View Full Version : Recovery Gainer?
Metallica
19-06-2006, 15:25
hej nån som har åsikter om denna gainer? tycker den verkar ligga väldigt högt i pris jämfört med andra märken? Uppåt dubbla priset eller mer. Flesta gainers säljs ju i 4kgs förpackningar, 4kg med recovery gainer skulle bli 636:- sällan man ser ett sånt pris...
Well det är ju Fairing, kvaliten smittar av sig på priset ;) .
Sä jävla dyrt tycker jag verkligen inte det är.
M
Metallica
19-06-2006, 15:30
tja det är ju 2-2,5 gånger dyrare än konkurrenterna... är lite väl kraftig prisskillnad...
Du kollar bara på lågpris märken ju, kollar du twinlab mm så är de faanimig samma priser..
Hosta upp me cashen å handla nu :D
M
hej nån som har åsikter om denna gainer? tycker den verkar ligga väldigt högt i pris jämfört med andra märken? Uppåt dubbla priset eller mer. Flesta gainers säljs ju i 4kgs förpackningar, 4kg med recovery gainer skulle bli 636:- sällan man ser ett sånt pris...
Men du räknar ju lite fel........ 1,5kg kostar som rek. pris 169:- = 112,66 kg. 4kg kostar då 450:-
Här på kolozzeum kostar den 159: för 1,5kg = 106 kr/kg = 4kg = 424:-
Förövrigt är Hallonsmaken kanongod:thumbup:
Metallica
19-06-2006, 15:50
Att det är en viss prisskillnad kan jag köpa, men inte när det går upp mot dubbla, eller 2,5 gånger pengarna... och jag jämför med fx, star nutrition, weider, eiselt, optimum nutrition, multipower, performance m.fl
nästan så det är svårt att hitta nåt dyrare till o med twinlab är billigare om än marginellt...
jaja inte mkt att göra, om 9 av 10 märken erbjuder en likvärdig gainer för halva priset eller bättre så är det ju inte mkt att snacka om. blir inget fairing då.
Metallica
19-06-2006, 15:52
Ja 1,5kg är det visst, skumt men jag satt parallet i en annan webshop där står det listat 1kg inte 1,5 för recovery gainer så det var det jag gick efter...
Metallica
19-06-2006, 15:55
Ok då känns priset mer fair(ing) kanske blir det trots allt, hallon sa du? :eating:
userfriendly
19-06-2006, 16:20
Dessutom tycker jag att man får något för pengarna man lägger ut om man kör Fairings grejejr. Jag kommer aldrig kunna "byta ner mig"... det går inte
Hallonsmaken är riktigt god. Den rekomenderas starkt.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.