäääävligt lockande nu efter att Ryssen, Piranha, Herk osv lagt upp nytt.. fan. :insane:
Postar lite bilder...
Har tränat 3 månader ungefär nu efter 6 månaders skadeuppehåll (ryggen).
Vikten låg på ca. 89.5kg idag.
Semirelaxed..alldeles för roligt ansiktsuttryck..vill inte bjuda på den..
Latpread bak..lite halvkass..
Känns jävligt surt att på ett år mer eller mindre komma tillbaka på +-0 men det känns skönt att kunna träna iallafall..kanske hinner man öka lite till sommaren iallafall...
Bristen på färg behöver icke påpekas..vintern är till för att man ska vara blek och fet. :D
Kul att du kan träna igen!
Stora pecs :cheers: Annars är du inte för grov någonstans hehe!
Originally posted by Pez
Känns jävligt surt att på ett år mer eller mindre komma tillbaka på +-0 men det känns skönt att kunna träna iallafall..kanske hinner man öka lite till sommaren iallafall...
Jag vet hur du känner dig men skönt att det börjar flyta på i alla fall, det går ju ganska snabbt uppåt när man väl kommit igång och motivationen brukar ju vara på topp efter en längre tids bortavaro.
Riktigt bra pecs, pez! Bättre än innan skadan va?
I övrigt ser bra ut. Ser ut som att du är tillbaka och snart förbi ditt tidigare max. Du skiter i sommardeff och bara ångar på antar jag?
Ser ju mycket grövre ut än på de tidigare bilderna! Bra jobbat! Speciellt med brösten!
Originally posted by Castro
Riktigt bra pecs, pez! Bättre än innan skadan va?
I övrigt ser bra ut. Ser ut som att du är tillbaka och snart förbi ditt tidigare max. Du skiter i sommardeff och bara ångar på antar jag?
Här är från i augusti då jag försökte med en misslyckad comeback.. passade på att fota för att se hur mycket jag tappat över sommaren..
2.5 månad in i skadeperioden alltså. Har inget "senare" då jag var alldeles för nere för att vilja fota skiten. :D
Självklart ångar jag på bara, måste ju växa lite för i helvete...kanske blir en liten slipning om jag får alldeles för mycket mage..men ingen deff. :thumbup:
En annan jämförelse.. samma datum.
Herkulez
12-03-2004, 00:21
Snygg t-shirt bränna från augustibilden :D
annars är det jävligt bra ökningar du har gjort...........Armarna och pecsen ser ut att ha växt som fan:thumbup:
Tycker personligen du skulle se sexigare ut med ett par riktiga Tant Edna brillor ;)
Allt har gått framåt, inget att kritisera.
mycket bra pezemannen.. grymt vad du vuxit. armarna är där löjligt stor skillnad på
Metal_boy_
12-03-2004, 03:40
recept på armar tack:)
Snygg t-shirt bränna från augustibilden :D
annars är det jävligt bra ökningar du har gjort...........Armarna och pecsen ser ut att ha växt som fan:thumbup:
Tycker personligen du skulle se sexigare ut med ett par riktiga Tant Edna brillor ;)
Allt går att ordna - för en summa pengar dvs. *Skickar prislistan*
Och ja - brännan är grym.. hade tänkt satsa på nåt liknande i år igen, så att ingen här på Kolo blir besviken. :D
/pez
Karl_alfred
12-03-2004, 08:10
Gryma ökningar Pez:thumbup: Tänkte just skriva att du har lyckats få riktigt mycket massa på så pass låga vikter, men jag ångrade mig när jag läste din journal för första gången på ett bra tag. För du har helt plötsligt blivit riktigt stark oxå.
Originally posted by Pez
Här är från i augusti då jag försökte med en misslyckad comeback.. passade på att fota för att se hur mycket jag tappat över sommaren..
