View Full Version : Vad för kosttillskott?
Glenner_84
03-07-2004, 23:15
Tänkte jag skulle köpa nytt kosttillskott nästa vecka. Har 4kg Super Mass Fuel för tillfället vilket jag också kommer att använda, Har varit sjuk i ungefär 3 veckor, 1v halsfluss och 2 veckors jävla hosta som vägrar släppa. Mitt mål är att gå upp maximalt i vikt på så snabb tid som möjligt. Funderar på att köpa Excell Vassle (10kg) och dextropur. Vill inte gå upp mycket i fett, fast det kommer man ju göra iaf :MrT: . kommer bli en extrem bulk, samtidigt som jag kommer udvika allt fett då. KOmmet givetvis äta som en jävla häst under bulktiden.
Addera lite kreatin till kundvagnen så skall du väl ha goda förutsättningar att öka en massa i både vikt och styrka.
Glenner_84
04-07-2004, 00:21
Originally posted by Fors
Addera lite kreatin till kundvagnen så skall du väl ha goda förutsättningar att öka en massa i både vikt och styrka.
Jag är ingen nybörjare inom kosttilskott har använt en massa olika, ville mer höra vad ni själva har använt och hur det fungerat, själv tycker jag MaxGain gjorde en del då jag gick upp 4kg på 2veckor, då fick jag visserligen en skön mage me :P
Originally posted by Glenner_84
Jag är ingen nybörjare inom kosttilskott har använt en massa olika, ville mer höra vad ni själva har använt och hur det fungerat, själv tycker jag MaxGain gjorde en del då jag gick upp 4kg på 2veckor, då fick jag visserligen en skön mage me :P
Jag vet att du inte är nybörjare :) Men förutom en massa vassle ser jag ingen anledning att köpa annat än just kreatin.
Glenner_84
04-07-2004, 00:35
Originally posted by Fors
Jag vet att du inte är nybörjare :) Men förutom en massa vassle ser jag ingen anledning att köpa annat än just kreatin.
körde på kreatin ett tag, gav skönt tryck och ökade en del i styrka. nu är jag iof lite mer intresserad av proteinpulver, vassle, gainers etc. rätt dum tråd, borde kanske ställt frågan anorlunda...orkar itne ändra. ska i vilket fall köpa 10kg vassle, ville bara veta hur det fungerat för er andra och hur det är tillsammans med dextropur.
antagligen har det fungerat som vassle brukar fungera mest? :), ta några påsar av varje smak så du är garderad o inte sitter med 10kg av en smak som du inte tyckte var riktigt toppen.
Jag skulle ta med några omega3-kapslar också men det är ju jag det :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.