View Full Version : kcg2 + kreatin?
Ska prova med kcg2 nu. har en hel del kreatin här hemma också, tror ni det blir bra att blanda dessa två? Eller det kanske bara är negativt.
Fungerar fint om det är monohydrat
Fungerar fint om det är monohydrat
vad menas med det? kreatinet?
vad menas med det? kreatinet?
Ja
Ja, det var de.
Lär det itne bli en grym effekt, kombinerat av båda? Någon som har provat?
formula4shape
23-08-2006, 21:46
KCG2 innehåller redan kreatin i form av Kre-Alkalyn.
mangemani
23-08-2006, 21:51
det enda jag kan tänka mej är att du drar på dej mer vätska utav monohydratet(lite onödigt kanske).
KCG2 har redan kreatin.
Jag har testat att köra med både kre-alkalyn och kcg2 samtidigt. Funkade hur bra som helst.
formula4shape
23-08-2006, 21:59
Jag har testat att köra med både kre-alkalyn och kcg2 samtidigt. Funkade hur bra som helst.
Hur många gram Kre-alkalyn får du per portion (7g) KCG2?
Hur många gram Kre-alkalyn får du per portion (7g) KCG2?
Ingen aning faktiskt.
Lasse?
formula4shape
23-08-2006, 22:08
Ingen aning faktiskt.
Lasse?
Borde vara risk för kaka på kaka när man blandar KCG2:an med Kre-alkalyn om det inte innehåller extremt liten mängd - blir i så fall förvånad eftersom produkten är marknadsförd kring sitt innehåll av just kreatinet. Vore det å andra sidan så kan man alltid komplettera upp innehållet genom att blanda, men det blir ett väldans dyrt tillskott i slutänden.
Borde vara risk för kaka på kaka när man blandar KCG2:an med Kre-alkalyn om det inte innehåller extremt liten mängd - blir i så fall förvånad eftersom produkten är marknadsförd kring sitt innehåll av just kreatinet. Vore det å andra sidan så kan man alltid komplettera upp innehållet genom att blanda, men det blir ett väldans dyrt tillskott i slutänden.
Det blir säkert lite kaka på kaka av det hela. Och naturligvis är det ytterst oekonomiskt att göra på detta viset. Jag var tvungen att testa bara. :D
Har för mig att Lasse skrev något om hur mycket kre-alkalyn där var i kcg2 förresten.
Found it http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1737143&postcount=48
formula4shape
23-08-2006, 22:22
Det blir säkert lite kaka på kaka av det hela. Och naturligvis är det ytterst oekonomiskt att göra på detta viset. Jag var tvungen att testa bara. :D
Har för mig att Lasse skrev något om hur mycket kre-alkalyn där var i kcg2 förresten.
Found it http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1737143&postcount=48
Du vill alltid glassa runt med det bästa :D
4-5g borde inte behöva kompletteras upp. Men självklart "kan" man kombinera det, tror dock att extra effekt uteblir.
KCG2 före och kreatin/kre-alkalyn efter träningen fungerar utmärkt.
formula4shape
24-08-2006, 10:40
KCG2 före och kreatin/kre-alkalyn efter träningen fungerar utmärkt.
Upplever du en bättre (märkbar) effekt än om du kör enbart KCG2?
Upplever du en bättre (märkbar) effekt än om du kör enbart KCG2?
Har jag aldrig provat. Kreatinet är basen och KCG2 är turbon
formula4shape
24-08-2006, 21:09
Har jag aldrig provat. Kreatinet är basen och KCG2 är turbon
Trodde att det var kre-alkalyn som bas, beta-alanin som turbo och KCG2 som sammanfattande modellnamn? :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.