2.5 månad in i skadeperioden alltså. Har inget "senare" då jag var alldeles för nere för att vilja fota skiten. :D
Självklart ångar jag på bara, måste ju växa lite för i helvete...kanske blir en liten slipning om jag får alldeles för mycket mage..men ingen deff. :thumbup:
Shit du har ju växt som ogräs! :thumbup: :thumbup:
TITTUT
Fy satan vad rädd jag blev. :cryout: :cryout:
Mamma ful gubbe :devil:
Och angående dina muskler så har dom växt som bara den :kinky:
Grov !
Ps. en MACH3 Turbo kommer på posten då du tydligen inte har råd med en. ;)
Slartibartfast
12-03-2004, 11:19
Ser himla bra ut! Grov som en muthasucka. :bow:
Fattar inte hur du kan vara så lätt dock, under 90 kg :confused: Ser ut som hundra minst! :thumbup:
Nacken ser lite tunn ut tycker jag faktiskt.. ? :) Skitbra i övrigt!
Pez, om ´du tycker nacken ska bli större kan du låna min HUVA =>
Originally posted by Pez
Och ja - brännan är grym.. hade tänkt satsa på nåt liknande i år igen, så att ingen här på Kolo blir besviken. :D
/pez
Ska vi ha tävling?:laugh:
Bra förändringar mellan bilderna:thumbup:
Hörru din självömkande stockholmsjävel! Du har ju växt!;)
Slutspelsskägg även i år... :(
Ser najs ut Pez. Fina overallökningar. :thumbup:
//Jörgen
gordongekko
12-03-2004, 16:50
stor, stark, stabil, snabb, suverän, svullstig och framförallt....storlek.. Ser grymt ut.. keep up the good work :thumbup:
AdrenalineRush
12-03-2004, 20:56
Ser bra ut Pez! ;)
Metal_boy_
12-03-2004, 22:38
vad kör du för repsantal på armarna ungefär? i uppbygnadsfasen då asså:bpump:
Originally posted by Metal_boy_
vad kör du för repsantal på armarna ungefär? i uppbygnadsfasen då asså:bpump:
Om du vill se hur jag tränar så är det bara att kika in i min journal här på kollo.. i grund och botten kör jag oftast ganska få set och få reps för biccarna och lite mer för triccarna.
Men jag har ju inte speciellt bra armar så vad du ska med dom råden till vetefan... :D
/pez
Originally posted by Pez
Sidechest..tittut.. :D
Fina ökningar!
Är det bara jag, eller är du inte ruskigt lik bigbrotherpeter?
Bra ökningar och detta trots att du varit skadad stora delar av tiden. Dock är det ju som så att du väl tidigare var rejält mycket större än Augusti-bilden vill jag mig minnas? Hur som helst är det skitbra jobbat. Stora ökningar överallt. SPeciellt noterade jag axelni din Sidechest. :thumbup:
Originally posted by mangs
Bra ökningar och detta trots att du varit skadad stora delar av tiden. Dock är det ju som så att du väl tidigare var rejält mycket större än Augusti-bilden vill jag mig minnas? Hur som helst är det skitbra jobbat. Stora ökningar överallt. SPeciellt noterade jag axelni din Sidechest. :thumbup:
Tack man, jo det stämmer - är +-0 nu ungefär från 9 månader sen, typ..lite tyngre.
Pecca - vänta ett par månader så kommer jag kombinera slutspelsskägg med cafébränna. Bättre blir det inte.. :D
Yankeee - den var ny... sist var det bamse som ville få det till att jag var lik nån i camp molloy.. :laugh:
Tjena Pezen...
Ser mycket bra ut! Du har gjort klara framsteg mellan bilderna och dessutom fadat ut solbrännan... :thumbup:
...om du inte har photoshoppat bort solbrännan vill säga? :-)
Vänligen,,,
Petrus
Metal_boy_
15-03-2004, 18:06
Originally posted by Pez
Om du vill se hur jag tränar så är det bara att kika in i min journal här på kollo.. i grund och botten kör jag oftast ganska få set och få reps för biccarna och lite mer för triccarna.
