View Full Version : Exell vassle?
Har jag blivit blind elle rhar exells vassle försvunnit ur shoppen?! :cryout:
Är detta bara tillfälligt?
*BUMP*
Jag undrar också vart Exell's vassle tagit vägen?
Ja, jäklar du... Det är borta!
Är den bara tillfälligt slut eller kommer den aldrig mera tillbaka?:cryout:
gnälldes väl för mycket om ggs skabbprotein ;D
ne, men borta kan det väl inte vara? eller? kanske någon som snodde hela lagret i fredags när det var 1300kr/10kg o fraktfritt
Detta kanske förklarar varför min beställning på 10 kg Vassle inte kommit fram efter 6 dagar.. ?
:cryout:
bubbleman
06-07-2004, 21:59
Originally posted by Zozza
Detta kanske förklarar varför min beställning på 10 kg Vassle inte kommit fram efter 6 dagar.. ?
:cryout:
Min beställning på 13 kg kom efter 3 dagar:booty:
Jag vill också veta, gjorde man bort sig genom att inte beställa? :/
Ska man tvingas till dyra märken nu eller?
Det är troligtvis ett tillfälligt "fel".
Har inte hört nåt om att det är på väg ut ur sortimentet.
Alla andra exell-produkter är kvar.
Erhm.. :em:
Vi har varit tvugna att ta bort det tillfälligt pga leveransproblem från tillverkaren :furious:
Pga att vi försöker att ta lite lediga dagar så har inte all information kommit upp ännu men det är på G.
Mvh Niklas
Originally posted by Niklas
Vi har varit tvugna att ta bort det tillfälligt pga leveransproblem från tillverkaren :furious:
Pga att vi försöker att ta lite lediga dagar så har inte all information kommit upp ännu men det är på G.
Mvh Niklas
Så det kommer ta jättelång tid innan min Vassle beställning kommer fram?
Fy fasen vad oproffsigt och oseriöst det där lät..
Mvh Niklas
Så vi som beställde i fredags kommer att få vänta ett tag alltså?
Dåligt att inte höra av sig och förklara isåfall.
Om så är fallet så borde kanske Niklas och Kolozzeumgänget fundera på nån slags liten kompensation..
FREEEEBIEEE!!! :D
fieldmouse
08-07-2004, 15:45
Gratis shaker till medlemmarna?
Någon vecka efter att jag beställt mitt kommer shakern in i shoppen. Man blir inte lite förbannad, får köra med colaflaskor och en tratt nu.
Originally posted by fieldmouse
Gratis shaker till medlemmarna?
Någon vecka efter att jag beställt mitt kommer shakern in i shoppen. Man blir inte lite förbannad, får köra med colaflaskor och en tratt nu.
Ja herregud vilken katastrof, för att du är för snål för att pröjsa 40 spänn för att köpa en shaker lokalt!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.