PDA

View Full Version : protein som räcker länge

Ready-to-takeoff
01-07-2004, 10:54
hej

jag söker efter nån produkt som innehåller mycket protein, för runt 500 kr det ska räcka i minst en månad

tack på förhand

Zozza
01-07-2004, 10:55
EDIT: Missförstod frågan :insane:

King Grub
01-07-2004, 11:02
Eftersom det står i kostforumet och inte kosttillskott antar jag att du menar mat. Billiga tonfiskburkar? Storpack ägg? Alaska pollock?

Ready-to-takeoff
01-07-2004, 11:40
oj läste ett annat tråd i denna forum så jag glömde byta , men flytta gärna denna till kostillskott. Jag menar kostillskott som innehåller mycket protein

aliquis
01-07-2004, 12:20
ta den med lägst kilopris förslagsvis :smash:

edit:
tyvärr är det ju en bit tills det blir fraktfritt på kolozzeum, så eventuellt blir det ju billigare att handla lokalt, men mitt förslag blir att du väntar tills imorrn (fredag) och ser vad shoppen har att erbjuda, har du tur kanske det är fraktfritt eller något specialerbjudande.

Ready-to-takeoff
01-07-2004, 12:38
Originally posted by aliquis
ta den med lägst kilopris förslagsvis :smash:

edit:
tyvärr är det ju en bit tills det blir fraktfritt på kolozzeum, så eventuellt blir det ju billigare att handla lokalt, men mitt förslag blir att du väntar tills imorrn (fredag) och ser vad shoppen har att erbjuda, har du tur kanske det är fraktfritt eller något specialerbjudande.

finns inga butik som säljer kosttillskott här , ska vänta tills imorn.

nordland
01-07-2004, 13:33
Originally posted by Ready-to-takeoff
hej

jag söker efter nån produkt som innehåller mycket protein, för runt 500 kr det ska räcka i minst en månad

tack på förhand

Mycket protein, räcka en månad och kosta max 500....

Öhhh..... lite små svårt att rekomendera någon produkt om du själv inte har någon ide om vad du ska ha. Och hur mycket du kommer att använda dagligen....

Vad ska du ha.... Proteinpulver, gainers, mjölk, ost?????

Var god formulera om frågan.... :insane:

aliquis
01-07-2004, 13:38
proteinpulver verkade det ju vara som han var ute efter.

nordland
01-07-2004, 18:05
protein som räcker länge stod det..... Sedan får du tolka det som du vill. Det skulle innehålla mycket protein, vilket inte behöver betyda att det var just proteinpulver han var ute efter. De flesta proteinpulver brukar just innehålla protein...

King Grub
01-07-2004, 18:09
"Jag menar kostillskott som innehåller mycket protein" tyder ju på att det var proteinpulver som åsyftades.

nordland
01-07-2004, 18:13
sedan återstår ju bara frågan hur mycket han ska ta/gång och hur ofta..... Lätt och svara hur länge det ska räcka.... naae........

Grahn
01-07-2004, 18:14
Ett protein som räcker länge är ett protein som smakar ohyggligt illa.
;)

Bamse
01-07-2004, 18:18
Originally posted by Grahn
Ett protein som räcker länge är ett protein som smakar ohyggligt illa.
;)

Jag lade ner 1 kg blåbärsprotec i en glasslåda förra sommaren.... har fortfarande ungefär hälften kvar!

Och vad är då kontentan av detta? Jo, PROTEC är ett protein som räcker länge! :thefinger

z_bumbi
01-07-2004, 19:15
Originally posted by Bamse

Jag lade ner 1 kg blåbärsprotec i en glasslåda förra sommaren.... har fortfarande ungefär hälften kvar!

Och vad är då kontentan av detta? Jo, PROTEC är ett protein som räcker länge! :thefinger

Du behöver en mixer, mjölk och frysta blåbär (ev hallon), sen får du gissa vad du ska göra själv. :D