Men jag har ju inte speciellt bra armar så vad du ska med dom råden till vetefan... :D
/pez
jag gillar att se hur en som går framåt tränar
Lägger upp ett par bilder från armpasset idag..
maximuscle
20-03-2004, 20:07
ett par.....;) kan bara se en....:rolleyes:
maximuscle
20-03-2004, 20:20
finna pics...
btw...brukar du vara i Årsta pez...?
ser bara bättre & bättre ut .. skitbra
AdrenalineRush
20-03-2004, 20:43
Ser tungt ut! :D :thumbup:
ivandrago
20-03-2004, 21:18
fan pez du är ju grofv! Kommer igen bra tycker jag! :thumbup: :bpump:
Originally posted by maximuscle
finna pics...
btw...brukar du vara i Årsta pez...?
Nope.. nån gång i kvartalet kanske...
maximuscle
21-03-2004, 00:06
Originally posted by Pez
Nope.. nån gång i kvartalet kanske...
okej undrade bara för jag har sett en kille som brukar kuta runt med en delta jacka och han e lite lik dig....
Herkulez
21-03-2004, 03:02
söt rumpa :thumbup:
no1fitness
21-03-2004, 06:38
Fan...Skulle också kommentera rumpbilden ju !! :booty:
Undrar om det är rumpan vi ska se eller de 60 kg som han har på som extra vikt i dipsen...:rolleyes:
Tycker speciellt att axlarna har vuxit big time Pez !! :thumbup: Och förstås armarna också, men glöm inte benen och vaderna nu...;)
Hoppas kropeen håller en stund nu så du kan fortsätta med dina ökningar !
:bpump:
Herkulez
21-03-2004, 11:27
Originally posted by no1fitness
Fan...Skulle också kommentera rumpbilden ju !! :booty:
Undrar om det är rumpan vi ska se eller de 60 kg som han har på som extra vikt i dipsen...:rolleyes:
Med tanke på stoleken på rumpan så är det ett under att vi ser 60kgs vikterna :D
Berätta lite mer om hur du tränar och äter Pez
Med tanke på stoleken på rumpan så är det ett under att vi ser 60kgs vikterna :D
Berätta lite mer om hur du tränar och äter Pez
Vafan! Its a good size ass...stabilt som fan.. *hmf* :D
Jag tränar lite halvdant, men det rullar på, håller kosten lite halvt som halvt.. är svag för skräpmat och gottis.. :p
Min träning kan du läsa om i min träningsjournal...
Lite nya bilder..tagna efter ett pass med Allan och Jarod häruppe i storstan... lite suddiga/dåliga vinklar pga en skakig (läs: otränad) Jarod som fotograf.. :MrT:
Har inte hänt så mycket sen sist skulle jag tro... poserna blev lite skumma iom lite nya direktiv från den gode Allan.. :rolleyes: ;)
Herkulez
22-07-2004, 23:42
bra rygg och hårdhet, fina bröstvårtor, bögig kameraman :thumbup:
Bögig kameraman ja,, mkt mkt bögig
bra armar rygg o axlar lite med vidd, inte lika bra pecs, men inte heller dåliga
gasoliner
22-07-2004, 23:50
Jag tycker också att du ser tyngre ut, du kanske har en rygg gjord av balsa såsom mina axlar??:angel:
Gött att du kan kötta på igen //Gassy
Originally posted by gasoliner
Jag tycker också att du ser tyngre ut, du kanske har en rygg gjord av balsa såsom mina axlar??:angel:
Gött att du kan kötta på igen //Gassy
Ja just det, glömde ju.. :thumbup:
Dagsfärska stats:
181-182 cm lång, 84-85 kg lätt, 43 cm arm.
Kör på nästan full kapacitet nu.. kan inte köra riktigt tungt med ryggen eller benen än dock..
Langster
22-07-2004, 23:56
Fan... Synd att jag missade ert armpass med en dag, körde det igår.
Det ser ju ut som om dina armar vuxit tills sig rejält!
Originally posted by Langster
Fan... Synd att jag missade ert armpass med en dag, körde det igår.
