View Full Version : Pro Targo
Ingen som testat? Tänkte köpa choklad ifall den e bra...
King Grub
12-04-2004, 17:17
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/search.php?s=&action=showresults&searchid=148226&sortby=lastpost&sortorder=descending
Finns en hel tråd om det, testa och sök.
Om man kollar på innehållet så är den väldigt dyr.
När jag mailade dem och frågade om innehållet fick jag minsann ett svar om att det höll samma pris som druvsocker och maltodextrin, oja, i färdigblandad energidryck på flaska eller liknande kanske :smash:
Dyrt var det iaf.
Kristian
12-04-2004, 20:10
Pro Targo är väl ändå inte så dyr...iaf inte där jag köper den.
Originally posted by Kristian
Pro Targo är väl ändå inte så dyr...iaf inte där jag köper den.
1 kg protein plus lite kolhydrater för 300 kr? Vasslet som det är mest av är gissningsvis koncentrat med tanke på fettmängden.
Köper man däremot storpack så blir det inte så farligt faktiskt, väldigt mycket marginal för storkunderna..
Originally posted by z_bumbi
Finns en hel tråd om det, testa och sök.
Sökte på targo och fick endast fram den här tråden...precis som bubbles...
Tråden startades 2002... heehe
King Grub
12-04-2004, 21:10
Originally posted by Halib
Sökte på targo och fick endast fram den här tråden...precis som bubbles...
Tråden startades 2002... heehe
Jag sökte, och hittade fler. Har du klickat på länken?
Det är inte så dyrt längre. Men det har sammansättning som jag personligen finner lite mysko. På deras hemsidan var det tänkt det ska fungera som en allaround drink för både efter träning och mellanmål.
Det innehåller 55%vassle och 45% kasein, inte det mest optimala efter träning teoretisk. Dessutom är propotionen för kolhydrater addeles för lite så man måste tillsätta extra kolhydrater.
Åt andra sidan om man ska bara käka det till mellanmål så funkar det bra men det är ganska onödig med kolhydrater som är snabbare än maltodextrin då.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.