View Full Version : KRAMPUS lightsponsrad.
Blev glad idag.
Sör James Daniel aka Pyton kom fram och frågade om jag ville vara med i en utvärdering av ett nytt kosttillskott ifrån ett större amerikanskt företag.
Tänker inte skriva ut namnet på produkten eller företaget förän jag kollat om det är ok.
Tanken är att det ska ge styrkeökningar och Sör James själv hade kännt av det ganska bra efter en veckas användande.
De sökte olika kroppstyper och jag hamnade under någon som tydligen ser ut att köra för styrka :D
Vet ingetting om innehållet, men han hade märkt av bättre pump och att man börjat pissa gult, så troligen innehåller det ALA alt Vanadyl alt kraftig B-vitamin (färgen).
3 kapslar om dagen ska jag ta.
Funderar på att lägga upp en journal under tiden jag käkar detta (27st påsar) (Om jag får för företaget dvs..hemligt värre..), men det kommer att bli lite svårt att köra på samma sätt, då jag ska åka runt på en massa gym hela Juli.
Anyways som TOOL-sångaren sjäng i Rosetta stoned:
Must remeber to wite it down.
Cause this shit never happens to me! :D
Ninjasmurf
27-06-2006, 18:07
Spännande *flex*
fast pissar man inte alltid gult?
Spännande *flex*
fast pissar man inte alltid gult?
Man ska iaf inte äta snö som har blivit gul.
Ingemar Stenmark vet...
Stenberg
28-06-2006, 07:47
Det sägs ju att urin skall vara klart, är det markant gult har man vätskebrist, typ...
Inte en dag för tiden. Klart att du skall ha spons!
PS. Posta bilder från bröllopet. Vi vill se...
Det sägs ju att urin skall vara klart, är det markant gult har man vätskebrist, typ...
*slap* Provat ALA eller starka B-vitaminer?
Inte en dag för tiden. Klart att du skall ha spons!
PS. Posta bilder från bröllopet. Vi vill se...
Åja, så himla omfattande är det inte...;)
Bild finns på min avatar. :)
Hur går det? Blit du stark? Klarar du av att göra en chin?
melancoolio
28-06-2006, 13:35
Jag blev tillfrågad om jag vill provspela för en italiensk reklamfilm i måndags, en tjej kom fram och frågade mig när jag provade solbrillor. Tjejen från produktionsbolaget har ringt flera gånger men jag har inte vågat svara.
Jag är en idiot som tackar nej till att få chansen att kanske få vara med i italiensk tv och göra reklam för choklad.
Tycker du redan är stark som vågar testa detta preparat!
May the force be with you bro! *flex*
Klart du ska prova Krampan, tjejerna på köket blir tokiga;)
Hur går det? Blit du stark? Klarar du av att göra en chin?
Ja 3st och sedan igår har jag även böjt 280kg.. *rolleyes*
Jag blev tillfrågad om jag vill provspela för en italiensk reklamfilm i måndags, en tjej kom fram och frågade mig när jag provade solbrillor. Tjejen från produktionsbolaget har ringt flera gånger men jag har inte vågat svara.
Jag är en idiot som tackar nej till att få chansen att kanske få vara med i italiensk tv och göra reklam för choklad.
Tycker du redan är stark som vågar testa detta preparat!
May the force be with you bro! *flex*
"Warum den brille?" Det är DU! :D
Klart du ska prova Krampan, tjejerna på köket blir tokiga;)
:laugh:
melancoolio
28-06-2006, 14:32
"Warum den brille?" Det är DU! :D
Hade jag haft lite "balls" så hade det kunnat vara jag! :em:
Är du säker på att du inte tillhör den gruppen som får placebopiller? 280kg i böj efter en dags användande låter lite klent! :D
Hade jag haft lite "balls" så hade det kunnat vara jag! :em:
Är du säker på att du inte tillhör den gruppen som får placebopiller? 280kg i böj efter en dags användande låter lite klent! :D
Kanske bara bra. Tänk på hur det gick för Jacko i hans modellkäriär..
Jag jag har tappat styrka... ;)
Inte pissar jag extra gult heller! Har iofs bara käkat 4 kapslar så här långt.. Men man ska fylla i första protokollet först efter en veckas användande. Hoppas det är knark i! :Virro
Kanske bara bra. Tänk på hur det gick för Jacko i hans modellkäriär..
Jag jag har tappat styrka... ;)
Inte pissar jag extra gult heller! Har iofs bara käkat 4 kapslar så här långt.. Men man ska fylla i första protokollet först efter en veckas användande. Hoppas det är knark i! :Virro
Det verkar rätt tufft. Men du har ingen aning om vad det innehåller? Vet du om det är ett kreatinbaserat preparat? Inga hallucinationer? :D
Frustrator
28-06-2006, 15:05
Ja, urin ska vara klart med avseende på att det inte ska vara grumligt, däremot är inte markant gult något tecken på vätskebrist..ofärgad urin tyder på att man inte har koncentrerat sitt urin och det i sin tur beror på att man antingen har druckit för mycket, eller att njurarna inte fungerar riktigt som de ska.
Det verkar rätt tufft. Men du har ingen aning om vad det innehåller? Vet du om det är ett kreatinbaserat preparat? Inga hallucinationer? :D
Förutom att det kommer hundar ur flanellen så inget över det vanliga..
Gissar att det är någon form av kreatin bundit till ngt "-at" (Citrat, maltat) och något ALA-linknade med tanke på mängden man ska ta och hur det ska intas.
Eller så är hela skiten placebo. :Virro
Gissar att det är någon form av kreatin bundit till ngt "-at" (Citrat, maltat) och något ALA-linknade med tanke på mängden man ska ta och hur det ska intas.
Krampus, jag hoppas du får betalt också, och inte bara dunder piller.
YNGVE
Ser du inga insekter under huden så är du i placebogruppen.
Du har inte kännt av det ultimat resultatet av supplementering- stickningar!!:hbang:
Krampus, jag hoppas du får betalt också, och inte bara dunder piller.
YNGVE
Det är klart att jag inte får betalt Yngve.
Det är ett kosttillskottsföretag, inte Karolinska Institutet det handlar om nu..
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.