View Full Version : Återförsäljare?
Finns det nån återförsäljarebutiker som säljer olika kosttillskott i Västerås?
med tanke på att det blir billigare att handla över disk.. :em:
Hur ofta är det billigare i affäret än nätet? :confused:
Nutrition Outlet har 2st Gym som säljer det mesta i kosttillskottsväg i Västerås.Mälardalens hälsopark likaså.
Tel.nr och adress får du leta fram själv :cool:
Hur ofta är det billigare i affäret än nätet? :confused:
"Nätpriser" i butiken och man slipper frakter.
Budo & fitness nere på stan. Vet inte vad gatan heter men det är samma som cafe´gränden. Dem har ganska bra priser, men jag tror ändå att det blir billigare om du handlar på nätet. :thumbup:
Finns även en butik på bäckby. Vet inte vad den heter, har aldrig varit där men den ligger brevid dataknuten, typ vid skokanonen.
På budo-fitness har dom samma priser på exellvassle som här, om man är student vill säga, annars får du lägga på en tia.
Hur mycket måste man handla för att vara återförsäljare för fairing och eiselt då? ;) Våran klubb dök just upp 98 nybörjare tydligen. :D
Jag har letat överallt efter budo-fitness butiken men hittar den inte...nån som vet vart den ligger? ligger den i centrum?
På vilket gym tränar ni i Västerås,,ni som bor där?
King Grub
03-09-2004, 14:20
Jag har letat överallt efter budo-fitness butiken men hittar den inte...nån som vet vart den ligger? ligger den i centrum?
Finns det ingen telefonkatalog? :)
Tja Mac.
Nu har jag kollat upp lite bättre var budo fitnessbutiken ligger, Sturegatan 15 är det.
Jag tränar på Nautilus på kristiansborg. Har tränat där några år nu men funderar på att byta till våren då mitt träningskort går ut. Blir kanske Nutrition Outlet sen.
ok..! tack så mycket tias!
själv så har jag nyss flyttat till västerås och funderar över vart jag ska köpa gymkort..!
tias jobbar du eller pluggar du i västerås?
På vilket gym tränar ni i Västerås,,ni som bor där?
Ställ dig i korsningen vid galerian PUNKT. Tvärs över gatan ligger H & M. Gå NED i backen mot Skrapan. Gatan, halvvägs ned, in till vänster, är Sturegatan. Gå 150 m, passera ingången till Gallerian och du har shoppen ytterligare 50 m framför dig till vänster :D
NO, Bäckby.
ok...man tackar & :bow: sverker
acidbl00d
04-09-2004, 14:48
www.gulasidorna.se
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.