View Full Version : Whaay
Hur bra är sånt där whaay protein? Hört att man kan öka 10kilo på bara 2-3 burkar enligt han i affären !
Originally posted by Tigern
Hur bra är sånt där whaay protein? Hört att man kan öka 10kilo på bara 2-3 burkar enligt han i affären !
:laugh:
Du skämtar med oss va?
Och om du inte gör det så läs lite i forumet här så märker du att det krävs lite mer än några burkar protein. Iofs går det ju bra att öka i fett om man nu vill det, men antar att du vill öka i muskler?
Glenner_84
03-07-2004, 23:17
Nej det är 100% sanning, köper du tre sådana burkar så kommer du öka ungefär 15kg i rena muskler. Försök att äta så lite som möjligt under tiden du tränar och äter det här kosttillskottet, vilket kommer ge dig otroliga resultat på väldigt kort tid. :angel: :notme:
Så många burkar som han har i affäret borde han vara större än Ronnie eller hur? ;)
Originally posted by Prankie
Så många burkar som han har i affäret borde han vara större än Ronnie eller hur? ;)
Inte vet jag, vem är ronnie ? någon här på kolozzeum ?
Glenner_84
03-07-2004, 23:24
Jepp Ronnie Coleman heter han, han brukar surfa här på forumet imellanåt, :kickass:
Ser ut så här:
Hur många år är du?
Har du tränat något och isåfall hur många gänger?
Skriv lite fakta om dig så kan du få mer hjälp.
Originally posted by gosh
Hur många år är du?
Har du tränat något och isåfall hur många gänger?
Skriv lite fakta om dig så kan du få mer hjälp.
-29år
- tränat i 1månad så det har nog blivit en 10 träningar.
Glenner_84
03-07-2004, 23:28
SKämtar med dig, Ronnie Coleman är en enorm bjässe från usa som vunnit MR Olympia några gånger, en utav världens mest kända BB profiler. Och du kommer absolut inte gå upp 15kg på 2 veckor genom kosttillskott som han rekomenderat. Han har nog ingen som helst aning om vad han pratar om den lilla fjanten, antar att han föröker tjäna pengar, eller så är han extremt jävla körd. Nu ska jag kolla på Mad MAx, du kommer säkert få hjälp av någon här angående kost, träning och vilka kosttilskott du behöver.
GOd natt
Hur mycket muskler vill du få ? Vad är din målsättning ?
Hur mycket muskler vill du få ? Vad är din målsättning ?
Vill nog se ut som han den färgade som Glenner_84 visade !
Hur länge måste man träna då 1år eller?
Vill nog se ut som han den färgade som Glenner_84 visade !
Hur länge måste man träna då 1år eller?
Ja det kan nog vara en rimlig tid. Men tänk på att det blir mycket dyrt med kläder. Det brukar inte dröja mer än en till två månader så har man växt ur aktuell garderob och för köpa nya. Så håller det på ett tag tills du nått ditt ideal.
Banna detta kräk. Oseriös som få.
Originally posted by AnabolicProtein
Banna detta kräk. Oseriös som få.
Nu är du inte snäll alla måste ju börja någonstans...
Du är 29 år, och har en hjärna som en 13årings? Iaf när de gäller styrketräning. Vilken idioti får dig att tro, och våga fråga på ett seriöst sätt om det tar 1 år att se ut som "den färgade på bilden"? (dvs regerande Mr Olympia). Kan du då inte bara ta dig en funderare, och tänka, "alla som tränat något år borde ju då se ut som han den färgade på bilden, och jag har inte sett en enda i Sverige som ser ut som han. hmm nåt stämmer inte i mitt resonemang."
Din extrema felstavning av whey-protein, och att det är lördagkväll (vilket kan förutsätta att du druckit och sitter full bakom tangentbordet) gör inte saken bättre.
Men vilken planet har du levt de senaste 25 åren?
Antingen är du avundsjuk på killar med muskler och känner därför ett behov av att larva dig.
Eller så är det bara någon sjuk humor du håller på med, kanske är du på lyran men att det inte blev utgång idag, och därför tycker det är kul att posta lite dumma inlägg här.
Eller så är det något värre...
Men vilken planet har du levt de senaste 25 åren?
Antingen är du avundsjuk på killar med muskler och känner därför ett behov av att larva dig.
