View Full Version : Priset på daily one?
better__bodies
12-10-2004, 14:03
Jag har sökt och sökt men inte hittat vad är priset på daily one multi vitaminer & mineraler med järn?
King Grub
12-10-2004, 14:07
Var har du sökt? Kolozzeum säljer inte TwinLab:s produkter, så här lär du få söka länge. Om du nu måste ha den produkten får du leta dig till en återförsäljare.
better__bodies
12-10-2004, 14:14
Var har du sökt? Kolozzeum säljer inte TwinLab:s produkter, så här lär du få söka länge. Om du nu måste ha den produkten får du leta dig till en återförsäljare.
Jag har sökt på google, men jag hittar daily on men utan järn sen säljer dom bara 60 kapslar men ska ha 30.
Dom kanske har slutat med denna produkt?
Köp Complete Vitamin/mineral från Fairing i web-shoppen.... Dom e faan bättre.
M
AngelLove
12-10-2004, 16:10
Får jag fråga om man får jämföra det som Pdaddy rekommenderar med en annan produkt som säljs på annat ställe (ex i affär över disk) ??
Detta pga av att priset är ungefär detsamma men innehållet är betydligt mer.
Köp inte vitamintillskott från något kosttillskottföretag. Visst, de innehåller lite mer vitaminer, men på mineralsidan är det faktiskt mindre än i vitamineraltillskott från stormarknader. Och jag tvivlar starkt på att det är så stor skillnad i upptaget att det är värt att betala 4-5ggr mer per tablett.
Edit: Skrev om inlägget.
Är det här jag kommer in i bilden? Min Daily One står här på hyllan och glänser :rolleyes: ;) Nej men letar du noga så hittar du är väl allt jag borde säga
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.