View Full Version : kp3, kcg eller citrat
Min burk med kcg har tagit slut och jag tappade direkt 3 reps, inte kul. Tänkte höra med er om det är någon som har testat alla tre varianter och kan säga om det är någon skillnad, jag är lite sugen att prova kp3 som jag har hört en del bra om. Kcg innehåller citrat, hur stor skillnad är det att köra bara citrat mot kcg? Jag köra monohydrat och kcg på träningsdagarna vilket funkar bra, finns det någon annan kombination typ kcg lean som funkar bra tillsammans?
Tacksam för svar
KCG + LEAN = :thumbup: Mätta med vanligt kreatin monohydrate direkt efter träning.
KP3 va e de ? :naughty:
mangemani
23-11-2005, 17:53
KCG+LEAN = :bow: :thumbup:
KCG + LEAN = :thumbup: Mätta med vanligt kreatin monohydrate direkt efter träning.
kre-alkalyn o lean då? =)
KCG+LEAN = :bow: :thumbup:
Instämmer :thumbup: kp3 är även den en helt ok produkt men jag blir tveksam till produkten när man får massa klumpar i burken och bruna fläckar *screwy*
H.Emanuel
25-11-2005, 05:57
KP3 ger bra effekt för min del. När det kryper och sticker sådär under huden känner man sig som spiderman, typ
kre-alkalyn o lean då? =)
Har inte hört någon som har provat men återkommer med info :)
Instämmer :thumbup: kp3 är även den en helt ok produkt men jag blir tveksam till produkten när man får massa klumpar i burken och bruna fläckar *screwy*
Jag öppnade min KP3-burk idag och såg också något liknande =P ska det vara så?? massor med bruna korn bland flertalet vita.. jag trodde först att det möglat eller något sånt? men det är helt normalt alltså?
//Gustav
EiseltUK
25-11-2005, 18:25
Det var det som tillverkades under de fuktiga sommarmånaderna som bildade klumpar. Burkar är inte helt täta och några av ingredienserna i Kp3 (brusingredienserna) regaerar med vatten. Så man kan säga att bruseffekten har påbörjats men eftersom det inte är tillräckligt med vätska i fukten så blir det klumpar.
Tror inte att vi har det problemet med de batcher som tillverkas nu. Den funkar trots klumparna men kan vara lite krångligt att dosera.
/ Henrik
EiseltUK
25-11-2005, 18:26
Lasse är bra avundsjuk för att vi har kreatinpyrvat i Kp3. :D
/ Henrik
Ni som klagar på små prickar i KP3:n... Var glada att inte hela burkens innehåll var som en stenhård kaka istället. (Som i mitt fall)
mangemani
25-11-2005, 22:54
Ni som klagar på små prickar i KP3:n... Var glada att inte hela burkens innehåll var som en stenhård kaka istället. (Som i mitt fall)
det där känner man igen,dock inte med kp3 utan med en burk XXXX.
pulvret var som en stenhård kaka som man fick lov att skrapa som fan på för att få löst lite pulver.
Det var det som tillverkades under de fuktiga sommarmånaderna som bildade klumpar. Burkar är inte helt täta och några av ingredienserna i Kp3 (brusingredienserna) regaerar med vatten. Så man kan säga att bruseffekten har påbörjats men eftersom det inte är tillräckligt med vätska i fukten så blir det klumpar.
Tror inte att vi har det problemet med de batcher som tillverkas nu. Den funkar trots klumparna men kan vara lite krångligt att dosera.
/ Henrik
är det ingen risk att kreatinet skadas med så mycket fukt i burkarna.jag vill ha kreatin inte kreatinin när jag betalar dyra pengar för något.skulle jag få en burk med en stenhårdkaka i botten så skulle jag reklamera skiten omedelbart *grr*
det där känner man igen,dock inte med kp3 utan med en burk XXXX.
pulvret var som en stenhård kaka som man fick lov att skrapa som fan på för att få löst lite pulver.Varför ringer ni inte bara försäljaren och klagar o ber om en ny burk istället? Ofta det skall vara så.
Lindstein
26-11-2005, 20:39
Varför ringer ni inte bara försäljaren och klagar o ber om en ny burk istället? Ofta det skall vara så.
Därför att dom antagligen säljer ett annat märke själva, dom vill inte ha en ny burk, utan vill istället förnedra och sprida vidare hur "dålig" konkurentens produkt är...
Därför att dom antagligen säljer ett annat märke själva, dom vill inte ha en ny burk, utan vill istället förnedra och sprida vidare hur "dålig" konkurentens produkt är...
Vadå konkurrens ?
Båda är här. Fairing med KCG och Eiselt med Kp3. Sedan är det tomt. Det finns inga andra produkter som kan konkurera med KCG och Kp3.
Är det ingen som har provat både KP3 och KCG och som kan säga om det är någon nämnvärd skillnad.
Lindstein
27-11-2005, 00:47
Vadå konkurrens ?
Båda är här. Fairing med KCG och Eiselt med Kp3. Sedan är det tomt. Det finns inga andra produkter som kan konkurera med KCG och Kp3.
Om du läste hela texten skulle du också se att personen i fråga syftade på produkten XXXX som varken är från Fairing eller Eiselt. Även om frågan i grunden kom från kp3.
Smutskastning av en produkt på ett forum är i alla fall i mina ögen ett sätt att tracka ner en produkt, tycker inte du det?
Helt rätt Lindstein.
Klagomål på andra produkter ska naturligvis tas direkt med återförsäljaren eller tillverkaren.
Rubriken är ju annars kp3,kcg eller citrat och allt annat är ju oväsentligt i tråden.
Absalom^
12-12-2005, 10:12
Hur kommer det säg att ni inte nämner ALA? Själv äter jag ALA och Creatine Citrate, men jag kan tänka mig att jag är ute o cyklar. :D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.