Det ser ju ut som om dina armar vuxit tills sig rejält!
Blev axlar idag.. så armarna är ju rentav kalla. :angel:
mm
vuxit lite väl snabbt om du frågar mig..
synthol-pez
Originally posted by Jense
synthol-pez
Jodu Pez, jobbar du på KS som väktare? Tyckte jag såg en bigbrother peter look-a-like i kuren.
Originally posted by Yankeee
Jodu Pez, jobbar du på KS som väktare? Tyckte jag såg en bigbrother peter look-a-like i kuren.
snygg signatur :D
det där med tuttarna, de är inte dåliga, bara jag som e skelögd. jämnt o fint bygge på överkroppen, mer muskler
men benen.. kassa som fan eller?
Schysst Pez! Tycker att armarna har vuxit till sig riktigt riktigt bra! Men allt ser bra ut, även formen. Berätta lite om ert pass också :)
Beeeeefy!!! ser nice ut!:bpump:
Ser minsann bra ut Pez. :thumbup: Rygg och armar framförallt.
//Jörgen
Hörru...det är mina kollegor Du jämför med den där Peter i BB. Passa sig så inte jag blir arg på Dig :devil: ;)
Nä, Pez jobbar inte på KS och inte som ordningsvakt heller för den delen......även om han skulle gjort sig bra i uniform :kinky:
//Helena
BTW: är inga väktare på KS utan ordningsvakter....en jävla skillnad :smokin:
...
Nähä. Är du ordningsvakt på KS? :)
Kanske var dig jag såg då ;)
Nähä. Är du ordningsvakt på KS? :)
Kanske var dig jag såg då ;)
Du är medveten om att du leker med döden nu va? ;)
//Jörgen
Originally posted by Jorgen
//Jörgen
:D
Ja hon får väl ta med sig någon form av "tortyr" redskap imorgon då ;)
Ja hon får väl ta med sig någon form av "tortyr" redskap imorgon då ;)
Helen@ är som Remo - "Unarmed and Dangerous". :D
inget chattande i bildtråden tack
Jag är inte bög!
(ville bara förtydliga det)
Jag är inte bög!
mm.. folk som förnekar brukar ljuga
Jag är inte bög!
....ha ha....nä, men Du är desperat :naughty:
Nähä. Är du ordningsvakt på KS?
Kanske var dig jag såg då
Ja! :whipped:
och nej, kan det inte ha varit eftersom jag aldrig sitter i den jävla buren...... :smokin: :smokin:
Originally posted by Jorgen
//Jörgen
Be afraid, be very afraid :naughty:
Jörgen - puss :love:
SORRY Pez......Du får nog rensa lite i Din tråd nu :em:
Pez, alltid lika sexig de vet du! :hbang:
Nu har vi ju redan kommit fram till att det inte var jag.. men vad i h-e har jag gemensamt med nån i BB? :furious: ;)
Till er andra - bilderna, kommentera bilderna..inte hur söt jag är.. :smokin:
internethjälten
24-07-2004, 04:04
Kollde in de senaste bilderna och det ser stabilt som fan ut.
Kul att du klippt ihop bilder från olika datum med samma poser så man ser vilka framsteg du gjort - för de är tydliga =)
// nicke
no1fitness
24-07-2004, 05:12
Bra framsteg, men jag gillar ändå dipsbilden bäst, där rumpan är i centrum...:naughty: :thumbup:
Originally posted by no1fitness
Bra framsteg, men jag gillar ändå dipsbilden bäst, där rumpan är i centrum...:naughty: :thumbup:
Ah så du är en "booty"-girl Anna? The more the better? :D
Originally posted by Pez
men vad i h-e har jag gemensamt med nån i BB? :furious: ;)
Vem är vem :confused:
Lasse Kongo
24-07-2004, 15:04
ja ta mig fan vi har en look alike!!!
annars ser du mest söt ut tycker ja :love:
men pez e ju mindre än peter =)
no1fitness
25-07-2004, 00:54
Originally posted by Pez
Ah så du är en "booty"-girl Anna? The more the better? :D
I like big butts and I cannot lie...:D
Stora, vältränade rumpor på killar är :love: . Det är bevis för att de inte fallit i discobygges-fällan ! :hbang:
SkogshuggareN
25-07-2004, 01:23
Originally posted by Deceptor
Jag vet inte varför men jag tycker du ser ut att vara typ 2m lång :D Och även så där urstark som skogshuggare från bistraste Norrland.
