View Full Version : Pyrovat
Godmorgon! :)
Tänkte testa Pyrovat men tänkte fråga om hur pass mycket man ska dra ner på kolhydratintaget?
Är det kanske nån som provat och vilka resultat blev det isåfall?
Trevlig helg! :D
Jag har inte själv använt det, men det finns inga vetenskapliga bevis på att det överhuvudtaget har någon som helst effekt.
Och det är dyrt också.
Nä fast man kan ju pröva. ************* har sommarea nu...200 g för 271...ska räcka i 1 mån. Inte så dyrt väl?
Isa :)
Det var väl ganska dyrt.... :)
Det kanske det är....allt är väl relativt.? Men jag kan ju pröva..och om det inte funkar vet jag att det var att kasta pengarna i sjön...och så gör jag inte om det...förhoppningsvis. :rolleyes:
Isa
Stålkvinnan
06-05-2002, 10:18
Jag har precis börjat med Pyrro.Inga små tabletter vill jag lova!Jag tar 4 innan träning och 4 på kvällen.Tar nog tid innan man märker om det fungerar.Jag försöker ökar protein och dra ner kolhydratintaget, då tror jag att det kan finnas en chans att dom kan funka.Jag kommer att skriva mer om detta senare.
Mvh Carro
Gomorron! :)
Jag beställde i pulverform..och jag har för mig att man ska ta 6gr/dag fördelat på måltidsintagen.?Får väl pröva mig fram. Har använt omega-3 kapslar nu och tycker mig märka en viss skillnad..kul. Men så fort lönen kommer så hoppar jag på pyrovattåget! :D
Tackar för tipset.
Mvh Isa
[ 08 Maj 2002: Inlägget har ändrats av: Isa ]
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.