View Full Version : KCG, KCG2, Kre-Alkalyn eller Gakic?
GT_Razor
30-08-2006, 13:20
Vet att det finns en del trådar om dessa tillskott men har samlat de jag funderar på och tänkte höra om vad ni tycker/tror funkar bäst? Gakic är ju den nya...hört en del om den och vissa verkar ha fått bra effekt. Har nämligen haft uppehåll ett tag, precis kommit igång och det går segt, styrkan och uthålligheten är inte som den var. Brukar annars inte använda prestationshöjande men känner för en boost nu.
Så vad tycker ni? Vilket av dessa skulle ni föredra? Har ni erfarenheter av dessa?
Det som funkar för mig behöver inte funka för dig.
Men visst om du vill ha min åsikt så rekommenderar jag KCG2.
Testade det igår, som också var första gången jag gymma på 15 dagar pga halsfluss. Under den perioden har jag inte skött kosten nå bra alls, men med hjälp av kcg2(antagligen), behövde jag inte gå ner något i styrka. Kändes bra som fan iaf.
De där nya har jag inte hört något om men prova det du.
Lindstein
30-08-2006, 15:08
Vet att det finns en del trådar om dessa tillskott men har samlat de jag funderar på och tänkte höra om vad ni tycker/tror funkar bäst? Gakic är ju den nya...hört en del om den och vissa verkar ha fått bra effekt. Har nämligen haft uppehåll ett tag, precis kommit igång och det går segt, styrkan och uthålligheten är inte som den var. Brukar annars inte använda prestationshöjande men känner för en boost nu.
Så vad tycker ni? Vilket av dessa skulle ni föredra? Har ni erfarenheter av dessa?
Gakic är ingen ny produkt, den har funnits i flera år...
MuscleTech är kända för att ha bättre reklam än produkter. Känner ingen personligen som provat produkten, men enligt vad folk skriver på forum runt om i världen så är den inte speciell på nått sätt.
Anders Carlsson
30-08-2006, 17:23
jag kan varmt rekommendera kcg2, bättre produkt för att orka träna lite tyngre o hålla längre i passet får du leta länge efter
kcg 2 helt klart.en av dom få produkterna man verkligen kan se resultat direkt av.:hbang:
Deceiver85
01-09-2006, 00:01
Har endast prövat kreatin och kre-alkalyn, men kan säga att kre-alkalynet hade en klart positiv effekt på styrkan.
För mig som fattig student är också priset en viktig faktor, och Kre-alkalyn är billager än både KCG, KCG2 och Gakic.
GT_Razor
01-09-2006, 10:26
Ok. Kre-Alkalynet verkar bra. Har beställt det. Blir första dosen imorrn =)
Jag tycker Kre-Alkalyn är grymt bra! Det byter jag inte ut i första taget...
Deceiver85
01-09-2006, 20:09
Ok. Kre-Alkalynet verkar bra. Har beställt det. Blir första dosen imorrn =)
Bra val! :thumbup:
schabo-labo
02-09-2006, 13:21
jag kan varmt rekommendera kcg2, bättre produkt för att orka träna lite tyngre o hålla längre i passet får du leta länge efter
Håller med.
GT_Razor
04-09-2006, 11:38
Good! =) Har inte börjat med kre-alkalynet än. Beställde Gakic i samma veva så kör slut på den först...tänkte testa...den ska ju räcka en månad så återkommer då med hur kre-alkalynet funkar. Dock måste jag säga att Gakic funkar fan. Har bara använt den under ett pass än...idag blir andra dosen. Men körde benpass och kände av det. Kan säga att det inte var placebo. För de vikter jag körde på i böjjen kändes väl lagom tunga...men ändå var det som att den där svidande känslan inte kom...utan jag kunde fortsätta. Ett bra test var i bensparken...där brukar det ju svida något vidrigt efter ett tag...nu körde jag tyngre än vanligt...och kunde klämma ut många reps innan jag ens kände det minsta av den känslan. Kändes bra. Vi får se hur dagens pass går...men förra passet gav det effekt iaf! Mjölksyretröskeln var bra framflyttad och kände mig en aning starkare.
Lillpojken
05-09-2006, 15:35
Läste att Kre-Alkalyn inte ska binda någon vätska.
Hur är det med KCG-2 binder det vätska?
Läste att Kre-Alkalyn inte ska binda någon vätska.
Hur är det med KCG-2 binder det vätska?
Kreatinet i KCG2 är Kre-alkalyn, så då kan du dra dina egna slutsatser
Lillpojken
05-09-2006, 17:37
Thanx!
Misstänkte nästan det, ville bara vara på den säkra sidan =P
var inte rädd för att det binder vatten. det är enbart(nästan) en positiv effekt!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.