PDA

View Full Version : Min Kost i Lumpen...

Spacer
18-02-2005, 11:45
Tjo, är så att man legat inne nu i 3 veckor och har märkt att man inte får i sig alls så pass mycket som man vill. Hade med mig bars som jag tog efter träning.
Nu har man iaf fått plats så att jag kan ta med malto och vassle.. mina bars är slut btw.
Kosten där är inte mycket att tala om.

Frukost:
Gröt
Ägg
Grovt bröd

Lunch:
Svenson kost (dvs allt möjligt, oftast vanlig mat)

Middag:
Svenson kost (dvs allt möjligt, oftast vanlig mat)

Kvällsmat:
2 vita bröd
Ost
Chockladdryck

Som ni kanske ser så har man bara 3 riktiga mål.. kvällsmaten suger ju apa.
Ska jag köpa bars som jag har som mellanmål och använda malto/vassle efter träning? Strävar inte över att gå upp en massa under GSU:n, går ju inte... men iaf behålla nuvarande massa osv.
Vore schysst med lite tips över hur jag ska komma igenom detta :P
Är bevakningssoldat så sedan när GSU:n är klar så bör jag ha tid över för att äta mer och träna bättre.

//Jonas

King Grub
18-02-2005, 13:22
Ramar du in passet med malto och vassle borde det inte innebära några större problem att få träningen produktiv med den kost du beskriver. Har du inte möjlighet att använda t ex bröd, en burk tonfisk och någon frukt emellanåt?

Spacer
18-02-2005, 14:56
Jag ligger inne i kvarn nu som är mitt i skogen, finns inga affärer och vi får inte ha någon typ avmat i sköåpen som avger doft *screwy*
Vi har en kiosk/matställe här som är öppet efter 16:30... dom har kanske bananer osv. Deras mat som dom säljer är Kebab med bröd, kebab tallrik, hamburgare, en platt köttsak som jag glömt av vad den heter :)

Såg inne nu på kolos webshop att dom hade nya bars, ON - ABB Steel Bar.
Bör man kanske köpa hem sådana med så man kan få i sig lite mellanmål om det inte finns något annat tillängligt?

Om jag nu skulle käka bars så är det endast tills min GSU är klar.
Äter hellre riktig mat som mellanmål. Btw, kvällsmat? kanske bara 2st bananer eller göra en drink?