Vi är urstarka i Halland också :notme: ;)
Åter till ämnet;
Riktigt impad av armarna! :thumbup:
Rejäla klubbor det där.
s_himself
25-07-2004, 18:28
http://www.billboard.com/billboard/photos/artists/jason-newsted.gif
'
???
Originally posted by Castro
Schysst Pez! Tycker att armarna har vuxit till sig riktigt riktigt bra! Men allt ser bra ut, även formen. Berätta lite om ert pass också :)
Formen är inte så bra... :D :eating:
Vårat axelpass? Tjaa.. jag skulle vilja säga att det var det tyngsta passet jag kört på länge.. men fanimej om inte Langster piskade ur mig mer blod, svett och tårar under dagens bröstpass. He's a freak.
:eek: :thumbup:
Originally posted by Pez
Vårat axelpass? Tjaa.. jag skulle vilja säga att det var det tyngsta passet jag kört på länge.. men fanimej om inte Langster piskade ur mig mer blod, svett och tårar under dagens bröstpass. He's a freak.
:eek: :thumbup:
Och jag quotar mig själv då det nu finns lite bilder uppe:
Blod, svett och tårar.. (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?threadid=27589)
..såhär efter en månads slöträning, semester och grillande.. komplett med slutspelsskägg och cafébränna. :thumbup:
Allan bakom kameran: "Se sexig ut, du är en tiger.. kom igen..make love to the camera.." :D
jobba hårdare på axlarna knske triceps också...... ja det är fantamig mitt tycke! :)
Lasse Kongo
27-08-2004, 23:33
Stabilt bygge :thumbup:
Stabilt bygge :thumbup:
Instämmer helt klart! Har du några mått Pez?
Allan bakom kameran: "Se sexig ut, du är en tiger.. kom igen..make love to the camera.." :D
Ja, ni är för bögiga ni två...ha ha.... :thefinger
Kram
//Helena
ölobrännvin
28-08-2004, 09:58
Ser stabilt ut... fast jag tyckte nog att de deffade bilderna 0303 nånting såg bäst ut... Det verkar som du har kraftig benstomme...
Pez ser allt bra grofv ut (och ibland ut som Crocop).
FUn-tex SSwinger
28-08-2004, 11:16
Fan vad du sväller upp snabbt din jävel =) vad har du för bf på bilden`?
Megatuttarna
28-08-2004, 11:46
Det ser vackert ut, armarna ser ut som lår bl a.
Ser stabilt ut... fast jag tyckte nog att de deffade bilderna 0303 nånting såg bäst ut... Det verkar som du har kraftig benstomme...
Jag var nog bättre då.. men sen gick hela bygget i kras med skador maj-nov nåt.. :kickass:
Jag tycker peaken på vänster biceps ser onormalt mycket större ut än på höger... stämmer det eller är det bara på bilden?
Ryggen ser för övrigt att ha ökat en storlek! :thumbup:
ser bra ut perra!
var är benen ? :D
Tricklev
28-08-2004, 19:35
Ser stabilt ut som vanligt :thumbup:
Bröstet släpar väll lite som vanligt :)
:naughty: Ser bra ut Pez. :thumbup:
Men sidechesten får du träna lite på.
//Jörgen
Jag tycker peaken på vänster biceps ser onormalt mycket större ut än på höger... stämmer det eller är det bara på bilden?
Ryggen ser för övrigt att ha ökat en storlek! :thumbup:
Det stämmer så bra så... stor skillnad i peak, men det skiljer bara ca. 1 cm i storlek.
