PDA

View Full Version : Hjäälp!!

theden
27-12-2002, 16:33
Har precis köpt en burk fairing kreatin! nu ere så att jag behöver hjälp med min uppladningsfas...hur mycket kreatin kan jag ta per portion... ska snart gå å träna så om jag börjar med uppladningen idag så lär jag inte få i mig dom 20 gramen som dom rekomenderar inför upplandningen per dag.

Kan jag börja nu med 10 gram innan träning och 10 efter? och imorn fortsätta med att köra 4 st 5 grams portioner under hela dagen i 4 dagar till... det lär väll räcka.....

hur ska man sen göra. han som sålde kreatinet på gymet sa att man kunde fortsätta med 5 gram på morgonen 5 innan träning och 5 efter träning.

NOTERA: tar även protein och druvsocker efter träning..

PlEASE SVARA SNABBT!!

Petrus
27-12-2002, 16:45
Uppladdning; 20-25gram /dag uppdelat på 5 doseringar
Underhåll; 15gram /dag - innan träning, efter träning x2

Vänligen,,,
Petrus

theden
27-12-2002, 16:47
ok ska jag ta kreatin dom dagar jag inte tränar oxå??

tycker du jag ska köra med kreatin idag ska träna vid halv sex...? första gången jag tar kreatin asså..

Petrus
27-12-2002, 17:11
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Du SKA ta kreatin de dagar du inte tränar!!!

Va fan,,, Det är så billigt så du kan väl ta ett par matskedar innan träningen ikväll...:D

Vänligen,,,
Petrus

theden
28-12-2002, 03:14
ETT PAR MATSKEDAR!! jag vill inte överdosera!!!

hur länge ska jag köra med kreatin da?

dom dagar jag inte tränar när rekomenderar du att jag tar kreatinet 3 ggr under dagen..?

Petrus
28-12-2002, 09:07
Originally posted by theden
ETT PAR MATSKEDAR!! jag vill inte överdosera!!!

hur länge ska jag köra med kreatin da?

dom dagar jag inte tränar när rekomenderar du att jag tar kreatinet 3 ggr under dagen..?

Ta alltid ditt kreatin i samband med kolhydrater, (någon måltid eller juice,,, vad som helst).

Kör hur länge du vill med det! ;)

"Ett par matskedar" var ironi...:D Hoppas att du vet vad det är du har köpt? :angel: :D :rolleyes:

Vänligen,,,
Petrus

Fartman
28-12-2002, 14:20
du pissar ut det som du inte andvänder.. du tar ingen skada dirket av att överdosera

theden
28-12-2002, 14:24
nej men det kan ju lda till at man får finnar å shit!!! vilket jag hört att man kan få om man överdoserar

Fartman
28-12-2002, 14:53
tycker jag låter som skitsnack... men jag vet inte.. har faktiskt också hört det, men det har varit från killar som inte haft så stor erfarenhet av kreatin iaf..