View Full Version : Kp3
STarfish
29-06-2006, 22:28
Eiselt's KP3
Binder det vätska?
Har beställt en burk nu och tänkt köra den nu under sista veckorna på min deff.
Har alltid kört Kreatin Pyruvat innan, men det här skulle vara steget "godare och bättre"
nej binder inget speciellt men jag fick verkligen ingenting av produkten varken "stickningarna" som de flesta brukar få (körde trippel dos, hände inget, trippel dos + malto, hände inget) men vettifan kan vara mkt placebo också aja det kanske går bättre för dig, mycket fungerar inte här.
Body Guard
30-06-2006, 14:16
stickningarna fick man väll av KCG och inte kp3? Jag har kört kp3 och tycker de funkade fint.
EiseltUK
30-06-2006, 15:20
Kp3 binder inte vätska. I jämförelse med rent kreatinpyruvat är smaken betydligt bättre och lättare att lösa ut i vatten.
/ Henrik
EiseltUK
30-06-2006, 15:23
stickningarna fick man väll av KCG och inte kp3? Jag har kört kp3 och tycker de funkade fint.
Både Kcg och Kp3 innehåller beta-alanin som ger stickningar men inte på alla och kan säkert bero på om man t ex har mat i magen eller inte.
/ Henrik
kör kp3 nu, funkar kanon. Undrar om det är nån som vet om det går att få tag i nanocreatin i svärige? en polare köpte en förpackning i australien men ja hittar inget i sverige.
EiseltUK
30-06-2006, 15:35
Nano-kreatin finns nog inte i Sverige men frågan är om det är någon poäng att ha ännu mindre partiklar än vad mikroniseringen ger? Det leder till att mer kreatin går ut i blodet under kortare tid (peakar snabbare) och risken är att det inte tas upp i musklerna.
/ Henrik
kan så vara, men vore kul å prova.
Jag fick stickningarna men ingen annan effekt :) Kul tillskott då*flex*
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.