PDA

View Full Version : EiseltUK

PDS
31-12-2002, 17:15
Många tror att ju mera pulver/proteiner :bow: man äter desto större blir man!
Tänkte att du Eiselt antagligen får rätt förmånligt pris på alla era produkter och har alltså råd att käka minst en skottkärra med pulver om dagen :eating: Du måste vara ett riktigt :bpump: muskelberg.

Nåååååååååå vad har du för midjemått bla? :smokin:

Valrossen
31-12-2002, 17:52
Här har vi en som redan har smuttat lite på champangen.:nono:

Pecca
31-12-2002, 17:55
o inte bara smuttat:bow:

Valrossen
31-12-2002, 17:58
Originally posted by Pecca
o inte bara smuttat:bow:

Alternativt rökt upp den där vita mossan man har i adventljusstaken. Har hört att det ska vara ett j*vla tryck i den.

Skål på er!!:cheers: :cheers:

PDS
01-01-2003, 12:55
Originally posted by Valrossen

Alternativt rökt upp den där vita mossan man har i adventljusstaken. Har hört att det ska vara ett j*vla tryck i den.

Skål på er!!:cheers: :cheers:

OM!? kan rekomendera er att ge f-n i den vita mossan :nono: har inte mått såhär kass på välldigt länge och alla jäkla utslag ska vi inte prata om! men tjejen sa att jag såg ut att ha roligt och jag får väl lita på henne :hbang:

Gott nytt år säger alla men det börjar som vanligt med den klassiska huvudvärken :smash:

Bamse
04-01-2003, 17:07
Originally posted by PDS
Tänkte att du Eiselt antagligen får rätt förmånligt pris på alla era produkter och har alltså råd att käka minst en skottkärra med pulver om dagen :eating: Du måste vara ett riktigt :bpump: muskelberg.

Ja, det ser du väl att han är :thumbup:

PDS
04-01-2003, 18:01
Originally posted by Bamse

Ja, det ser du väl att han är :thumbup:

Trapsen börjar ju komma så smått! det är nog efter all skottkärrskörning med gratisprotein hem till stugan :laugh:

Fairing
05-01-2003, 16:47
Hallååå.... det är Ove som har traps inte Henrik (killen med brillor):laugh:

goa_killen
05-01-2003, 17:14
:D :D :D

Pez
05-01-2003, 17:41
Originally posted by Fairing
Hallååå.... det är Ove som har traps inte Henrik (killen med brillor):laugh:

Akta dig så vi inte gräver fram några sköna off-bilder på dig också Lasse... :D

/pez

Bamse
05-01-2003, 19:02
Tyvärr är väl de officiella bilderna på Fairing-Lasse inte särskilt pinsamma :mad:

http://www.fairing.se/gymbilder/gym_mingel_014.htm

Men det kanske finns någon backdoor på hemsidan med mer vågade bilder? Typ fairing.se/rocco-lasse-sifredi/ ? :confused:

Pez
05-01-2003, 19:14
Originally posted by Bamse
Tyvärr är väl de officiella bilderna på Fairing-Lasse inte särskilt pinsamma :mad:

http://www.fairing.se/gymbilder/gym_mingel_014.htm

Men det kanske finns någon backdoor på hemsidan med mer vågade bilder? Typ fairing.se/rocco-lasse-sifredi/ ? :confused:

Inte pinsamma?! Du ser ju själv hur han ser ut! :D

Nä men om det visar sig finnas en efterfrågan så går det säkert att hitta komprometterande bildmaterial på den gode Lasse... :naughty:

/pez

EiseltUK
06-01-2003, 12:40
Ni ser väl hur Ove greppar tag i mina köttiga traps. :)

/ Henrik

muskelbyggarn
06-01-2003, 13:27
Trodde det bara fanns axelvaddar i kavajer nu förtiden? Det verkar som Henrik fått tag på en kavaj med även trapsvaddar :naughty:

:angel:

Vänl,,,
Tobbe

Fairing
06-01-2003, 14:04
Enligt säkra källor kommer J.Henrik Eiselt lägga upp en träningsjournal typ Bartolls sjukstug.. förlåt tränings journal.

Han har anliat mig som PT och han kommer att använda Fairing produkter för säkra resultat (han vågar inte chansa med Eiselt produkter):D

/Lasse

spinkoo
06-01-2003, 14:08
Enligt säkra källor kommer J.Henrik Eiselt lägga upp en träningsjournal typ Bartolls sjukstug.. förlåt tränings journal.

Han har anliat mig som PT och han kommer att använda Fairing produkter för säkra resultat (han vågar inte chansa med Eiselt produkter):D

/Lasse

http://www.clicksmilie.de/sammlung/grinser/grinser043.gif

muskelbyggarn
06-01-2003, 14:23
Oj då Lasse, med dig som PT lär det ju inte hända mycket :naughty:

Nä det verkar som ni från fjollträsk får ta och komma till metropolen Fellingsbro så ni får lära er hur effektiv styrketräning går till, sedan kan ni välja mellan på en uppsjö av tillskott som finns i lager :D

Finns faktist både Fairing och Eiselt här i Fellingsbro :D

Vänl,,,
Tobbe

EiseltUK
06-01-2003, 14:27
Lasse sitter och drömmer... jag har började morgonen med en proteindrink (FASTWAY-prototyp), tog 1 kapsel forskolin och 2 kapslar Salidrosid, gick en timme, bl a via Madonnas hus i Notting Hill och snokade. Hon var hemma, för hennes bil var där (kör samma som jag numera). Kom hem, tog ett ägg, rökt makrill, sallad + hemmagjord dressing med olivolja. Snart dags för en proteindrink igen.... m a o på G!!!! :D Får se hur länge jag står ut. Än så länge fyra dagar. Till sommaren kommer jag se ut som en kalsongmodell med spinkiga ben. :D

Mvh
Henrik

Bamse
06-01-2003, 14:29
... TRA - EXTRA - EXTRA - EXTRA - EXTRA - EXTRA - EXTRA - EX...

