PDA

View Full Version : Kan man lugna folk?

Inzza
27-06-2004, 01:32
Tjaaaoohoo

Jag har tränat i nästan ett år snart, men nu börjar ökningen i både vikt och muskler plana ut, så jag hade tänkt prova på lite kreatin osv.

Finns det något man kan lugna oroliga flickvänner / föräldrar? dom tror det är värsta dopingen jag drar i mig :)

no1fitness
27-06-2004, 07:00
Ge dem en kopia på vilka preparat som finns på dopinglistan...:)

King Grub
27-06-2004, 07:47
Eller sök på orden "kreatin" och "doping"...

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=25719&highlight=kreatin+doping

Hnke
28-06-2004, 21:48
Borde de inte förstå att det inte är doping eftersom det säljs i hur många affärer som helst?

kattis
29-06-2004, 21:12
tycker inte man ska behöva rättfärdiga vad man stoppar i sig, släkt och vänner borde lita på en...men det är ju tyvärr så att folk är misstänksamma med kombinationen byggare och "mystiska" burkar.

...jag brukar inte be dem rättfärdiga allt godis, skräpmat, halvfabrikat och skit de stoppar i sig varje dag:insane:

Popeye
29-06-2004, 22:53
Hehe, lägg upp en sträng kreatinmonohydrat på en spegel (hollywood style) och snorta den framför dem :devil:

JAM
30-06-2004, 03:20
Originally posted by Popeye
Hehe, lägg upp en sträng kreatinmonohydrat på en spegel (hollywood style) och snorta den framför dem :devil: Finfördela först med ett rakblad. Sedan snortar du, nyser på flickvännen, sveper två liter vatten eftersom kreatinet binder vätska och berättar sedan att det inte på något sät är farligt... :D