Eller så är det bara någon sjuk humor du håller på med, kanske är du på lyran men att det inte blev utgång idag, och därför tycker det är kul att posta lite dumma inlägg här.
Eller så är det något värre...
Jag gissar på............ sjuk humor :D
Glenner_84
04-07-2004, 00:17
Jag gissar på............ sjuk humor :D
SÖk hjälp om du tror att du kan bli som den "färgade",, tror du själv att du kommer öka en massa jävla kilon och sedan se ut som en värdselit som tar både GH, AAS och har gener som en gammal gnu? skulle chansa på att du troligtvis är 12 år med dina patetiska inlägg. Antar att du smuttat på mammas tutte de senaste 20 åren, att du bor i en låst källare uppe vid finska gränsen och att du aldrig hört ordet "vagina".
Ska du bli stor så måste du köpa kosttillskott för minst 4000:- här på webshoppen, då kommer du defenitivt bli som den färgade. Bara å beställa med en gång!
LYCKA TILL! :thumbup:
Originally posted by Glenner_84
SÖk hjälp om du tror att du kan bli som den "färgade",, tror du själv att du kommer öka en massa jävla kilon och sedan se ut som en värdselit som tar både GH, AAS och har gener som en gammal gnu? skulle chansa på att du troligtvis är 12 år med dina patetiska inlägg. Antar att du smuttat på mammas tutte de senaste 20 åren, att du bor i en låst källare uppe vid finska gränsen och att du aldrig hört ordet "vagina".
Ska du bli stor så msåte du köpa kosttillskott för minst 4000:- hjär på webshoppen, då kommer du defenitivt bli som den färgade. Bara å beställa med en gång!
Lilla du, du kan väl säga till när du är annat än en liten snorig 20åring som bor hemma hos mamma!
Lilla du, du kan väl säga till när du är annat än en liten snorig 20åring som bor hemma hos mamma!
stick
Ska du bli stor så måste du köpa kosttillskott för minst 4000:- här på webshoppen, då kommer du defenitivt bli som den färgade. Bara å beställa med en gång!
Han är 12 år, men hans moder har ammat honom i 20 år? :confused:
Själv undrar jag vilken användare som döljer sig bakom "Tigern". Har mina aningar:MrT:
Glenner_84
04-07-2004, 00:24
Bor inte hemma hos mina föräldrar längre din nerdrogade förortsbög. du som snart är trettio bast bör nog veta bättre än att man går upp 15kg på 2veckor genom kosttilskott. du förlöjligar hela det här jävla forumet genom dina patetiska inlägg din lilla fjant. BANNA!!!!!:insane:
Glenner_84
04-07-2004, 00:25
Originally posted by Halldin
Han är 12 år, men hans moder har ammat honom i 20 år? :confused:
Själv undrar jag vilken användare som döljer sig bakom "Tigern". Har mina aningar:MrT:
han säger ju att han är 29, jag sa att man kan tro att han är 12 år ;)
han säger ju att han är 29, jag sa att man kan tro att han är 12 år ;)
Nu ska du inte komma här och komma ;)
Dags för snarkofagen känner jag :sleep:
Bor inte hemma hos mina föräldrar längre din nerdrogade förortsbög. du som snart är trettio bast bör nog veta bättre än att man går upp 15kg på 2veckor genom kosttilskott. du förlöjligar hela det här jävla forumet genom dina patetiska inlägg din lilla fjant. BANNA!!!!!:insane:
Tror att det är flera som bör ta och ändra tonen här. :nono:
Tigern - skärp till dig eller så åker du ut.
till best of nu ALLAN!!!
:laugh: :laugh:
Originally posted by Pez
Alltid skärp Pez pojken :smokin: men även jag måste ju få ha roligt ibland;)
Glenner_84
04-07-2004, 00:32
Originally posted by Pez
sorry, men den patetiska jäv**n bör ni banna direkt....29 bast...Tsssss
Jesus ... nog märks det att det är lördag kväll alltid.
Glenner_84
04-07-2004, 00:43
Banna han nu allan, stavningen på tråden är ju till och med patetisk
Sluta att klanka ner på Dwag... :D
allvarligt alltså...haha...
Glenner_84
04-07-2004, 00:49
Originally posted by Jarod
Sluta att klanka ner på Dwag... :D
allvarligt alltså...haha...
ne fy fan! :D
Oj vilka aggressiva killar, blir ni så av anabola!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.