Aftonbladet har kommit över nya bilder från MUSKELBYGGARNS lager! Enligt uppgift ska Tobias lägga ner försäljningen av overksamma tillskott som Eiselt, Fairing, AST och Optimum och i stället satsa helhjärtat på Världens Bästa Märke!

http://*************.com/test/gymshop/media/star_kreatin_liten_bild.jpg

ivandrago
06-01-2003, 14:30
Originally posted by EiseltUK
gick en timme, bl a via Madonnas hus i Notting Hill och snokade. Hon var hemma, för hennes bil var där (kör samma som jag numera).

knacka på nästa gång och ge henne en hink gainer. Flickan behöver lite mer hull!

muskelbyggarn
06-01-2003, 15:20
Bamse, du skulle ju vara tyst!!!

Fan man kan inte lita på någon nu förtiden :D

Om jag inte missminner mig så var jag portad som åf av det märket enl. någon signatur här på forumet förut :nono:

Jävlar vad synd :laugh:

>Henrik
Det verkar gå utför :naughty: det blir väl att stå i vassen på badstranden i år också :angel:

Vänl,,,
Tobbe

EiseltUK
06-01-2003, 15:25
[QUOTE]Originally posted by muskelbyggarn
[B]>Henrik
Det verkar gå utför :naughty: det blir väl att stå i vassen på badstranden i år också :angel:

Satsar på Mr Upper Body Open 2004.

/ Henrik

muskelbyggarn
06-01-2003, 15:33
Det gör vi väl alla?
:D

Vänl,,,
Tobbe

Fairing
06-01-2003, 15:37
Henrik snokar vid Madonnas hus och Fairings lager

Om Eiselt skall använda Fitnessfolk som P-A som reklam så kanske Madonna oxå är något att satsa på:D

F-n vilket härligt rethumör jag är på i dag:laugh:

/Lasse

The Dwag
06-01-2003, 15:56
Är det bara jag som är i form året runt ? :D

spinkoo
06-01-2003, 16:18
Och med form menar du??

Fet
Och
Rund
Mest

Sa inte farmor åt dig att inte röra kakburken:nono:

Bodyblast.com
06-01-2003, 17:01
Henrik snokar vid Madonnas hus och Fairings lager

Om Eiselt skall använda Fitnessfolk som P-A som reklam så kanske Madonna oxå är något att satsa på:D

F-n vilket härligt rethumör jag är på i dag:laugh:

/Lasse

Du får inte reta mig när jag börjar träna hos dig nu. Jag är den kvarglömda julskinkan som inte vart såld under mellandagarna. :nono:

Fairing
07-01-2003, 07:02
Body Blast!

Den enda som är i lika urusel form som dig är Pez.Han har bredare midjemått än Axelmått...:laugh:

adde
07-01-2003, 16:47

/Lasse

Du menar att han skall göra en sk BINGO.

/adde (Jättelångsökt, men någon pau.sande ståkkhålmare kanske fattar vad jag menar...)

Pez
07-01-2003, 17:50
Body Blast!

Den enda som är i lika urusel form som dig är Pez.Han har bredare midjemått än Axelmått...:laugh:

Jaha.. nu har det spridit sig till dig också.. det trodde jag inte om dig Lasse... :insane:

No holds barred!

Bara för det ska jag börja använda Fairing Tshirtar dagligen, med ett litet tillägg - "Fairing byggde denna vackra kropp"...
Så ska ni få se på dalande försäljningssiffror.. :naughty:

/pez

Fairing
07-01-2003, 19:43
Adde!
Jag förstår vad du menar....:D

Pez, Fairings försäljning ökar riktigt mycket trots att en kille som J.Bartoll som är i sämre form en dig går runt med en Fairing T-Shirt och skryter om att han minsann har tränat på Fairings Gym :laugh:

Joachim B
07-01-2003, 20:40
Pez, Fairings försäljning ökar riktigt mycket trots att en kille som J.Bartoll som är i sämre form en dig går runt med en Fairing T-Shirt och skryter om att han minsann har tränat på Fairings Gym :laugh:

Jepp, i erat sällskap, där alla är i usel form gäller det att leva på gamla meriter.
:booty:

Bamse
07-01-2003, 21:02
Eder internhumor börjar så sakteliga suga åsnestock nu! :notme:

Pez
07-01-2003, 22:21
Äh du är bara avundsjuk för att du inte får vara med oss tjockisar och leka... :D

/pez

Bodyblast.com
08-01-2003, 01:10
Precis Pez.... Vi brottar ner den där Lasse nästa gång och sätter oss på hans huvud och lägger av en varsin jätte fis !!:booty:

Fairing
08-01-2003, 07:19
Ahhh... det inlägget säger väl allt om Body Blast..;)

Bodyblast.com
08-01-2003, 10:26
Att du aldrig kan lära dig mitt nickname Bodyblast i ett ord, inte två....