PDA

View Full Version : Animal Stak

HenrY
15-08-2005, 19:36
Tjena!
Är det någon som använt Animal produkter här och kan rekommendera något?
Jag har funderat på Animal Pak eller Animal Stak2, självklart de svenska versionerna utan prohormoner.
Ger dessa någon effekt?
Ge gärna förslag på andra Animal produkter om ni har erfarenhet av sådana!

Jag har fått strikta order om att detta inte ska bli en diskussion om prohormoner, så inget sådant!

Mvh

AnimalGen
15-08-2005, 20:17
Rek dom djup, förutom MAX.

HenrY
15-08-2005, 20:58
MAX?
Du hade testat Animal Pak va? Va ere för skillnad mellan pak o Stak2?

nordland
16-08-2005, 09:48
Animal Pak är bra.. Komplett multivitamin/mineral, bcaa, fettsyror, kreatin, ala mm.. Komplett prestationshöjjare med andra ord. Dessutom blir det billigare än att köpa en massa produkter separat..

HenrY
16-08-2005, 11:41
Animal Pak är bra.. Komplett multivitamin/mineral, bcaa, fettsyror, kreatin, ala mm.. Komplett prestationshöjjare med andra ord. Dessutom blir det billigare än att köpa en massa produkter separat..

Aaa, de jag har pratat med säger att Pak är bra!
Om man kör på Pak, då kanske det är onödigt att trycka i sig andra multivitamin/mineral tillskott? Samt även kanske kreatin och koffein som jag kör på nu?

HenrY
16-08-2005, 12:35
Vad är skillnaderna mellan Pak och Stak2?

Frazze
16-08-2005, 12:43
Båda suger.

nordland
16-08-2005, 12:49
Stak 2 är en mera "flashig" produkt, med en massa onödigt/dyrt svammel i..

HenrY
16-08-2005, 12:49
Båda suger.

Så du har kört med dessa?

mystic[-_-]
16-08-2005, 12:54
Har inte testat men om jag skulle satsat på någon av de två så skulle det vara animal pak resten verkar vara hype

AnimalGen
16-08-2005, 16:24
Stak 2 är en testo booster plus NO. Inte det smartaste att köra i din ålder.

HenrY
16-08-2005, 17:14
Stak 2 är en testo booster plus NO. Inte det smartaste att köra i din ålder.

Neee, men det är väl frågan om det blir så mycke testo boost utan prohormonerna? Men produkten kanske har andra bra effekter med?

norsk_gadd
16-08-2005, 18:51
Neee, men det är väl frågan om det blir så mycke testo boost utan prohormonerna? Men produkten kanske har andra bra effekter med?

Räkna inte med att det ens får din testo produktion att röra sig överhuvudtaget. Bara en massa hype. testo-produktionen lämnar man ifred. Kommer inte hända ett skit, lägg pengarna på annat för någon testo-boost får du inte.

AnimalGen
16-08-2005, 19:16
Ja, NO.
AnimalStak 2 är bar lite dyrare än Universals NoX. Så du känna lite på det.

HenrY
16-08-2005, 19:45
Räkna inte med att det ens får din testo produktion att röra sig överhuvudtaget. Bara en massa hype. testo-produktionen lämnar man ifred. Kommer inte hända ett skit, lägg pengarna på annat för någon testo-boost får du inte.

Nej det var det jag menade!;)

Northstar
11-10-2005, 01:26
har testat animal stak 2 det e en bra produkt, funkade bra på mig, men som sagt det krävs att man tränar stenhårt och håller koll på vad man äter, det är ett tilskott och inge dunderhonung

/simon

Stab
11-10-2005, 17:41
Animal Pak verkar vara en ganska bra produkt på pappret dom andra kanske e lite hypade och universal kanske inte är billigaste märket.. men det är väl därför alla TATTARE här spyr galla över det typ som med ast.. bhaa *kissass*

The Draf
12-10-2005, 09:23
Den enda animal produkt som någonsin fungerat bra är gamla animal stak. DVS den som upphörde att existera när dom förbjöd pro-hormoner i USA. Bästa produkt dom har är det där balla häftet som dom skickar med sin produkter. Ger iaf motivation till att orka dieta och träna hårt