View Full Version : beställning av kosttillskott hjälp
mangemani
16-04-2005, 16:07
hoppas den där rubriken dög,visste inte riktigt vad annars jag skulle skriva=/.
har fått lite boost i ekonomin just nu och med tanke på att jag nyss har börjat deffa så tänkte jag spendera en del på kosttillskott.
jag har råd att lägga ut uppåt 2300 kr.
detta är min lista som jag har knåpat ihop:
ALA= 269 kr
Rapid hydro blend= 645 kr (beställer när dom har fått in produkten på den här sidan)
protec = 525 kr
LEAN= 319
HMB= 489
= 2247
men vad mer?vad kan ni rekomendera mer för en god deff när det gäller kosttillskott?
och ni behöver inte säga "lägg pengarna på mat istället" för den delen är redan fixad och 2300 har jag råd att spendera så det är inget problem.
Fiskolja om du inte redan äter det eller mycket fet fisk.
Fairings Lean kan du testa om du vill lägga ut mer pengar.
En hink Vitargo om du nu har cash.
Det enda essentiella ovan är dock fiskolja under förutsättningarna jag angav. Resten är för att du har pengar. Annars kan du ju köpa mer av det du redan köpt.
mangemani
16-04-2005, 16:20
Fiskolja om du inte redan äter det eller mycket fet fisk.
Fairings Lean kan du testa om du vill lägga ut mer pengar.
En hink Vitargo om du nu har cash.
Det enda essentiella ovan är dock fiskolja under förutsättningarna jag angav. Resten är för att du har pengar. Annars kan du ju köpa mer av det du redan köpt.
fiskolja käkar jag redan.
lean har jag läst lite om och verkar bra,så det skriver jag upp.
vad mer?
tack för svaret btw
Finns nog inte så mycket mer som är värt att äta. HMB kanske, men jag är inte riktigt övertygad om dess verkan. Jag är dock inte helt insatt i just HMB. Annars är det bara Vitargo kvar som jag skulle köpa.
mangemani
16-04-2005, 16:37
lite offtopic,men vad är HMB?
vad kan ni rekomendera för kolydrats kosttillskott till hydron?
ugly_kid
16-04-2005, 16:43
kreatin
mangemani
16-04-2005, 16:47
kreatin
går redan på kreatin.
lite offtopic,men vad är HMB?
vad kan ni rekomendera för kolydrats kosttillskott till hydron?
HMB (http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=21&products_id=60)
Kolhydrattillskott - Vitargo för tredje gången ;)
mangemani
16-04-2005, 18:46
HMB (http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=21&products_id=60)
Kolhydrattillskott - Vitargo för tredje gången ;)
HMB lät intressant,men det var nått i texten som gjorde en lite fundersam över det "HMB är bäst när man inte har tränat så länge"=/..jaja,det har inget med den här tråden att göra,ska forska lite i det så får vi se:)
jaha,trodde det var nån fettförbrännande produkt=/....såg den dock ej i web shopen=/
men iaf,nu är pengarna jag kan handla för så gott som slut om jag nu köper HMB.
stort tack william:)
HMB lät intressant,men det var nått i texten som gjorde en lite fundersam över det "HMB är bäst när man inte har tränat så länge"=/..jaja,det har inget med den här tråden att göra,ska forska lite i det så får vi se:)
jaha,trodde det var nån fettförbrännande produkt=/....såg den dock ej i web shopen=/
men iaf,nu är pengarna jag kan handla för så gott som slut om jag nu köper HMB.
stort tack william:)
Vassego :)
Kolozzeum säljer inte Vitargo. Om du vill ha produkten är det bara till att googla.
muskelbyggarn
16-04-2005, 19:47
Tips är att strunta i HMB, det kan vara intressant i kombination med kreatin men satsa mer pengar på protein/kreatin istället.
Vänl,,,
Tobbe
mangemani
16-04-2005, 20:04
Tips är att strunta i HMB, det kan vara intressant i kombination med kreatin men satsa mer pengar på protein/kreatin istället.
Vänl,,,
Tobbe
ok.
men jag har rapid hydro blend och 3 kilos protec i listan redan,är det nån annan protein produkt du kanske tänker på och som du kan tipsa om:)?
kreatin har jag 1 halv burk av + en hel påse i reserv,så det kommer räcka ett tag:)
ok.
men jag har rapid hydro blend och 3 kilos protec i listan redan,är det nån annan protein produkt du kanske tänker på och som du kan tipsa om:)?
kreatin har jag 1 halv burk av + en hel påse i reserv,så det kommer räcka ett tag:)
Det verkar som du mer vill handla av intresse för kostillskott och träningsresultat än ett faktiskt behov? Inget fel i det, styrketräning är till stor del intressedrivet och själv gillar jag att smaka på än det ena än det andra som Tobbe har på lager.
En MRP kanske, alltså en blandning av lite kolhydrater och en rejäl dos protein att skvimpa i sig som second meal/stressmellis kanske?
Eller varför inte en rad olika smaker, cookies&cream, banana&strawberry, chocomint...tja? Eller ett proteintillskott med en blandning av vassle och äggvita? Det är sånt som gör det roligt att packa upp lådan när den anländer och inspirerande när blendern står och snurrar, nya smaker kittlar tungan som bekant. Annars finns det tillskott som folk svär över ger både mer gaist och bättre styrka under träningarna, utan att falla in under olagligheter.
Lizard
mangemani
17-04-2005, 12:41
så,då var det beställt.
skippade rapid hydro blend och tog 4 kilos rapid recovery.
skippade också HMB och ersatte den med LEAN och 500g L-Glutamin.
summan,2530:)
tack för hjälpen en än gång
muskelbyggarn
18-04-2005, 08:29
>Lizzy
Jag får väl öppna en lager-smakning så du kan få dina lustar uppfylda :D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.