Funtexxx - ingen aning, för att vara mig så är jag i "ok" form.. skulle tippa nånstans 15-20BF%... :eating:
Jürgen - slarvig jag vet. Men jag är ju en vanlig lat motionär också.. :smokin:
Öhhh Pez nog är detdär runt 15%....20% var väl lite väl pessimistiskt heh
Börjar bli seroius grov nu! Snart slipper du få undrande blickar när du talar om att du modererar på ett träningsforum! :thumbup:
Ja fan brösten och armarna ser riktigt bitiga ut! Gillar fysiken :thumbup:
BIIFFF :thumbup:
Du va faaan blek också ju... FETBLEK :D , precis som ja.
M
BIIFFF :thumbup:
Du va faaan blek också ju... FETBLEK :D , precis som ja.
M
Jag går med på fet.. men blek? :MrT:
I rest my case... :D
no1fitness
16-10-2004, 00:40
Jag går med på fet.. men blek? :MrT:
Bra förbättring på färgen !!
Ser bitigt ut tycker jag ! :thumbup:
Jag vill se ben !! :whipped:
Jag går med på fet.. men blek?
hehe, nä men de e ljuset nere på Fairing gym som e lite speciellt :D
Faan ja har tandpetar till armar i jämförelse me dina hästlårs armar :MrT:
Anna ja då, ser inte ja bra ut också :D :smokin:
M
M
Hehe :D
Bra förbättring på färgen !!
Ser bitigt ut tycker jag ! :thumbup:
Jag vill se ben !! :whipped:
Det vill du icke!
Då faller hela illusionen ju.. :D :em:
Med berått mod bjuder jag in till skrattfest med en helkroppare..
Det vill du icke!
Då faller hela illusionen ju.. :D :em:
Faan PEZ, ja tror Anna tror de är du på båda bilderna :D .. Tjejer vettu, lite tröga i kolan så här på kvällskvisten.. Å hon e ju mitt i deffen också, så de är väll kollis coma också..
M :thumbup:
Faan PEZ, ja tror Anna tror de är du på båda bilderna :D .. Tjejer vettu, lite tröga i kolan så här på kvällskvisten.. Å hon e ju mitt i deffen också, så de är väll kollis coma också..
M :thumbup:
Tjejsäkrar bilden dårå.. :D
no1fitness
16-10-2004, 00:58
OK, nu fattar jag... :D :smash:
Ni ser ju bara bra ut bägge förstås ! :thumbup:
Skyller på låga kolisar inför lördagens maratonätning... :booty:
OK, nu fattar jag...
Ni ser ju bara bra ut bägge förstås ! :thumbup:
Skyller på låga kolisar inför lördagens maratonätning... :booty:
Faan ja skoja ju bara, menar du allvar att du trodde de va pez på båda bilderna :D
Nää bra att pez la in Pumpdaddy å Pez "zipper boy" i bilderna så man vet vem som e vem. :thumbup:
Gonatt sötnosar, nu ska ja sova sött :naughty:
MArcosen från carabass
no1fitness
16-10-2004, 02:18
Faan ja skoja ju bara, menar du allvar att du trodde de va pez på båda bilderna :D
Ja... :em:
Svårt att skilja på alla sexiga karlar som läggs upp på kolo varje dag... :D :kinky:
Faan ja har tandpetar till armar i jämförelse me dina hästlårs armar :MrT:
Anna ja då, ser inte ja bra ut också :D :smokin:
M
mmm.. chanslöst mot deltas helgrymma omklädningsrums ljussättning! ser grymt bra ut pez! :kickass:
Slartibartfast
16-10-2004, 09:59
Ser grymt ut som vanligt PEZ! :thumbup:
Ja...
Svårt att skilja på alla sexiga karlar som läggs upp på kolo varje dag... :D :kinky:
:D Sex boomb sex bomb we är sexbomber :laugh:
Tackar anna, ja blir välldigt smickrad, och ja tror att Pez är tvärröd i fejan :naughty:
Marcus
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.