PDA

View Full Version : Snacka produkter - inte försäljare!

Allan
12-04-2005, 20:05
Jag flyttade en tråd nu där det var uppenbart att man puffade för en speciell försäljare. Det vore trevligt om ni kunde ge fanken i just att diskutera om just de som säljer.
Så länge ni skriver bra grejor är de jätteglada - skriver ni att deras produkter är dåliga skriver de genast arga brev till oss.

Bara för det kommer vi att sätta fler försäljare på xxxxxxx-listan, som *************

allan

z_bumbi
12-04-2005, 20:17
Och det är inte okey att be någon skicka ett PM om de är mer intresserade av en produkt eller att be någon skicka ett PM om var man kan köpa en vara!

KIRE
12-04-2005, 20:27
Men ni raderade ju hela tråden?
Varför inte bara plocka bort inläggen som innehåller frågor eller svar om försäljningsställen?

Nu försvann ju även inläggen i tråden där folk kunde få bra
tips på produkter. Antar att det var just det som var meningen eller? ;)

Varför inte bara uttryckligen skriva i reglerna att det är otillåtet att
skriva produktnamn överhuvudtaget?. Då slipper man allt snack.

Bigbulka
12-04-2005, 20:29
Oj då!

Allan
13-04-2005, 18:24
Men ni raderade ju hela tråden?
Varför inte bara plocka bort inläggen som innehåller frågor eller svar om försäljningsställen?

Nu försvann ju även inläggen i tråden där folk kunde få bra
tips på produkter. Antar att det var just det som var meningen eller? ;)

Varför inte bara uttryckligen skriva i reglerna att det är otillåtet att
skriva produktnamn överhuvudtaget?. Då slipper man allt snack.

Det är OK att snacka produkter. Vissa produkter heter precis som sitt försäljningsställe - too bad för dem. Och nej, vi har inte tid eller ork att sitta och sortera bort saker som BORDE VARA HELT SJÄLVKLARA!

Man länkar inte till andra webshoppar- är man ens tveksam om ens inlägg faller utanför ramen ska man PMa en moderator om det. Jag känner mig inte ett dugg skyldig för att jag slaktade hela tråden. Det hade gått jättebra att diskutera produkten utan att tala om var/vem som sålde.

allan

Allan
06-05-2005, 20:47
BUMP! Det finns några kosttillskottsförsäljare som verkar kunna göra precis vad som helst för att de ska kunna synas här. De är jätteglada när ni skriver att de är bra grabbar, och de blir skitförbannade på oss när ni säger att deras protein smakar armhåla. Därför kan man inte skriva ******************* utan att det blir *******************.

Den som i fortsättningen envisas med att försöka komma runt det här genom att skriva det på olika vis kommer att varnas och andra gången stängas av. Jag är less på sura PM.

allan