View Full Version : Eiselt Fastway ute ur sortimentet
Är Fastway borttaget ur sortimentet? hittar det inte i kolo-shoppen och inte heller i butiken där jag köpt det förut
Är Fastway borttaget ur sortimentet? hittar det inte i kolo-shoppen och inte heller i butiken där jag köpt det förut
Jag hittar det i en annan webshop, däremot ultraway: "Nu finns endast Vaniljsmak. Produkten utgår ur Eiselts sortiment. Eiselt rekommenderar Whey Fx till dig som vill ha likvärdig produkt." (citat från webshoppen ifråga)
EiseltUK
10-08-2005, 16:23
Ultraway ska utgå eftersom vi anses att rent vassleprotein inte behövs i Eiselt-sortimentet. Fastway kommer också att utgå men byts ut mot en ny produkt med lite ändrat innehåll.
/ Henrik
Ultraway ska utgå eftersom vi anses att rent vassleprotein inte behövs i Eiselt-sortimentet. Fastway kommer också att utgå men byts ut mot en ny produkt med lite ändrat innehåll.
/ Henrik
Mer kadavermjöl och tapetklister då eller ........ :laugh:
EiseltUK
10-08-2005, 16:50
Fiskar du efter tips på nya bra produkter? :laugh:
Ok, tack för svaren. Följdfråga: Kommer apelsinsmaken finnas?
Fiskar du efter tips på nya bra produkter? :laugh:
Jepp , jag har fått ett fett erbjudande att förbättra ett visst amerikanskt företags produkter :devil:
EiseltUK
11-08-2005, 15:53
Ok, tack för svaren. Följdfråga: Kommer apelsinsmaken finnas?
Den nya produkten som ska ersätta Fastway (som vi kallar "PROSYN") kommer troligen i apelsin eller någon form av citrusaktig smak. Än så länge så har vi inte fått till smaken riktigt.
/ Henrik
Den nya produkten som ska ersätta Fastway (som vi kallar "PROSYN") kommer troligen i apelsin eller någon form av citrusaktig smak. Än så länge så har vi inte fått till smaken riktigt.
/ Henrik
Kommer ni någon gång att göre ett rent hydrolysat?
/Timme
EiseltUK
11-08-2005, 17:10
Nej. ProSyn är bättre än rent hydrolysat. :)
/ Henrik
/ Henrik
fy fan vad gött at den e bättre än det bästa :hbang:
/ Henrik
Okej, på vilket sett är det bättre än rent hydrolysat? Vad kommer det att innehålla?
Vad jag vet så finns det inget som är snabbare än vassle och kasein hydrolysat så hur i hela världen kan ProSyn vara bättre?
Är det så att ProSyn inte är tänkt att tas i samband med träningen? Fattar noll just nu :MrT:
/Timme
EiseltUK
12-08-2005, 15:47
Okej, på vilket sett är det bättre än rent hydrolysat? Vad kommer det att innehålla?
Vad jag vet så finns det inget som är snabbare än vassle och kasein hydrolysat så hur i hela världen kan ProSyn vara bättre?
Är det så att ProSyn inte är tänkt att tas i samband med träningen? Fattar noll just nu :MrT:
/Timme
ProSyn ger en bolus av essentiella aminosyror i samma proportion som mänsklig muskelvävnad och i ungefär dubbla koncentrationen som samma mängd hydrolysat. Så produkten skiljer sig en hel del från vanligt hydrolysat.
Dessutom är ProSyn är hypoallergent, fritt från animaliska produkter, GMO-fritt och råvarorna uppfyller etablerade farmakopéer.
Ska tas före och efter träning, eventuellt även under träningen.
Vi får se vart priset hamnar men jag har goda förhoppningar om att priset ska bli rimligt för varje gram aminosyra.
/ Henrik
Highlander
12-08-2005, 16:16
ProSyn ger en bolus av essentiella aminosyror i samma proportion som mänsklig muskelvävnad och i ungefär dubbla koncentrationen som samma mängd hydrolysat. Så produkten skiljer sig en hel del från vanligt hydrolysat.
Dessutom är ProSyn är hypoallergent, fritt från animaliska produkter, GMO-fritt och råvarorna uppfyller etablerade farmakopéer.
Ska tas före och efter träning, eventuellt även under träningen.
Vi får se vart priset hamnar men jag har goda förhoppningar om att priset ska bli rimligt för varje gram aminosyra.
/ Henrik
låter fett dyrt i bara produktion dock, tiodubbla det priset och det är väll det man får ge av sitt månads-begränsade CSN bidrag *grr*
Varför vill man en aminosyraprofil som liknar mänskliga muskler, är det inte bättre att tillföra mer av de aminosyror som behövs mest i samband med träning?
I övrigt låter beskrivningen precis som det som används för vissa diethundfoder men det kanske bara är en slump? :D
Fredrik790
13-08-2005, 11:51
Hoppas att ProSyn inte blir som KP3; en grymt bra produkt som man inte har råd att använda.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.