View Full Version : Skumt tillskott
Jag och min kompis har ett litet överskott av pengar ( gott :D ) så vi tänkte bränna det lite på tillskott. Han har ögonen på Testomin på http://aja baja.nu ( observera mellanslaget mellan gym och grossisten )
Det verkar väldigt bra men det känns så "fuskigt". Är det någon som kan reda ut lite bättre om det är bra/dåligt. Finns det några nackdelar som man verkligen måste få reda på osv? Känns lurigt tycker jag..
Är inte så insatt i detta med tillskott alls så om någon kunnig kan reda ut detta åt mig så vore jag tacksam. Är det lönt att slänge pengar på Testomin?
Tack på förhand!
Ps. Är 17 år, 80 kg, 183 cm om det är viktigt.
Edit: länk dödad (observera mellanslaget mellan aja och baja). //Pez
homeopatiskt preparat :laugh: dvs innehåller nada, drick ett glas vatten det ger lika effekt
Gjorde en liten sökning åt dig.
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/search.php?s=&action=showresults&searchid=188441&sortby=lastpost&sortorder=descending
Verkar inte vara många som är positiva till det skulle man nog kunna säga
;)
Nej
Och din länkning är nog inte heller så uppskattad, mellanslag eller inte :MrT:
Herkulez
01-07-2004, 09:39
Edit: länk dödad (observera mellanslaget mellan aja och baja). //Pez
:laugh:
och nej, det är inte värt att köpa
har varit uppe innan, i sig kanske örten/växten/whatever är effektiv, men i det här fallet var det som sagt ett homeopatiskt(?) preparat och bygger alltså på att ämnet är precis lika bra hur mycket det än är utspätt, dvs alltsammans är så utspätt att i princip ingenting finns kvar.. så tja, rätt ovärt att köpa.
Originally posted by b1ff
Jag och min kompis har ett litet överskott av pengar ( gott :D ) så vi tänkte bränna det lite på tillskott. Han har ögonen på Testomin [...]
Ps. Är 17 år, 80 kg, 183 cm om det är viktigt.EiseltUK skrev detta i en annan tråd:Originally posted by EiseltUK
Så är det alltid med homeopatiska medel. Den aktiva substanen är utspädd ca en miljon gånger. Det finns ingen labmetod i världen som kan analysera så låga halter. De som sysslar med homeopati säger att det är utspädningen och en speciell slungningsmetod som överför den aktiva substansens energier in i laktoset (bindemedel). Det kostar typ 50 öre att ta fram innehåller i en homeopatisk produkt. Lägg till någon krono för burk och etikett så har du tillverkningspriset. Ganska bra förtjänst, men ganska kontroversiellt.
/ Henrik Jag tycker att du ska köpa protte och gainer, kanske kreatin och träna och äta som satan i stället. Det finns inga (bra, lagliga och hälsosamma) genvägar om du vill bli stor och stark!Originally posted by b1ff
Edit: länk dödad (observera mellanslaget mellan aja och baja). //Pez [/B]:laugh:
Var det något fel på min länkning? :D ( sorry om jag gjorde någon moderator arg. )
Men vad tycker ni jag ska satsa på då? Proteinpulver smaskar jag redan. Kreatin vill jag inte köra nu på sommaren då det är så mycket fotboll. Har gått upp ca 8 kilo sen jag började styrketräna ( 6 mån ) så jag är tung så det räcker. Är rörlig som ett kylskåp nu :D Kreatin testar jag nog till vintern.
Glutamin? Omega 3?
Några tips?
Exakt vad gör dom båda och är dom värda pengarna?
Tack åter igen.
Originally posted by b1ff
Men vad tycker ni jag ska satsa på då? Proteinpulver smaskar jag redan. Kreatin vill jag inte köra nu (...)
Glutamin? Omega 3?
Några tips?Vad äter du direkt efter gympasset?
Originally posted by JAM
Vad äter du direkt efter gympasset?
Vasse och oboypulver ( fylla på glykogendepåerna ) i vatten.
om du inte äter något med omega3 så självklart det, inte för jag är säker på att det kommer hjälpa byggandet utan för att det är nyttigt.
Provat testomin och gör inte om det törs jag lova =P
nästans så man känner sockersmacken av tabletterna :D
Kebab-Arne
02-07-2004, 23:35
Om jag inte vore miljonär skulle jag spara de pengarna och lägga på mer protein. Eller kanske nån multivitamin tablett? Men det kanske inte är lika kul som att testa nån trevlig prestationshöjare? ;)
Om jag VORE miljonär (och vidare inte snarare vill bli mindre än större ...), skulle jag lägga pengarna på oxfilé, hummer och rökt lax istället, kanske med tillägg av någon god liten fransk ost, och voilá; det endogena testosteronet skulle räcka och bli över ...
Originally posted by Tolkia
Om jag VORE miljonär (och vidare inte snarare vill bli mindre än större ...), skulle jag lägga pengarna på oxfilé, hummer och rökt lax istället, kanske med tillägg av någon god liten fransk ost, och voilá; det endogena testosteronet skulle räcka och bli över ...
Bättre/roligare råvaror är nog tusen gånger effektivare än minst 99% av alla kosttillskott.:thumbup:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.